Oulu; te jotka käytitte ennen Kaijonharjun postia, mitä mieltä
siitä että posti siirtyi Prisman viereen? Mulla on mennyt tämä postin muutto jotenkin ihan ohitse, ja minusta se on nyt tosi hankalassa paikassa. Meneekö sinne edes yhtään bussia suoraan?
Kommentit (5)
myyn jonkin verran netin kautta, ja nyt mulla menee lasten kanssa jokaiseen postireissuun paljon enemmän aikaa kuin ennen. Meillä on auto, mutta se on miehen käytössä päivisin.
Mutta, toisaalta nyt ois hyvä aika ottaa kerrankin selvää siitä, mitä ihmeen paketteja Valintatalossa näyttää olevan ja miten ne on sinne päätyneet. ;)
myyn jonkin verran netin kautta, ja nyt mulla menee lasten kanssa jokaiseen postireissuun paljon enemmän aikaa kuin ennen. Meillä on auto, mutta se on miehen käytössä päivisin.
Mutta, toisaalta nyt ois hyvä aika ottaa kerrankin selvää siitä, mitä ihmeen paketteja Valintatalossa näyttää olevan ja miten ne on sinne päätyneet. ;)
Matkahuollon lähellä-paketit tulevat valtsuun. Joissain firmoissa voi valita. Mutta mun viimeisin kokemus on se, että maksoin pikatoimituslisän, ja kun paketti oli muka lähetetty seuraavana päivänä, mutta sitä ei kuulunut viikkoon, ei huvita enää valita matkahuoltoa. Perään soitellessa paketti sitten löytyi, mutta kummasti meni päivä "skannata" se paketti, ja toimittaa oikeaan valtsuun.
Muutenkin typerässä paikassa. Asun Kaijonharjussa, joten huonoon suuntaan liikkui. En vaivaudu Prismalle kuin joskus hätätapauksessa. Käytän Valintataloon tulevaa matkahuollon pakettia (luotettavampikin kuin posti koskaan) ja esimerkiksi verkkokauppa.com on toimittanut ärrä-pakettina lähimmälle r-kioskille tavaroita.
Tilaan paljon tavaraa nettikaupoista ja Kaijonharjun keskusta on työpaikan ja kodin välillä, joten siitä on ollut kätevä napata paketit. Nyt joutuu liikkumaan autolla niinä päivinä kun joutuu hakemaan paketit marketeilta. En tiedä tuosta suorasta bussiliikenteestä. Taitaa bussit kulkea yliopiston ja teknologiakylän kautta joten matkaa Teknologiantien risteyksen bussipysäkille tulee.