Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvaa paljon olet laihtunut tällä ruokavaliolla?

Vierailija
06.02.2013 |

Olin 163/89 kg kun aloitin kk sitten vhh-dieetin.

Kalorit ovat olleet näin. Laskin keskiarvot:

vk 1 1200 kal

vk 2 1300 kal

vk 3 1900 kal

vk 1300 kal

Eli paljonko olen laihtunut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsetko ruuat?

tai otan vihannespussista tasan puolet, jos teen pakasteesta pikaruokaa. Laskemiseen käytän usein kiloklubia tai kännysovellusta.

ap

Vierailija
22/26 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin punnita ruuan, kun paino ei tippunut. Piti vähentää ruuasta 1/4, että oikeasti tuli sen verran kaloreita kuin oli kuvitellut jo pitkään syöväni.Leivät, hedelmät ym. oli helppo laskea, mutta margariinit, juustot, pihvit ym olinkin arvioinut ihan väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäiseltä laihtuminen ei onnistu yhtä helposti kuin alla 30 vuotiaalta. Entäs kilppariarvot, onko tutkittu

Ikää 34-vuotta, joten sekään ei selitä.

Liikuntana on kävelyä päivittäin, olen istumatyössä.

ap

Vierailija
24/26 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten söisin liikaa, oli kuinka vhh tahansa. Uskon tähän dieettiin vain siksi, koska hiilareissa on paljon kaloreita ja niitä välttämällä laihtuu. Voi sitä kuiteskin kanallakin itsensä lihottaa eli kalorit kannattaa laskea ja ruoka punnita.

ap

Vierailija
25/26 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten söisin liikaa, oli kuinka vhh tahansa. Uskon tähän dieettiin vain siksi, koska hiilareissa on paljon kaloreita ja niitä välttämällä laihtuu. Voi sitä kuiteskin kanallakin itsensä lihottaa eli kalorit kannattaa laskea ja ruoka punnita.

ap

VHH:ssa kun ei kuulu laskea kaloreita. Syöt liikaa hiilareita ja liian vähän rasvaa. Senhän kertoo jo se ettei edes nesteet ole lähteneet liikkeelle.

Vierailija
26/26 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH:ssa kun ei kuulu laskea kaloreita.

Ihmisillä on kumma luulo, että VHH.lla voi läträtä vaikkapa rasvojen kanssa ihan mielin määrin, mutta joku tolkku niissäkin täytyy pitää...