Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita möksähtelijöitä tai entisiä möksähtelijöitä paikalla?

Vierailija
06.01.2013 |

Siis sellaisia, jotka saattavat möksähtää miehelleen ihan mistä tahansa ja jälkeenpäin ihmetellä itsekin, miksi moisesta asiasta piti tehdä niin iso numero? Miten pääsit tavasta eroon tai miten puolisosi on kestänyt? Itselle kun iskee moinen kohtaus, saatan olla valmis suunnilleen jättämään koko suhteen taakseni (aina lyhyt yhteinen aika takana) ja kun kohtaus menee ohi, naurattaa, kun tajuan, miten pienestä ja typerästä asiasta tein taas kuolemanvakavan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten sitä aina ajatteleekin kaikkien täällä olevan naisia, jollei erikseen mainitse olevansa mies! :D

Ap

Vierailija
2/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten sitä aina ajatteleekin kaikkien täällä olevan naisia, jollei erikseen mainitse olevansa mies! :D

Ap

Ap pahoittelee, eikä selittele enempää :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä viddu on möksähtelijä?.

Yksinkertaisesti lopettaa puhumisen. Ei osaa asettaa riidan aihetta oikeisiin mittasuhteisiin, ei tiedä kuinka käsitellä asiaa niin menee lukkoon.

Vierailija
4/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä viddu on möksähtelijä?.

Yksinkertaisesti lopettaa puhumisen. Ei osaa asettaa riidan aihetta oikeisiin mittasuhteisiin, ei tiedä kuinka käsitellä asiaa niin menee lukkoon.

Juuri tuota tarkoitin.

Ap

Vierailija
5/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni pitää aina minulle tuohtuneena mykkäkoulua. Välttelee katsekontaktia. Ei vastaa kysymyksiin mitään tai erittäin minimaalisesti ynähtäen. Ei oma-aloitteisesti sano mitään. Siirtyy eri huoneeseen tai kohtelee minua kuin en olisi paikalla.

Syynä saattaa olla se, että huomioni herpaantui pieneksi hetkeksi hänen pitkän soolopuheensa aikana ja en rekisteröinyt kaikkea mitä hän sanoi. Vaikka puheenaiheena olisikin ollut jotain "ei tärkeää" on esim. tuossa aina mökötysvaara.

Oikeastaan mistä tahansa pienestä asiasta voi seurata mökötys. Jos olen 10 minuuttia jäljessä sovitusta aikataulusta voi koko ilta mennä hänellä mököttäen, vaikkei siitä olisikaan seurannut mistään myöhästymistä tms.

Minua ottaa päähän ihan älyttömästi se mykkäkoulu. Olen normaalisti erittäin rauhallinen mutta tuona aikana tekisi mieli mätkiä jotain nyrkkeilysäkkiä. Varsinkin kun tuntuu, että en ole sitä ansainnut. Mitkään anteeksipyynnöt tai muut lepytykset tai asiasta puhuminen ei tepsi. Ainoastaan ajan myötä menee ohi. Ennemmin haluaisin hänen vaikka raivoavan ja huutavan hetken.

Vierailija
6/6 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni pitää aina minulle tuohtuneena mykkäkoulua. Välttelee katsekontaktia. Ei vastaa kysymyksiin mitään tai erittäin minimaalisesti ynähtäen. Ei oma-aloitteisesti sano mitään. Siirtyy eri huoneeseen tai kohtelee minua kuin en olisi paikalla.

Syynä saattaa olla se, että huomioni herpaantui pieneksi hetkeksi hänen pitkän soolopuheensa aikana ja en rekisteröinyt kaikkea mitä hän sanoi. Vaikka puheenaiheena olisikin ollut jotain "ei tärkeää" on esim. tuossa aina mökötysvaara.

Oikeastaan mistä tahansa pienestä asiasta voi seurata mökötys. Jos olen 10 minuuttia jäljessä sovitusta aikataulusta voi koko ilta mennä hänellä mököttäen, vaikkei siitä olisikaan seurannut mistään myöhästymistä tms.

Minua ottaa päähän ihan älyttömästi se mykkäkoulu. Olen normaalisti erittäin rauhallinen mutta tuona aikana tekisi mieli mätkiä jotain nyrkkeilysäkkiä. Varsinkin kun tuntuu, että en ole sitä ansainnut. Mitkään anteeksipyynnöt tai muut lepytykset tai asiasta puhuminen ei tepsi. Ainoastaan ajan myötä menee ohi. Ennemmin haluaisin hänen vaikka raivoavan ja huutavan hetken.

Vaikkei siitä paljon apua juuri minulle ollut, niin kiva kuulla miehen näkemys asiasta. Onko sinulla mitään aavistusta siitä, miksi naisystäväsi pohjimmiltaan käyttytyu noin? Oletteko puhuneet asiasta, onko hän itse kertonut mitään syytä käytökselleen?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän