Arvaa paljon olet laihtunut tällä ruokavaliolla?
Olin 163/89 kg kun aloitin kk sitten vhh-dieetin.
Kalorit ovat olleet näin. Laskin keskiarvot:
vk 1 1200 kal
vk 2 1300 kal
vk 3 1900 kal
vk 1300 kal
Eli paljonko olen laihtunut?
Kommentit (26)
Itse aloin punnita ruuan, kun paino ei tippunut. Piti vähentää ruuasta 1/4, että oikeasti tuli sen verran kaloreita kuin oli kuvitellut jo pitkään syöväni.Leivät, hedelmät ym. oli helppo laskea, mutta margariinit, juustot, pihvit ym olinkin arvioinut ihan väärin.
40+ ikäiseltä laihtuminen ei onnistu yhtä helposti kuin alla 30 vuotiaalta. Entäs kilppariarvot, onko tutkittu
Ikää 34-vuotta, joten sekään ei selitä.
Liikuntana on kävelyä päivittäin, olen istumatyössä.
ap
koska muuten söisin liikaa, oli kuinka vhh tahansa. Uskon tähän dieettiin vain siksi, koska hiilareissa on paljon kaloreita ja niitä välttämällä laihtuu. Voi sitä kuiteskin kanallakin itsensä lihottaa eli kalorit kannattaa laskea ja ruoka punnita.
ap
koska muuten söisin liikaa, oli kuinka vhh tahansa. Uskon tähän dieettiin vain siksi, koska hiilareissa on paljon kaloreita ja niitä välttämällä laihtuu. Voi sitä kuiteskin kanallakin itsensä lihottaa eli kalorit kannattaa laskea ja ruoka punnita.
ap
VHH:ssa kun ei kuulu laskea kaloreita. Syöt liikaa hiilareita ja liian vähän rasvaa. Senhän kertoo jo se ettei edes nesteet ole lähteneet liikkeelle.
VHH:ssa kun ei kuulu laskea kaloreita.
Ihmisillä on kumma luulo, että VHH.lla voi läträtä vaikkapa rasvojen kanssa ihan mielin määrin, mutta joku tolkku niissäkin täytyy pitää...
tai otan vihannespussista tasan puolet, jos teen pakasteesta pikaruokaa. Laskemiseen käytän usein kiloklubia tai kännysovellusta.
ap