hahahaha eikö kimi tehny avioehtoa? ;) jenni saa 75 milliä
Kommentit (21)
Sveitsin lakien mukaan.. voi helvetti..
Suomessa avioituneet ja suomen kansalaisia ovat.. joten sveitsin lait voi unohtaa.. ja täällä suomessa EI räikkösillä ole avioehtoa
Mikäköhän oli Jennin alkuperäinen motiivi mennä naimisiin ;)
Jos erotaan, niin eikö sitä nyt vaan halua päästä miehestä eroon, miksi siltä pitäisi sitten vielä rahatkin ottaa? :O
Perkele, jos itse haluaisin tuosta miehestäni erota, niin en mä kyllä sen rahoja alkais viemään, pääasia että pääsis miehestä vaan eroon.
Ja ovat elelleet paljon erillään ennenkin. Eli ei mikään "oikea" avioliitto, vaan taloudellinen sopimus (Jennille) ja statuksenkohotus- sekä seksinsaantisopimus Kimille.
Luulen, että eroavat siksi, että Jenni ehtisi vielä hankkia lapsia. Kimi tuskin haluaa.
http://www.hs.fi/urheilu/IS+Kimi+Räikkönen+ja+Jenni+Dahlman-Räikkönen+a…
Mutta paltamamma tietysti tietää paremmin.
Luulen, että eroavat siksi, että Jenni ehtisi vielä hankkia lapsia. Kimi tuskin haluaa.
T. vapaaehtoislapseton nainen, jonka mies on kyllä halunnut ja saanutkin lapsia (edellisessä avioliitossaan). sanottakoon vielä sekin, että lapset on jo aikuisia.
oli se joka on jo vuosia halunnut lapsia. On puhunut siitä haastatteluissakin.
Rahalla ei siis saakaan ihan kaikkea. Tietysti, jos vaimo saa rahat kuitenkin (erotessa jos ei ole avioehtoa) eikä tarttekaan ruveta lapsia vääntämään, niin sehän on vaimolle win-win -tilanne.
Olisiko niin, että Jenni ei halua lapsia lapsellisen Kimin kanssa? Voi olla ihan hyvä päätös.
hei neidit 2 sanoja lainaten:
Niin, se on niin helppoo päättää suhde pettämiseen
No biatchist ei saa vaimoo, ei koskaan petä kliseet
Ja nyt ku oikeen rupee miettiin vakavasti
niin oisko Jenni Kimin kaa jos Kimil ei ois massii
se hoidetaan sen maan lakien mukaan jossa asutaan. Vaikka kummatkin ovat suomalaisia niin jos asuvat Sveitsissä avioero hoidetaan Sveitsin lain mukaan. Kimin puolesta lakiasiat on varmasti hoitanut joku muu. Mahtaako itsekään tietää mitä on sopinut. Veikkaan että näemme Kimin pian jonkun kivan tytön kanssa menevän naimisiin ja aloittavan perhettä ja siitä tämä ero johtuu.
Älkää suotta aina kadehtiko sitä kuka saa rahaa ja mistä.
voisko olla myös niin, että niitä lapsia ei vaan kuulu?! Tai ehkä Jenni on järkevä eikä halua lapselleen isää joka tuskin on kovin perhekeskeinen, enemmänkin tykkää bilettää ja uskon että saattaa olla myös niitä muita naisia. Mistä sitä tietää todellisia syitä, turha alkaa täällä tekemään mitään kovin varmoja olettamuksia. Ja mitä sitten vaikka Jenni sais tuosta hyvät rahat, tuskin se Kimiäkään haittaa, rahaa on ja tulee lisää.
mutta olen melkoisen varma että Kimillä tikittää biologinen kello. Viime vuodet on bailannut ja aina on yhytetty jonkun blondin seurasta. Milloin on rasvannut kaverin tyttöstävän selkää jne. Kimi on fiksu eikä ole jäänyt paparazzien haaviin. Oliskohan uusi tyttöystävä muuta kuin suomalaista sukujuurta. hmmmm....
Jennin elämä muuttuu kuitenkin kun muuttuu formulakuskin vaimosta nobodyksi. Rahalla ei saa sitä mitä sai Räikkösen vaimona.
Olisiko niin, että Jenni ei halua lapsia lapsellisen Kimin kanssa? Voi olla ihan hyvä päätös.
Se joka ajaa rinkiä autolla vai se joka leikkii yli kolmekymppisenä vielä hevosten kanssa?
Eiköhän Kimin formuladuuni ole ollut heidän molempien yhteisyrityksensä.
Jos erotaan, niin eikö sitä nyt vaan halua päästä miehestä eroon, miksi siltä pitäisi sitten vielä rahatkin ottaa? :O
Perkele, jos itse haluaisin tuosta miehestäni erota, niin en mä kyllä sen rahoja alkais viemään, pääasia että pääsis miehestä vaan eroon.
että nimenomaan Jenni haluaa erota? Avioliittolait nyt vain ovat tällaisia. Ei tarvitse mennä naimisiin, jos ei halua jakaa omaisuuttaan erossa.
Se joka ajaa rinkiä autolla vai se joka leikkii yli kolmekymppisenä vielä hevosten kanssa?
ikähaitaria!!! Kolmekymppinen on nuori ratsastaja!!
Sveitsin lakien mukaan Jenni saa kunnon elarit.