Lastensuojeluilmo pihoista, joissa on 3-4 vuotiaiden lasten laumoja ilman valvontaa!
Ehkä vanhemmat uskoisivat paremmin, että tuon ikäiset vaativat valvontaa, kun lastensuojelutyöntekijä kävisi heitä opastamassa.
Kommentit (165)
välillä mitään eroa? Esikoiseni sai ulkoilla 5v ja toinen 4v satunnaisesti yksin. Voi että tätä teidän juttujen tasoa!
t. laiska syrjäytynyt wt :-D
Jättäisitkö sen pihalla yksin ulkoilevan alle eskari-ikäisen yhtä pitkäksi aikaa kotiin yksin, kuin mitä lapsi on siellä pihalla ilman valvontaa?
lapsille onkin parempi hukkua. Jos ei vanhemmat välitä sen vertaa, että vahtisivat lapsiaan, niin parempi se on silloin kuolla. Ei se elämä tuollaisessa perheessä kovin hääviä ole.
Mitä minä olen seurannut elämäni varrella näitä itsenäisiä Pirkkoja ja Matteja, ne ovat kaikki sellaisista perheistä, missä viina maistuu tai muuten vain ollaan jos ei nyt sosiaalitapauksia, niin hiukan niitä yksinkertaisia, jotka sikiää sikiämisen perään. Yhden tai kahden lapsen hukkuminen ei näitä mammoja paljon hetkauta.
En lähde omaa henkeäni vaarantamaan sellaisen perheen lapsen takia, kenelle oman lapsen henki ei merkitse mitään.
Tänä keväänäkin tulee taas muutama lapsi hukkumaan ojaan tms. ja pari joutuu pedofiilin uhriksi, kun vanhempia ei kiinnosta lapsen vahtiminen. Oppiipa lapsi ainakin sitten sitä itsenäisyyttä kun joku äijä noukkii matkaansa.
uutta pukataan lisää kun tekotapa on niin mukava ja vingutaan, ettei vanhempia saa syyllistää jos lapsi hups vain sattui kuolemaan.
Itse en aio enää yhtään lasta pelastaa, jos näen tiellä tai joessa tms. Jos ei kerta vanhemmat välitä lapsen hengestä, sama kai se on jos sille jotain sattuu. Ei ole minunkaan vastuulla.
Ja tätä tapaa puolustelevat täällä mammat, jotka istuvat kaffemukin kanssa koneella samaan aikaan kun ne omat 3-4-vuotiaat ovat ulkona ilman valvontaa... Toivottavasti joku niistä jää auton alle tai räystäältä putoavan jää-lumikasan alle, niin mammat tajuaisivat ettei ehkä olisi kannattanut päästää ilman valvontaa.
Lastensuojeluilmoitus ehdottomasti, myös poliisille voi soittaa jos niitä laukkoo ympäriinsä ilman vanhempia.
niin et ole yhtään parempi kuin nuo vanhemmat.
lapsille onkin parempi hukkua. Jos ei vanhemmat välitä sen vertaa, että vahtisivat lapsiaan, niin parempi se on silloin kuolla. Ei se elämä tuollaisessa perheessä kovin hääviä ole.
Mitä minä olen seurannut elämäni varrella näitä itsenäisiä Pirkkoja ja Matteja, ne ovat kaikki sellaisista perheistä, missä viina maistuu tai muuten vain ollaan jos ei nyt sosiaalitapauksia, niin hiukan niitä yksinkertaisia, jotka sikiää sikiämisen perään. Yhden tai kahden lapsen hukkuminen ei näitä mammoja paljon hetkauta.
En lähde omaa henkeäni vaarantamaan sellaisen perheen lapsen takia, kenelle oman lapsen henki ei merkitse mitään.
Tänä keväänäkin tulee taas muutama lapsi hukkumaan ojaan tms. ja pari joutuu pedofiilin uhriksi, kun vanhempia ei kiinnosta lapsen vahtiminen. Oppiipa lapsi ainakin sitten sitä itsenäisyyttä kun joku äijä noukkii matkaansa.
Tänään tein lastensuojeluilmoituksen yhdestä syrjäytyneestä nuoresta, jolla on lisäksi karut kotiolosuhteet, koulusta pudonnut ja huitelee ties missä. Sossusta sanottiin että alkavat selvittelemään kuukauden päästä asiaa. Ja ihan vain, koska lastensuojelu on ihan tukossa. Kiitos näille ilmoittajille, jotka päättävät tehdä ilmoituksen ihan vain jos toisen kasvatustapa on eri kuin oma.
Mieluiten koko taloyhtiöstä