Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotosta tietäviä? Pari kysymystä.

Vierailija
09.02.2013 |

Mitä se 669 euron suojaosuus tarkoittaa? Pitääkö sen verran jäädä asumiskulujen jälkeen vai ennen asumiskuluja?



Jos velallinen on makselee elareita yhdestä lapsesta, onko suojaosuus tämän takia suurempi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi