Hassuin tietämäsi sisarrus-nimiyhdistelmä?
Siis tunnetko sisarukset, joiden nimet ei mielestäsi passaa toisiinsa ollenkaan? Tai onko ne mielestäsi liian samanlaiset?
Tai onko jokin muu syy, miksi nimet herättää sinussa ihmetystä?
Ja nimiä ei ole tarkoitus haukkua, vaan kirjoittaa asiallisesti :)
Kommentit (200)
joko kaikki samalla tai sitten ei kukaan..
Minä tunnen Jani, Jenni, HEIDI, Jere
Janika, Janette ja Jarmo. Yritetty samantyyppisiä mutta vikaan mennyt
Vierailija:
Jannica, Jesmina, Juliette ja Jari
(Tuo pojan nimi ei jotenkin sovi noihin muihin. tyttöjen nimistä en kyllä tykkää, kuten en monista muistakaan j-alkuisista).
melkein koko ketjun ja pidin nimestä Siiri
nääs ne " paska ja potta" . Täytyy tunnustaa etten ikinä moista ajatellu kun vielä pienemmällekkin nimen annoin...
Ei sillä eikä senpuoleen että mun maailmani katuis moiseen, katotaan sit kun ipanat on isompia, kumman nimi mennään vaihtamaan...
repesin täysin kun kuulin heidän nimet enkä meinannut uskoa todeksi. Mutta totta se on, tosin en muista kuin 4 ja heitä on 6-8; Esko, Usko, Asko, Isko jne.
on Pedro ja Pablo. Olisi kiva tietää mistä ovat idean saaneet.
Sisarukset: Sini-Pilvi, Suvi-Tuuli ja Säde-Päivä
(mielestäni ihan kivat nimet, kaksi ensimmäistä kaksoset).
Veljekset: Mirko ja Mikro
(hyi yök!)
Jannica, Jesmina, Juliette ja Jari
(Tuo pojan nimi ei jotenkin sovi noihin muihin. tyttöjen nimistä en kyllä tykkää, kuten en monista muistakaan j-alkuisista).
toisen perheen tiedän, jossa on 16 lasta ja ne on aakkosjärjestyksessä... vaikeimmat kirjaimet jätetty väliin mut muuten toimii. helpottaa kyllä lasten nimien ja järjestyksen muistamista.
Vierailija:
helpottaa kyllä lasten nimien ja järjestyksen muistamista.
itse olen joskus miettinyt että oliko outi vai pasi vanhempi. ilman aakkosjärjestystä olis vaikee muistaa.
Sisarukset Miia, Piia, Kiia ja Niina
Ja omat lapset löytyi listalta!
Sisko ja Veli voisi olla vähän tylsä yhdistelmä. :)
Aki ja Nikita
Pekka, Pirkko ja Mikko
Vierailija:
Voiko oikeesti olla??
Vierailija:
voiko se olla nimi?
Onpa siinä sitten vaikea varmaan muistaa miten ne nyt menikään..