Aloitin 1200 kcal dieetin. Lähteekö kukaan mukaan?
Siis kaikessa yksinkertaisuudessaan syön 1200 kaloria päivässä, kahden tunnin välein n. 200 kalorin pikku "snacksin".
Aamun aloitin Fitness muroilla ja maidolla.
Lounaaksi jauheliharisottoa. Vauvan annoksia jos vertaa entiseen syömiseen.
Olen aika shokissa siitä miten vähän sitä saa syödä, mutta kyllä tähän tottuu.
Tarkoituksena saada aineenvaihduntaan puhtia säännöllisellä syömisellä, juomalla paljon vettä ja liikkumalla.
Aurinko sieltä jo pilkistelee, kohta taas joutuu kulkemaan kesähepeneissä, ja paino korkeammalla kuin koskaan ennen...
Kommentit (143)
nimimerkki "90,3kg"
Söin tänään vielä aika epämääräisesti, en tiedä kaloreista. Paino on laskusuuntainen kivasti, painoin tammikuun alussa 93,6kg ja tänään 89,4kg.
Tavoittelen painoa 85kg kesään mennessä (viimeksi painoin sen verran vuonna 2005) ja jos hyvin menee, niin tämän loppuvuoden lukemaksi 80kg.
Eikös asia ole päinvastoin😅harva todella ylipainoinoinen on 1800kcl ruokavaliolla itsensä todella ylipainoiseksi lihottanut. Sairaaladieetti on eri asia. Se toteutetaan lääkärin valvonnassa ja yleensä sitä seuraa jokin kirurginen toimenpide.
mutta mä en taas jaksa punnita mitään. Laskeskelen paketeista kaloreita, esim. yhdessä ruispalan puolikkaassa on n. 60 kcal jne. Sitten kun tiedän sen listani mukaan kuinka paljon päivässä täytyy syödä per ruokaryhmä niin on helppo laskea. Mutta keinoja on monia ja varmasti yhtä toimivia!
Muuten, jostakin sivustolta joskus laskin kuinka paljon mun pituinen (olen siis tosi lyhyt) kevyttä toimistotyötä tekevä tarvitsee päivässä kaloreita ihan perus"tilassa" niin eipä ollut paljon... Nippa nappa 1600 kcal. Ja olen kyllä huomannut omalla kohdalla että näin se on. Ikävä kyllä kuulu siihen porukkaan että lihon herkästi. Mun täytyy olla koko loppuikäni tarkka syömisistäni jos haluan pysyä hoikkana. :(
Kertokaas muutkin, kuinka paljon meinaatte pudottaa/mikä on painoindeksinne? Mä olen 156/59 ja aion pudottaa n. 7-8 kg. Painoindeksini on 24,2, siis normin rajoissa mutta näytän kyllä selkeästi että olen hieman "pullukka".
T: Se taulukkoruksaaja