Hassuin tietämäsi sisarrus-nimiyhdistelmä?
Siis tunnetko sisarukset, joiden nimet ei mielestäsi passaa toisiinsa ollenkaan? Tai onko ne mielestäsi liian samanlaiset?
Tai onko jokin muu syy, miksi nimet herättää sinussa ihmetystä?
Ja nimiä ei ole tarkoitus haukkua, vaan kirjoittaa asiallisesti :)
Kommentit (200)
Kamillan ja Klaudian, hauskat siksi, että olen nämä nimet mieltänyt aina C-alkuisiksi. Mutta toimivat hyvin K-alkuisinakin.
nopeasti vilkaistuna voi vahingossa lukea Klamydiaksi
Maijaksi ja Matiksi olen kuullut kutsuttavan :)
Emma ja Ella
Tuija, Taija ja Teija
Marjo ja Jarmo
Ukko-Pekka
Otto-Ville
Franseemil
väliviivoista en ole varma
Sisarukset Jan-Peter, Janika ja Janette...ja heillä vielä serkku Janina (sama sukunimi..)
Skotlannista tunsin kaksosnaiset Agnes ja Senga...
toisena nimenä Katariina. Yhtä heistä kutsutaan Katariinaksi. En muista kaikkien nimiä, mut ainkain Vilhelmiina Katariina oli yks. Kauniit nimet jokaisella ja toisaalta ihan kiva idea laittaa jokaiselle sama toinen nimi.
Vierailija:
nopeasti vilkaistuna voi vahingossa lukea Klamydiaksi
Tino ja Toni.
Olivia ja Oliverkin ovat vähän turhan lähellä toisiaan jotenkin.
Vierailija:
Hauskimmat, jotka oon kuullut olivat varmaan Kissanminttu tai toisessa perheessä Virnareeta ja Viljakukka.
Sisaruksiin kuuluu vielä Volmartti, Veetrikki, Verneri, Vilhartti ja Villiruusu. (Toivottavasti muistin kaikki oikein.) Hienoja nimiä!
Oudot on lähinnä niitä, joissa nimet lähes samoja keskenään tai täysin eri tyyliä.
Mutta avauksena ja kirjoitellen tää on taas yks sivistymättömien ihmisten ketju.
Sivistymättömien, jotka kirjoittelevat toisten lasten nimiä tänne kertomatta omaa nimeään.
Taisto ja Rauha
Aura ja Rauha
Jalo, Taisto, Varma, Voitto, Usko, Toivo
Vau!
jossa, isä on Jani, äiti Nina ja tytär Janina.
ovat veljeksiä,neljäskin on vielä mutta nimeä en muista.toinen muisto hassut nimet sarjassa on marja kiisseli.....
Vierailija:
Joonatar nimistä tyttöä ei ole olemassa!
On niitä nimetty 2 vuosina 1980-1999.
Tiedän seuraavat sisarukset, neljät olen tavannut, yhdet netistä " tutun" lapsia:
Marko, Marjo ja Merja
Iira, Oona, Joona ja Iiro
Piia ja Miia
Sari ja Ari (isä Kari)
Katja Piia Sinikka ja Katri Piia Sinikka (äiti Piia Sinikka)
Sisarukset eri paria: Clarissa ja Antti sekä Eero, Ellen, Elsi ja Nea
Kaksoset: Pii ja Sami
Taisto ja Voitto