Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patentex-oval ehkäisypuikot loppu joka apteekista.

Vierailija
08.02.2013 |

Ei ole todellista ehkäisypuikkoja on Suomessa myynnissä vain yhtä merkkiä ja nyt ne on loppu kaikkialta. Mitäs nyt sitten? Selibaatti taitaa olla ainoa vaihtoehto, kun hormoniehkäisy ei käy ja kondomit ei iske.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tilaus onnistuu :)

Miksiköhän niitä ei vieläkään Suomesta saa?

Vierailija
42/71 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei multa löytyisi yksi avaamaton paketti (käyttöaikaa 03/2015 asti) Patentex Ovalia. Tilasin Saksasta, joten käyttöohjeet on saksaksi, mutta googlettamalla löytyy kyllä suomenkielisetkin ohjeet, mikäli niitä tarvitsee. Nyt olisi meillä aika vauvalle, joten voisin myydä tämän paketin tarvitsevalle :). albacka@hotmail.com  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan kauheita, olen saanut elämäni tulehduksen noista puikoista enkä muutenkaan luottaisi noihin ainoana ehkäisykeinona ovulaation aikaan. Kondomit on paljon kivampia, ne lateksittomat. Kondomit ei ole täydellisiä mut kuitenkin parempi kun noi puikot kun ei meillä kumpikaan sterilisaatiotakaan ainakaan vielä halua vaikka tuskin meille lapsiakaan enää tulee.

Vierailija
44/71 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:18"]

Noi on ihan kauheita, olen saanut elämäni tulehduksen noista puikoista enkä muutenkaan luottaisi noihin ainoana ehkäisykeinona ovulaation aikaan. Kondomit on paljon kivampia, ne lateksittomat. Kondomit ei ole täydellisiä mut kuitenkin parempi kun noi puikot kun ei meillä kumpikaan sterilisaatiotakaan ainakaan vielä halua vaikka tuskin meille lapsiakaan enää tulee.

[/quote]

Käsittääkseni nuo on tarkoitettukin kondomin lisävarmistukseksi, eivätkä yksinään käytettäviksi. Mitähän Av-mammat selittelee aborttiklinikalla...

Vierailija
45/71 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan kauheita, olen saanut elämäni tulehduksen noista puikoista enkä muutenkaan luottaisi noihin ainoana ehkäisykeinona ovulaation aikaan. 

[/quote]

Mä oon tykännyt puikoista tosi paljon. Niin paljon mukavampi kuin hormonaalinen ehkäisy. Mitään hirmuista vaahtobilemeininkiä ei ole tullut ja pieni kihelmöintikin oli vain hyvä (myös ukon mielestä) Ns. varmojen päivien aikaan toimivat varmasti ainoana ehkäisynä, mutta jos lapsi olisi katastrofi, kannattaa varmaan käyttää kumia oviksen aikaan lisänä. Pakkauksessa näiden ehkäisytehoksi luvataan kyllä yli 95 %, mutta käyttöohjetta pitää noudattaa tarkasi.

Vierailija
46/71 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan kauheita, olen saanut elämäni tulehduksen noista puikoista enkä muutenkaan luottaisi noihin ainoana ehkäisykeinona ovulaation aikaan. 

[/quote]

Mä oon tykännyt puikoista tosi paljon. Niin paljon mukavampi kuin hormonaalinen ehkäisy. Mitään hirmuista vaahtobilemeininkiä ei ole tullut ja pieni kihelmöintikin oli vain hyvä (myös ukon mielestä) Ns. varmojen päivien aikaan toimivat varmasti ainoana ehkäisynä, mutta jos lapsi olisi katastrofi, kannattaa varmaan käyttää kumia oviksen aikaan lisänä. Pakkauksessa näiden ehkäisytehoksi luvataan kyllä yli 95 %, mutta käyttöohjetta pitää noudattaa tarkasti.

Vierailija
47/71 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:19"]

Eikö vieläkään saa Suomesta? Miksei saa? tietääkö joku?

