Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet

Vierailija
09.02.2013 |

haluaa seksiä koko ajan? tänäänkin on kourinut ja lääppinyt aamusta asti, todella ärsyttävää. meillä on seksiä mielestäni ihan tarpeeksi usein (joka viikonloppu lauantaisin kun lapset ovat menneet nukkumaan) mutta silti pitää olla kinuamassa koko ajan. välissä tämä on mennyt siihen että ei ole huvittanut koko touhu ollenkaan tuon vonkauksen takia ja on ollut 7-12kk taukoja koko hommassa.

miten saada mies ymmärtämään että minä en halua useammin sitä touhua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 7-12 kk seksitauko, ja taas yrittämässä. On tosi kankimies sinulla.

Vierailija
2/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä, ei siinä ole valittamista. siis normaalisti meillä on kerran viikossa mutta pari kertaa on ollut tuollainen pitempi tauko kun alkoi niin harmittamaan se jatkuva vonkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin seksistä ja miehen ei ole koskaan tarvinnut vonkua eikä hän myöskään lääpi. Mutta me emme asu yhdessä joten seksi on seksiä, siihen ei vaikuta väsymys tai kotityöt tai muuukaan tuollainen asia.

Vierailija
4/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy "tulla" joka päivä. Joko mun kanssa tai ilman.

Mä vaan ihmettelen.

Vierailija
5/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

surku sinänsä.

Vierailija
6/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä usko noita "meillä naidaan joka päivä"-tyyppejä. Se ei todellakaan pidä paikkaansa. No ehkä lapsettomat parikymppiset juuri seurustelemaan alkaneet saattavat kuksiakin jokapäivä mutta kyllä se 15v yhdessä ja muutama lapsi siihen tasoittaa sen siihen kerta viikossa/kuussa tahtiin.

Vierailija
7/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia, että haluttaa. Se on epänormaalimpaa, että ei haluta. Seksihalut ovat pitäneet ihmiset lisääntymässä ja sen vuoksi lähes jokainen meistä on syntynyt. On ihan normaalia, että haluttaa joka päivä. Ottaisin kyllä eron, jos oma nainen haluaisi pitää jotain 7-12kk taukoja sen vuoksi, että kyllästyisi haluihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan