Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko miehen Sen pituus jotenkin verrannollinen miehen luuston kokoon tai käsiin?

Vierailija
26.02.2013 |

MInulla ei juurikaan ole mieskokemuksia, mutta mieleeni tuli että kyseessä on hoikkanen mies, jolla hentoinen luusto ja pienet kädet ja kapeat jalat. Onko hänen peniksensäkin pienenlainen?

Ja älkää naurako, olen noviisi näissä asioissa suppealla kokemuksellani :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teorioitahan on monia :) Olen tehnyt kattavia empiirisiä tutkimuksia ja huomannut että kämmenen koko korreloi aika hyvin. Eli sellainen penis, millainen kämmen :)

Vierailija
2/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 10:40"]

Teorioitahan on monia :) Olen tehnyt kattavia empiirisiä tutkimuksia ja huomannut että kämmenen koko korreloi aika hyvin. Eli sellainen penis, millainen kämmen :)

[/quote]

Siis leveä, hikinen, känsäinen ja likainen? Kääntöpuolella karvoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia kiitos, niiltä jotka olleet hoikkarakenteisen miehen kans :)

Vierailija
4/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapealla miehellä oli myös SE kapea (yök).

Vierailija
5/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä (vrt. Matti Nykänen...)

Vierailija
6/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeilemallahan sen näet. Tai jos olet mauton ja käytöstavaton, niin kysymällä häneltä. Tuskin on yleissääntöä munan koon suhteen, en usko, oli mies sitten minkä mallinen tai kokoinen tahansa. Pakko huomauttaa että ikävän esineellistävä tapa sulla suhtautua mahdolliseen kumppaniin, mutta saahan sitä noinkin elää ja ajatella.

Vierailija
7/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos lihoaa, niin munakin kasvaa? Lol

Vierailija
8/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksielämässä aktiivinen ja tyttöjen kanssa näitä asioita on ynnäilty paljon. Mitään takuuvarmaa sääntöä ei ole: yksi isokokoinen olikin alle 10-senttinen ja joskus pieni jäntevä urheilijatyyppi voi yllättää.

Sanoisin kuitenkin, että mies, jolla on pitkät sormet, pitkät jalat ja eteen suuntautunut leukaluu, omaa yleensä vähintään keskivertoa isomman.

Sopusuhtaisessa vartalossa on yleensä hyvät mittasuhteet kaikin puolin.

Vierailija
9/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 11:18"]

Olen ollut seksielämässä aktiivinen ja tyttöjen kanssa näitä asioita on ynnäilty paljon. Mitään takuuvarmaa sääntöä ei ole: yksi isokokoinen olikin alle 10-senttinen ja joskus pieni jäntevä urheilijatyyppi voi yllättää.

Sanoisin kuitenkin, että mies, jolla on pitkät sormet, pitkät jalat ja eteen suuntautunut leukaluu, omaa yleensä vähintään keskivertoa isomman.

Sopusuhtaisessa vartalossa on yleensä hyvät mittasuhteet kaikin puolin.

[/quote]

Tämä oli kiva tietää, tätä jota ajattelin niin hänellä on pitkät jalat ja eteen suuntautunut leukaluu. Ja en minä mitenkään kumppania etsiskele enkä halua esineellistää, tuli vain tällainen asia mieleeni yhden miehen tullessa kyseeseen :)

ap

Vierailija
10/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paras on et töpseli ja kolo täsmää. Jos ite on eriparia niin auts!

Vierailija
11/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 177cm pitkä ja painaa 63kg, erittäin hoikka ja hentorakenteinen. Taiteilian kädet, pitkät hoikat sormet. Kengän koko 42. kapeat kasvot, tosin raamikkaat.

Penis 18cm. riittävä minulle eikä ole tikkupenis vaan sopivan paksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan