Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää pitääkö sukset voidella? Ostin lapselle sukset kirppikseltä.

Vierailija
06.02.2013 |

Sellaisiakin suksia kun on, joita ei tarvitse voidella.

Onko voideltavissa suksissa jotain tuntomerkkejä vai mistä ihmeestä saan selville.

Tuli mieleeni vasta kun olin jo ostanut sukset. Tai lähinnä ystäväni kysyi pitääkö ne voidella.

Kiitos jos joku asiantunteva voisi auttaa :-)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä että vanhempia vaaditaan hankkimaan ja huoltamaan tällaisia tarvikkeita. Ei kaikilla (tai välttämättä edes kovin monella) ole varaa tai halua ostaa kalliista erikoisliikkeistä henkilökohtaisia varusteita kaikille lapsille ja vielä sitten kasvun mukaan uusia!

Ei hiihto ole mikään sellainen yleisharrastus jota kaikkien pitäisi haluta harrastaa. Meillä ei ainakaan kukaan perheestä hiihtoa harrasta ja en todellakaan osta uusia suksia kaupasta jokaiselle viidelle lapselle vain niiden muutaman hiihtokerran takia mitä talven aikana koulussa on!

Luistimet vielä jotenkuten ymmärtää, niitä saa kirppikseltä ihan hyviä ja teroitus ei jossain marketin liikkeessä ihan hirveitä maksa, mutta hiihto ja sukset selvästikin on vaatimustasoltaan aivan liian suuret jokaisen lapsen hankinnaksi.

tehneet lapsia vain sen verran, että olisi varaa maksaa heille perusjutut. Sukset nyt sattuvat olemaan ihan perusliikuntavälineet.

Teillä ei varmaan ole myöskään pyöräilykypäriä lapsilla, ne penteleet kun kasvavat eikä vanha kypärä enää mahdu päähän.

Vierailija
22/22 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla kympillä saatte kunnon pohjustuksen ja pitoteipit.

Itse olen hiihtänyt vuosia pitoteipeillä ja ne on loistavat! Ne osaa kuka tahansa laittaa uusiksi ilman mitään välineitä.

Sitten päihin vaan pikaluistoa, eli sivellään luistopaperilla edestä ja takaa.

Pohjustuksen jälkeen huolto näillä välineillä on erittäin helppoa, eikä vie kenenkään hiihtohaluja huonot välineet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme