Arvaa paljon olet laihtunut tällä ruokavaliolla?
Olin 163/89 kg kun aloitin kk sitten vhh-dieetin.
Kalorit ovat olleet näin. Laskin keskiarvot:
vk 1 1200 kal
vk 2 1300 kal
vk 3 1900 kal
vk 1300 kal
Eli paljonko olen laihtunut?
Kommentit (26)
Tuossa menisivät lihakset, jos söisi 800 kal.:(
Mutta kyllä kaloreita kannattaa aina laskea. Tieteellisesti väh: ta ei pystytä selittämään muuten kuin sillä, että hilsuissa on paljon kaloreita.
Ap
100kcal hiilareita ja 100kcal rasvaa ja 100kcal proteiinia on ihan sama määrä kaloreina, mutta ihan eri verran pitävät nälkää.
VHH:ssa kun ei kuulu laskea kaloreita.Ihmisillä on kumma luulo, että VHH.lla voi läträtä vaikkapa rasvojen kanssa ihan mielin määrin, mutta joku tolkku niissäkin täytyy pitää...
no paljonko, kerro!
kuulutko niihin jotka imee kalorit erityisen hyvin rasvoista, toiset taas niihin jotka imee kalorit erityisen hyvin hiilareista ja sitten on niitä, joiden elimistö nappaa kalorit molemmista. Se mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi sinulle.
Sun tapasi syödä on ilmeisesti sinulle sopimatin laihdutusmielessä.
Harmi että et kerro niitä hiilari ja rasvamääriä
VHH:ssa kun ei kuulu laskea kaloreita.Ihmisillä on kumma luulo, että VHH.lla voi läträtä vaikkapa rasvojen kanssa ihan mielin määrin, mutta joku tolkku niissäkin täytyy pitää...
no paljonko, kerro!
jos olet aiemmin syönyt vaikkapa 2300 kcal päivässä ja alat tempoa esim. 6000 kcal:in satseja, niin et taatusti laihdu vaikka kuinka jättäisit hiilarit pois.
no paljonko, kerro!jos olet aiemmin syönyt vaikkapa 2300 kcal päivässä ja alat tempoa esim. 6000 kcal:in satseja, niin et taatusti laihdu vaikka kuinka jättäisit hiilarit pois.
vaan että sama määrä kaloreita kuin ennen, mutta hiilareitten, rasvan ja proteiinin suhde uusiksi
[/quote]
vaan että sama määrä kaloreita kuin ennen, mutta hiilareitten, rasvan ja proteiinin suhde uusiksi
[/quote]
miten niin "sama määrä kaloreita", etkö sä juuri kieltänyt kalorien laskemisen?
ja jos haluan laihtua, niin kalorit saavat olla n. 800 kcal/päivä. Muuten voi olla, että sitä kiloakin saa kitkuttaa kuukausi tolkulla. Mulla paino nousee nopeasti, ja laskee nopeasti, kun on kalorit kohdillaan.
Noihin kaloreihin syön vihanneksia, lemppari on paistettu kesäkurpitsa-sipuli-herkkusieni sekoitus raejuustolla. Salaatteja teen, ja syön kanaa sekä ProFeel tuotteita ja ruisleipää.
ja jos haluan laihtua, niin kalorit saavat olla n. 800 kcal/päivä. Muuten voi olla, että sitä kiloakin saa kitkuttaa kuukausi tolkulla. Mulla paino nousee nopeasti, ja laskee nopeasti, kun on kalorit kohdillaan.
Noihin kaloreihin syön vihanneksia, lemppari on paistettu kesäkurpitsa-sipuli-herkkusieni sekoitus raejuustolla. Salaatteja teen, ja syön kanaa sekä ProFeel tuotteita ja ruisleipää.
Tuossa menisivät lihakset, jos söisi 800 kal.:(
Mutta kyllä kaloreita kannattaa aina laskea. Tieteellisesti väh: ta ei pystytä selittämään muuten kuin sillä, että hilsuissa on paljon kaloreita.
Ap
ja 3l nestettä
Onko vk viiko (vko) vai vuorokausi (vrk)?
Väärin meni kuitenkin arvauksesi.
ap
että aika tukeva ap on laihtunut paljon. Minusta voisi syödä enemmän kuin 1300-1200 kcal/pv!
Olen laihtunut tasan yhden kilon!
Jos laihtuminen jatkuu yhtä nopealla tempolla, niin ensi vuoden helmikuussa olen jo melkein normaalipainoinen. Missähän vika?
ap
niin vaje lienee ollut keskimäärin n. 500 kcal/päivä. Onkohan ap harrastanut liikuntaa yhtään?
Jos vaje on ollut 500 kcal päivässä, hän on varsinaisesti laihtunut puoli kiloa viikossa. Hiilarivarastojen tyhjeneminen on tietysti aiheuttanut nestevarastojen tyhjenemisen eli kaikki kahden kilon päälle menevä on nestettä.
Nuo ovat viikon keskiarvoja. Eli olen ollut dieetillä nyt 1 kk ajan. Oman matematiikkani mukaan minun olisi pitänyt laihtua ainakin 1-0,5 kg/vko.
ap
40+ ikäiseltä laihtuminen ei onnistu yhtä helposti kuin alla 30 vuotiaalta.
Entäs kilppariarvot, onko tutkittu
laitapa ne näkyviin. ja rasvaa ja protskuja pitää olla riittävästi.
aloitin VHH:n kolme viikkoa sitten, kiloja lähtenyt kuusi. Kaloreita 1100 - 1800 per päivä. Liikuntaa pari kertaa viikossa.
Ikä 39, pituus 174 ja lähtöpaino 81.
siis kaloreina.
Entä paljonko olet vähentänyt hiilareita?