-5kg pois, kuka lähtee mukaan?
Mä aloitin tänään. Oon kyllästyny tähän mässäilyyn ja laiskotteluun, nyt alkoi uusi elämä!
5kertaa viikossa urheilua + hyötyliikunta. Terveelliset elämäntavat tietysti, kuitua, proteiinia ja kasviksia/hedelmiä. Herkkut olen päättänyt jättää ainakin kahdeksi ensimmäiseksi viikoksi kokonaan pois. Sen jälkeen voisin katsella, pitäisnkö esim yhden herkkupäivän viikossa tms. Ja kiloklubia käytän, joten pysyn kartalla siitä, mitä ja miten paljon oikeasti syön.
Alkumitat paino 67 (liikaa!!!) ja pituus 166.
Tulkaa mukaan :)
Kommentit (98)
No eniveis,
9.2 72,2
10.2 66,8
11.2 66,4
12.2 66
13.2 65,9
14.2 65,6
Nyt siis 1,6kg yhteensä poissa, jes!
Hyvää ystävänpäivää kaikille! :)
ap
Mitä syötte ja millaista liikuntaa harrastatte?
Kyselee utelias :)
Noniin, vaaka näytti taas 400grammaa vähemmän... :)
Viime yö ja ilta oli ihan hirveä, oli ihan mieletön nälkä, mutta olin sinnikäs ja aamulla olikin kiva sit istahtaa aamupalapöytään.
Se on kai varsinkin tässä alussa vähän pakko sietää sitä nälän tunnetta, kai se siitä sitten ajan kanssa häviää kun vatsalaukku alkaa kutistumaan jne.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 10:11"]
Mitä syötte ja millaista liikuntaa harrastatte?
Kyselee utelias :)
[/quote]
Moi
mulla tosiaan n. 5 kertaa viikossa liikuntaa, yleensä salilla erilaisia jumppia tai ihan vaan salitreeniä, joskus käyn hiihtämässä ja lenkkeilemässä...Hyötyliikuntaa tulee siitä, kun kävleee töihin, vie lapset tarhaan jne.
Syön kiloklubin suositusten mukaisesti, esim kasviksia ja hedelmiä n. 600grammaa päivässä, proteiinia tulee 70-90 grammaa päivässä, kuitua n 25grammaa päivässä. Tähän mennessä ollu sellasta 600-700 kalorin vajetta päivässä. Ja herkkuja en syö.
ap
Koska jaksat maksimissaan sen kaksi viikkoa.
Ei pidä kerralla haukata noin isoo palaa.
Koska jaksat maksimissaan sen kaksi viikkoa.
Ei pidä kerralla haukata noin isoo palaa.
hahaa, kiitos kannustuksesta. Täältä voi käydä lukemassa mun edistymistä ;)
Jutan dietillä olen omatoimisesti. 5 kg lähtenyt ja olo hyvä:-) Hiihtolomaan asti ajattelin tiukasti mennä eli saattaa 6-7 kg siihen mennessä olla tippunut! Mukavasti tuntuu löysyyttä vaatteissa ja jämäkkyyttä lihaksissa! Normaalipainoinen olen nyt, BMI 24.
Koska jaksat maksimissaan sen kaksi viikkoa. Ei pidä kerralla haukata noin isoo palaa.
Elämänmuutos vaatii aikaa, ei sitä yhdessä yössä tehdä! Elämänmuutos aloitetaan liian kiireellä ja viikkoon yritetään aluksi mahduttaa jopa liikankin liikuntaa.
Palautukset yms unohtuu kokonaan, eikä mene aikaakan, kun aikataulu alkaa tuntua liian tiukalta.
Tämä on niin nähty kuntosalilla, tammikuussa väkeä lappaa ruuhkaksi asti ja helmikuussa taas hiljenee.
Liiallinen innokkuus on varmin tapa epäonnistua. Ja nälkähän on pahin vihollinen.
Askel kerrallaan ja ajan kanssa.
Liiallinen innokkuus on varmin tapa epäonnistua. Ja nälkähän on pahin vihollinen.
Askel kerrallaan ja ajan kanssa.
Itsekin koko syksyn ajattelin, että pitäis pari kiloa tiputtaa, maanantaina sitten aloitan, eihän parin kilon ylipaino vielä pahasta oo jne...
Sitten tammikuussa totesin, että nyt vanhat housut kiristää kyllä niin pahasti, että pakko tiputtaa vähäsen. Vähensin leivän syöntiä rajusti, jätin suklaat ja karkit ostamatta. Rajoitin annoskokoja ja iltapalan jätin pois.
Liikuntaa pari kolme kertaa viikossa.
Nälkä on aina välillä, mutta on painoakin pudonnut jo muutama kilo. Pääsiäiseen asti ainakin ajattelin jatkaa.