[/quote]

Tuotetta koskevat tiedot ainakin katosivat jo v. 2013 jäljettömiin maahantuojan eli Tamron sivuilta. Kannattaa tilata Saksasta ja laittaa muutkin itsehoitolääkkeet samaan pakettiin, ovat nimittäin sikahalpoja suomalaiseen hintakartelliin verrattuna ja valikoimakin on paljon laajempi, monista Suomessa vain reseptillä myytävistä lääkkeistäkin löytyy itsehoitovalmiste, ja osaa niistä ei ole markkinoilla Suomessa lainkaan, ei edes reseptillä. ETA-alueelta saa tilata aivan laillisesti omaan käyttöön 3 kk:n tarvetta vastaavan määrän.

Vierailija
48/71 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain! Lupasivat, että elokuun ensimmäisellä viikolla olisi mahdollisesti apteekissa.....

Vierailija
49/71 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Saksassa tilasit?

Vierailija
50/71 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä sivulla on Saksalaisen firman nettiosoite. Itse olen käyttänyt kyseistä valmistetta jo liki 15 vuotta ja nykyään pistän kapselin puoliksi ennen hommia, muuten vaahtoa on kuin vaahtobileissä. Hyvin toiminut, mutta lopussa on kaikissa Tampereen apteekeissakin, eikä kuulemma ole maahantuojalta edes tulossa. Tuotteen tuonti vissiin lopetetaan epäili farmaseutti.

Vierailija
51/71 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoo saako tätä pantex ovalia apteekista ja milloin, jos saa?

Vierailija
52/71 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen anal taitaa olla hyvä vaihtoehto ellei halua raskaaksi

Vierailija
53/71 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko näitä saa Suomen apteekeista?

Vierailija
54/71 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Saksasta https://www.versandapo.de
Katsotaan tuleeko perille, juuri tein tilauksen :)

Vierailija
55/71 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan saako näitä Virosta? Yliopiston apteekista sanoivat, että siellä olisi markkinoilla.

Vierailija
56/71 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka sanoitte, että patentex polttelee. Ennen vanhaan juu poltteli, mutta jos kokemus ei ole kovin tuore, niin suosittelen kokeilemaan uudestaan, mielestäni tuote on nimittäin vuosien saatossa kehittynyt PALJON ja mies on samaa mieltä. Oman tuoreen kokemuksen perusteella (eilen) ei polttele eikä kirvele, kuten joskus, öö, 10 vuotta sitten?! Jäljelle jäänyt tuntemus on hyvin pieni ja ehkä jopa positiivinen, kuten joku kuvaili. ;) Oikein toimiva hormooniton ehkäisy pitkässä parisuhteessa, eikä ole vahinkoraskauksia tullut, vaikka ilman ehkäisyä raskaudun aina ekasta kierrosta.

Mutta juu, tulin tähän ketjuun etsimään ostopaikkaa ulkomailta, kun kerran virkamiehet ovat taas hoitaneet töitään niin hyvin, että iso lauma suomalaisia on nyt jäänyt ilman hyvin toimivaa ehkäisyä. :(

Vierailija
57/71 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niitä jo taas Suomesta? Mihin voi valittaa?

Ärsyttää kun haluaisin jotakin kondomin kaveriksi mutta hormonaalinen ehkäisy ei käy. Olen jo liian vanha äidiksi mutten sentään vielä ihan seniili kuitenkaan.

Vierailija
58/71 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ehdottoman tyytyväinen tuohon ehkäisykeinoon. Ja luotettavuudesta vielä sen verran, että olen todella helposti raskautuvaa tyyppiä, kaikki 5 lasta saaneet (suunnitellusti ;) ) heti alkunsa. Laskin, että 4 rasiaa jos tilaa, hinta on silloin suunnilleen sama kuin Suomesta apteekista tilatessa. On kyllä tällä tuotteella varsin hyvä markkinatilanne heidän kannaltaan -ei kilpailijoita :/

Vierailija
59/71 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä taida olla saatavilla, joten mietin myös tuota Saksasta tilaamista, tosin kallista. En ole aiemmin käyttänyt, joten en ehkä tilaisi kuin yhden paketin. Onko teillä aiheuttanut kirvelyä jne?

Mites onko kokemusta tästä:Family Spermicide nonoxinol-9 kondo 12 kpl

Eil kondomi, mutta miten toimii? Jos hajoaa, tuhoaako spermaa, vai miten toimii??

Vierailija
60/71 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on enemmänkin käynyt näitä tapauksia, joissa ihan todella tarpeellisetkin lääkkeet ovat noin vain lopahtaneet. Niistä ei vaan uutisoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi