Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle 25 vuotias ei kykene vakavaan parisuhteeseen.

Vierailija
30.12.2012 |

Se nyt vain on niin, että parikymppinen on poikkeuksetta liian teini ja elämää kokematon sitoutuakseen vakavaan parisuhteeseen. Alle 25 vuotiaiden pitää vaan hyväksyä se ja jättää se rakkaus niille, jotka siihen kykenevät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehnyt 3 lasta 20-33v:nä eikä poikani nyt 30v:nä ole voinut olla onnellinen parisuhteessaan jo 10 vuotta...

Aha.

Vierailija
2/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin olen naimisissa oleva, kahden lapsen äiti. Yhdessä on miehen kanssa selvitty paristakin kriisistä, jotka ovat kaataneet meitä vanhempien ihmisten liitot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustella miehen kanssa 23-vuotiaina.

25-vuotiaina muutimme yhteen ja menimme kihloihin.

27-vuotiaina menimme naimisiin.

29-vuotiaana aloin odottamaan ensimmäistä lastamme ja aloimme rakentamaan omakotitaloamme.

30-vuotiaana synnytin ensimmäisen lapsemme ja pääsimme muuttamaan uuteen kotiimme.

32-vuotiaana synnytin toisen lapsemme.

Nyt ikää 47v ja onnellisesti edelleen yhdessä mennään. Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
4/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan epäkypsät pikkuhuorat.

Vierailija
5/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen vakavasti sitoutunut ollut, kun aloin seurustelemaan ollessani reippaasti alle 25. Mutta hyvähän sitä oli toiseen silloin tutustua ja rakastaa, ja mies osoittautui sellaiseksi, jonka kanssa sen vakavammankin suhteen saattoi muodostaa, joten saman miehen kanssa olen yhä vaikka ikää on jo lähemmäs 40 v.

Vierailija
6/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takana 17 vuotta onnellista avioliittoa ja mies oli just täyttänyt 21 kun avioiduttiin. Jos sinä olet myöhään aikuistunut niin älä yleistä.

Vierailija
7/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tapasin mieheni, kun olin 18 v, naimisiin mentiin kun olin 25 ja nyt 26v odotan meidän esikoista. Ihan vakavasti ollaan meidän suhteessa oltu.

Ja sitten on taas ihmisiä, jotka ei vielä 40v ole valmiita sitoutumaan.

Vierailija
8/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä oikeassa, en tiennyt rakkaudesta ja parisuhteesta mitään kun avioiduin 22-vuotiaana ja kaksi kuukautta myöhemmin saimme ensimmäisen lapsemme.

Kirpakin talviterveisin Saman miehen kanssa jo 24 vuotta.

Vierailija
9/9 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nuorena kuin vanhempana.