10.2:
Pituus: 170 cm
Lähtöpaino: 71,4 kg
11.2: 70,8 kg, -600g
-kukkanen-
mitäs se Marco B puhukaan siitä kannustuksesta Suomessa. Suomalaiset on kyllä niin outoa sakkia. Kyllä osataan epäillä ja sitten halutaan jälkeinpäin sanoa: "mitäs minä sanoin". Mutta joo, ehkä te sanotte noin koska teille itsellenne on käynyt joskus vähän huonosti laihdutuksen suhteen. Ikävä juttu. Mä olen kuitenkin ihminen joka taistelee vaikka läpi harmaan kiven! Kannustusta kaikille elämään, niillekin jotka ovat aina vänkäämässä ja vastaan väittämässä. Yrittäkää edes nauttia! Ja kaikille laihduttajille tsemppiä, te pystytte siihen! :)
10.2: Pituus: 170 cm Lähtöpaino: 71,4 kg 11.2: 70,8 kg, -600g -kukkanen-
Masennutko sitten kun tulee eka päivä, kun paino ei ole tippunut yhtään tai se on jopa lisääntynyt...
10.2: Pituus: 170 cm Lähtöpaino: 71,4 kg 11.2: 70,8 kg, -600g -kukkanen-
Masennutko sitten kun tulee eka päivä, kun paino ei ole tippunut yhtään tai se on jopa lisääntynyt...
En ole hän, mutta eiköhän me se kaikki tiedetä, että paino saattaa vaihdella paljonkin päivän mukaan. Mediassa on niin paljon tietoa laihdutuksesta, että kiitos vaan, et ole ainoa joka on tuon asian hoksannut. Pidätkö itseäsi jotenkin älykkäänä? Arvaan, luettelet täällä seuraavaksi itsestäänselvyyksiä, esim sen että nestetasapaino heilahtelee ja paino voi tippua, tai että kn kuukautiset tulevat paino voi nousta. Joo kiitos, tiedämme sen! Onko mitenkään mahdollista, että älykkyysosamääräsi riittäisi siihen, että ymmärtäisit motivaation olevan aika tärkeää tässä laihdutuksessa? Kaikki onnistumisen tunteet on kotiinpäin ja jos vaaka näyttää joku aamu enenmmän, niin tiedämme sen ettei se ole maailmanloppu ja kun jatkamme terveellisiä elämäntapoja, vaa'an on jokatapauksessa jossain vaiheessa näytettävä vähemmän.
Vaikka teknisestä puolesta, liikunnasta ja ravitsemuksesta on paljon tietoa.
Tiedättekö mikä on turhinta painopudotuksessa. VAAKA. Jos tiedätte niin paljon, miksi te punnitsette itsenne päivittäin.
Sanon vaan, että olette haukanneet liian ison palan kakkua kerralla. Ensi kuun puolessa välissä teille on tullut tupalana takaisin kaikki pudottamanne!
Vaikka teknisestä puolesta, liikunnasta ja ravitsemuksesta on paljon tietoa.
Tiedättekö mikä on turhinta painopudotuksessa. VAAKA. Jos tiedätte niin paljon, miksi te punnitsette itsenne päivittäin.
Sanon vaan, että olette haukanneet liian ison palan kakkua kerralla. Ensi kuun puolessa välissä teille on tullut tupalana takaisin kaikki pudottamanne!
oletko kuullut, että on olemassa erilaisia tapoja? Toisia motivoi toiset asiat ja toisia toiset. Miksi on niin vaikea ymmärtää, ettei kaikki ole samanlaisia ihmisiä kuin sinä?
Jos sinulla on huonot kokemukset omista laihdutuksista se ei tarkoita, että me kaikki muutkin olisimme selkärangattomia.
600 kalorin vaje päivässä ei ole todellakaan liikaa. Jos et minua usko, kysy joltakin asiantuntijalta.
Aurinkoisia päiviä sinulle pikkuinen pessimisti ja kannustusta elämäsi hetkiin ja retkiin ;)
Minä !
Painoa nyt n. 77kg ja pituutta 171 !
Tavoitteena olisi n. 63kg.
( 10kiloa on raskauskiloja vielä)
Itselläni ei ole tavoitteena painonpudotus, vaan ruokavalion muuttaminen terveellisemmäksi ja liikunnan lisääminen. Samalla kroppakin toivottavasti kiinteytyy ja ehkä lihaksetkin joskus kasvaisi.
-Renttueetu-
10.2:
Pituus: 170 cm
Lähtöpaino: 71,4 kg
11.2: 70,8 kg, -600g
12.2: 71,1 kg, -300g
13.2: 70,6 kg, -800g
14.2: 70,6 kg, -800g
15.2: 70,2 kg, -1200g
Noniin, ensimmäinen kilo ylitetty. :) Päivitin ulkomuistista nuo "välikilot", toivottavasti meni oikein.
-kukkanen-
Jaahas, palsta uudistunut. Onko täältä vanhoja viestejä kaikonnut?
ap