Voiko 22 vuotiaalla ja 34 vuotiaalla olla tunneside?
Kommentit (25)
Ei se ole paljon ikäeroa! Minulla on veljeni kanssa vielä 3 vuotta enemmän ikäeroa, iso ikäero on sellainen että toinen voisi olla toisen isä/äiti, eikä siinä silloinkaan ole mitään tuomittavaa! lopeta jo!
miksi päätit sekaantua veljeesi?
Kuinka kauan tuo ikäerohullu on jauhanut tätä samaa asiaa?? Ei helevetti....kyllä on mahtava elämä!
Pakkomielteet eli pakkoajatukset ovat ajatuksia, joita potilas ei voi lakata ajattelemasta. Tyypillisiä pakkomielteitä ovat taudin saamisen pelko sekä itsensä tai toisten satuttaminen. Pakkomielteet ovat tyypillisesti automaattisia, tiheään esiintyviä, ahdistusta aiheuttavia ja vaikeasti hallittavissa tai lopetettavissa. Potilas obsessoituu useimmiten asiaan, jota hän eniten pelkää. Potilaat, jotka pelkäävät loukkaavansa tai satuttavansa itseään tai jotakuta toista, ovat itse asiassa taipuvaisia tekemään näin huomattavasti epätodennäköisemmin kuin keskiverto henkilö.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakko-oireinen_häiriö
jossain todennäköisesti on olemassa se tytär, jolla on tämä pakkomielteinen äiti, jonka elämäntehtävä on tuhota tyttären ihmissuhde.
Ei se ole paljon ikäeroa! Minulla on veljeni kanssa vielä 3 vuotta enemmän ikäeroa, iso ikäero on sellainen että toinen voisi olla toisen isä/äiti, eikä siinä silloinkaan ole mitään tuomittavaa! lopeta jo!