Hassuin tietämäsi sisarrus-nimiyhdistelmä?
Siis tunnetko sisarukset, joiden nimet ei mielestäsi passaa toisiinsa ollenkaan? Tai onko ne mielestäsi liian samanlaiset?
Tai onko jokin muu syy, miksi nimet herättää sinussa ihmetystä?
Ja nimiä ei ole tarkoitus haukkua, vaan kirjoittaa asiallisesti :)
Kommentit (200)
Atte ja Etta.
Anni ja Inna.
Tosi kätsyä.
Vierailija:
Jos ovat halunneet ruotsalaistyylisen nimen niin tietenkin ovat antaneet sen suomenkielisellä lausunnalla kirjoitustyylillä. Helppo sanoa ja kirjoittaa kun kirjoitetaan niin kuin lausutaan.Vierailija:
Eemil Johan Kristian ja pikkuveli Juuhan Kristian! Vanhemmat sano että halusivat vähän ruotsalaistyylisen nimen. Siis jäänyt ensinnäkin ruotsin tunnit aika vähälle, ja sitten nimihän on osa ison veljen nimeä! No, mikäs minä olen arvostelemaan toisten valintoja...
Arvaa saako lapsi tulevaisuudessaan selitellä miten nimi kirjoitetaan? Eivät ymmärtäneet että Johan lausutaan oikeesti Juuhan.
Ja sisarukset Oona ja Joona. Tai sitten omaa ikäluokkaani äiti ja tytär- Raija ja Aija, isä ja poika - Raimo ja Aimo...
Jarkko ja Veli. Jarkko syntyi ensin ja toinen on sitten vain sen veli,... aika mielikuvituksetonta.
Eräs sisarussarja, josta en varmaankaan kaikkia muista, on
Nita, Myy, Ruusu, Tarina, Runo, Ukko ja sukunimi on Lohi...
minä tiedän sen nimiset kaksoset, jotka ovat syntyneet -50-luvulla. Isän isä oli toivonut lapsosille noita nimiä...
sukunimessäkin on kk. Onko sama? Jotakin muuta ihmeellistä?
Ei löytynyt omia lapsia listasta, vaikka siksi aloin tätä lukea :o).
Tuo oli hauska tuo Meri, Tuuli, Pilvi ja Ville ja Kalle :))
Äidin entiset koulukaverit ja toinen nykyinen työkaveri.
Muistatte varmaan jäätelökakut... Onko Vanessaa vielä???
Pitäähän sitä sukujuuria (venäläisiä) korostaa??
Jessica ja Janica. Sukunimi -nen loppuinen. Huokaus. Ja äidin koulutustaso oli..?!
jotenkin siitä Annesta väännetty.
Mun mielestä melko suloista! Eivät tosin vastaa nimiään ollenkaan, päinvastoin.
:)