Voiko 22 vuotiaalla ja 34 vuotiaalla olla tunneside?
Kommentit (25)
Ai mitä pitäisi tehdä? No katkaista välit äitiin näin aluksi. Ihme kysymyksiä...
Älkää huoliko, ei ole tytärtä. Jos tämä ei ole provo, kyseessä on naisen 34-vuotias EX-mies joka lähti 22-vuotiaan matkaan. Siitä tämä alkoi. Jossai vaiheessa halusi jostain syystä esiintyä 22-vuotiaan äitinä.
Äidistä on kyse. Tytär on jo lähempänä kolmeakymmentä, mutta äiti haluaa vastauksia joita käyttää aseena tytärtään vastaan joten valehtelee tyttären iän.
Se suht kauan sitten ollut viesti, jossa kertoi ex-miehensä suhteesta oli kyllä seikkaperäisempi ja älyttömyydessäänkin uskottavampi kuin nämä tytärjutut. "Äidin" viestit tulivat kuvaan myöhemmin. En usko tämän tyttären olemassaoloon. Huolestuneena äitinä on vaan todennäköisempää saada sympatiaa kuin exään hysteerisesti takertuvana naisena.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 00:22"]
Se suht kauan sitten ollut viesti, jossa kertoi ex-miehensä suhteesta oli kyllä seikkaperäisempi ja älyttömyydessäänkin uskottavampi kuin nämä tytärjutut. "Äidin" viestit tulivat kuvaan myöhemmin. En usko tämän tyttären olemassaoloon. Huolestuneena äitinä on vaan todennäköisempää saada sympatiaa kuin exään hysteerisesti takertuvana naisena.
[/quote]
Sitten näitä ikäerohulluja on enemmän. Äiti-tytär sekoilu alkoi vuoden 2012 alkupuolella.
Minä olen jo jonkin aikaa epäillyt, että ikäerohulluja on monta. Siis se alkuperäinen, joka on saattanut jo poistuakin täältä, ja sitten joitain jotka huvikseen ja piruuttaan kopioivat häntä. Jotenkin tuntuu niin oudolta, että yksi ja sama tyyppi jatkaisi aina vaan...
Minulla ja miehellä on sama ikäero ja ollaan todelliset sielunkumppanit. Rakkaus on syvää, ymmärrämme toisiamme sanoitta. Välillämme ei ole mitään vaikeuksia, olemme täydelliset toisillemme myös henkisesti.
Taas sä jaksat, ei se mies tule takaisin, USKO JO!
Mutta mikä minä olen tuomitsemaan?
Toiset 22-vuotiaat ovat vielä liian lapsellisia, ja vastaavasti taas jotkut 34-vuotiaat ovat hyvinkin aikuisia, jo keski-ikää odottavia. Jos kyse olisi tällaisesta parista, niin en uskoisi heillä olevan mahdollista olla tunnesidettä keskenään.
Mikäli pari olisi sellainen, jossa 22-vuotias olisi jo aikuismainen ja vastaavasti 34-vuotias hieman ikäistään nuorekkaampi, niin suhde voisi onnistuakkin.
Voiko 22 vuotiaalla ja 34 vuotiaalla olla tunneside?
22-vuotias ja 34-vuotias. Viivalla!!!
Nyt jumalauta jo oikeasti, ikärajahullu, ei tuo ole enää tervettä. Jos et ole provo (kuten epäilen sinun kyllä olevan), hanki ihan oikeasti apua ammattiauttajalta.
Nyt jumalauta jo oikeasti, ikärajahullu, ei tuo ole enää tervettä. Jos et ole provo (kuten epäilen sinun kyllä olevan), hanki ihan oikeasti apua ammattiauttajalta.
Joku tosijuttu tässä on takana, kun vielä muutama viikko sitten se mies oli 33-vuotias...
parikymppistä kisakireää aina tekis mieli kaks kersaa synnyttäneen vaimon sijaan. vahvoja tunteita siis aiheuttaa ainakin täällä päässä. oisko tässä nyt se mainittu tunneside sitten kehkeytymässä?
työpaikalla ois parikin sopivaa ehdokasta, vinkkaa silmää kun kohdataan niin invavessassa tavataan..
t. mies 34.
parikymppistä kisakireää aina tekis mieli kaks kersaa synnyttäneen vaimon sijaan. vahvoja tunteita siis aiheuttaa ainakin täällä päässä. oisko tässä nyt se mainittu tunneside sitten kehkeytymässä?
työpaikalla ois parikin sopivaa ehdokasta, vinkkaa silmää kun kohdataan niin invavessassa tavataan..
t. mies 34.
Mitä tyttären pitäisi tässä tilanteessa tehdä?