Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää bikinit tissittömälle:( epätoivo ja masennus:(

Vierailija
08.02.2013 |

Ongelmana se että olen täysin rinnaton, hoikka mutta vartalo kuitenkin tällanen päärynämallinen.. Viimeksi 4 v sitten ollut bikineissä ja tämän vartaloni takia vältän täysin mihinkään rannalle, uimahalliin, kylpylään menoa... Yritin etsiä "röyhelöbikineitä" mutta ei taida tänävuonna löytyä mistään, eikä siis sellasia kolmiomallisia vaan sellanen tasanen suikale kangasta... Olisko kellään tietoa mistä löytyisi??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on AA-kuppi ja olen aina ostanut biksut Hennesiltä. Kohta kauppa pursuaa taas biksuja. Sieltä saa yläosan ja alaosan ostettua erikseen, joten todella hyvin saa yhdisteltyä sopivan. Tankini voisi olla ok, mutta itse olen käyttänyt niskan takaa solmittavia narubikineitä, joiden tissien välinen osuus on kiinteä. Eli ei siis liikkuvia lappuja, vaan kolmiot, jotka pysyvät tiiviistii tissien päällä. Toimii minulla. Ihan ylpeänä olen rannalla ollut tässä varustuksessa, vaikken mikään Pamela olekaan. Vinkkinä vielä, että osta alaosa, joka kiinnittää huomion ja neuraalin yläosan. Minulla alaosa pinkki ja yläosa vaalea.

Vierailija
22/23 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kokoa 32 ♥ ja nuo mallitkin (suurin osa) melkein rinnattomia :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän on ostanut bikinit?