Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies parisuhteessa

Vierailija
26.03.2013 |

Olen 38-vuotias nainen ja minulla on 6- ja 8-vuotiaat lapset edellisestä suhteestani. Kolme vuotta sitten oveni taakse ilmestyi mies, joka sanoi, että haluaa kanssani parisuhteeseen. Aloin hänen kanssaan parisuhteeseen, kun muitakaan ei sillä hetkellä ollut tarjolla. Kolme vuotta se mies on nyt makoillut olohuoneen sohvalla, välillä häntä on ruokapöydässäkin nähty ja joskus olen nähnyt hänen tulevan jostakin mukanaan kopallinen kaljaa.

Viime aikoina mua on alkanut häiritsemään, että kuka tuo tyyppi oikein on. Aikaisemmin hän on mennyt vähän niin kuin siinä sivussa. Oon jo alkanut mieltää hänet vähän kuin olohuoneen sisustukseen kuuluvaksi. Helppohoitoinen ja syö sen, mitä annetaan. Lapsetkin tykkää. Ollut oikein mukava parisuhde. Nyt vaan oon ruvennut jotkut asiat mietityttämään... mitä mun oikein pitäisi tehdä? Olisiko liian epäkorrektia kysyä hänen nimeään? Onkohan se liian tungettelevaa? Uteliaisuuttani haluaisin tavallaan sen tietää, vaikka ei kai sillä mitään merkitystä ole. Mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo!

Vierailija
2/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Nimen kysyminen nyt voi olla vähän tungettelevaa. Osaako se puhua? Miten oli puettu kun tuli teille. Onko alkuperästä mitään arvauksia. Kannattaisi ehkä opettaa se tekemään vaikka jotain temppuja, tai sitten jotain hyödyllistäkin. Olisi ehkä enemmän hupia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies kertakaikkiaan. Kyllä siitä hupia vielä löytyy!!!

T: 11cm mies

Vierailija
4/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä voisi kysyä sillä tavalla kiertäen, että kysyy jotain Facebookista. Vaikka että hei onko sulla fb-tili, mun täytyis lähettää sulle tää candy crush sagan kutsu kun meillä kerran on parisuhde. Sillä tavalla ehkä se nimi selviäisi ja myös vähän miehen kaveripiiriä tms.

Vierailija
5/5 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata aktivoida liikaa. Mitä jos alkaa osallistumaan ja sitä myötä ilmaisemaan mielipiteitään? Jossakin vaiheessa tilanne voi kärjistyä siihen, että odottaa joskus hänen mielipiteitään kuunneltavan ja otettava huomioonkin perheessä. Pysyttelisin nykyisellä linjalla. Kun on aika vaihtaa sohva, voit toki pyytää kuljetusfirmaa viemään pois kalusteen kaikkine lisäosineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme