Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttää kampaamojen hinnat, raidat 150 euroa!

Vierailija
04.02.2013 |

Miettikää mitä se on markoissa! Olisiko kukaan maksanut lähes tonnia raitojen laitosta ja latvojen tasauksesta.

Lähtenyt lapasesta tämä hinnoittelu ja kampaajalla käynti on eliittien hommaa...

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamoiden tilavuokrat, vesi, sähkö jne maksavat. henkilökunnan palkat vievät rahaa ja ylipäätään nyt kaikki liiketoimintaan liittyvä.

Maamme nykyisellä hintatasolla kampaamon pitää tehdä tuottoa n 100e tunti, jotta toiminta on kannattavaa ja itselleen voi maksaa palkkaa. Alv kokeilukin päättyi ja alv nousi 13:sta 24:ään.

Mun mielestä se on kallista myös, mutta ymmärrän kyllä että sen verran se maksaa. Jos olisin kampaaja, en todellakaan tekisi töitä puoli-ilmaiseksi. Et kai sinäkään haluaisi pienempää palkkaa työstäsi?

Vierailija
82/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ja väri (kolmella värillä) 100€ (puolipitkät hiukset). Aikaa meni 2 ½h eli tuleeko siitä 40€/h palkkaan, aineisiin ja vuokraan... Kohtuu hintaista minusta. Saanhan minäkin saman verran palkkaa omasta työstäni...

ihan kuin se työstä veloitettu summa menisi suoraan kampaajan palkkapussiin. Siitä maksetaan verot, vuokrat ja kaikki muut kulut, kuten myös ainekustannukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lasket edelleen hintoja markoissa, oikeesti ???

Tiedätkö miten hinta koostuu ? Arvonlisävero on 24 %, eli tosta summasta 1/4 ottaa valtio. Ihan pienenpienen toimitilan vuokra maksaa 2000 euroa, omasta lompakostako sen kampaajan pitäis se maksaa. Jos kampaaja maksaa itselleen 1000 euroa palkkaa, se pitää kertoa 0,8 jotta saadaan kaikki eläkemaksut jne maksettua, ellei halua tehdä työtä pimeästi.

Montako mersulla ajavaa kampaajaa tiedät ?

Sä voit ajatella päässäs ihan kuinka paljon markoissa, mutta ota siihen mukaan myös inflaatio. Tuskin sun palkkakaan on sama kuin markka-aikana, vai ?

että hiusten käsittely maksaa aivan liikaa. Värjäys ja leikkaus ei ole sen arvoista, mikä hinta on. Ymmärrätkö?

Vierailija
84/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helsingin keskustassa saa ihan 20e leikattua hiukset. Lisäksi diilejä ja tarjouksia seuraamalla olen saanut leikkauksen +raidat 40eurolla. Normivärjäyksen teen kotona

Vierailija
85/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus, raidat koko tukkaan tasaisesti, pesu, vähän muotoilua. Mutta siinä menee aika kauan, yli 2 tuntia. Onhan tuo toki yhtä kallista kuin kaksi käyntiä erikoislääkärillä että...

Vierailija
86/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä hintoja varsinkin täällä hki:ssä monet kampaamot pyytävät, mutta onneksi tykkään itsekin värjäillä ja leikkailla hiuksia, niin ei tarvitse käyttää kampaamopalveluita.

Vierailija
87/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet hiukset. 55 euroa, sain kuitin.

hyvin leikkaa ja laittaa. Olen käynyt jo vuosia.

Vierailija
88/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana kampaaja ja todella hienoa työtä tekee. Moniväri, leikkaus ja föönaus 65 euroa

Vierailija
89/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä se on markoissa! Olisiko kukaan maksanut lähes tonnia raitojen laitosta ja latvojen tasauksesta. Lähtenyt lapasesta tämä hinnoittelu ja kampaajalla käynti on eliittien hommaa...

kun lasket edelleen hintoja markoissa, oikeesti ??? Tiedätkö miten hinta koostuu ? Arvonlisävero on 24 %, eli tosta summasta 1/4 ottaa valtio. Ihan pienenpienen toimitilan vuokra maksaa 2000 euroa, omasta lompakostako sen kampaajan pitäis se maksaa. Jos kampaaja maksaa itselleen 1000 euroa palkkaa, se pitää kertoa 0,8 jotta saadaan kaikki eläkemaksut jne maksettua, ellei halua tehdä työtä pimeästi. Montako mersulla ajavaa kampaajaa tiedät ? Sä voit ajatella päässäs ihan kuinka paljon markoissa, mutta ota siihen mukaan myös inflaatio. Tuskin sun palkkakaan on sama kuin markka-aikana, vai ?

Opettele sinä perusasiat matematiikasta. Jos alv on 24% niin se ei tarkoita sitä, että esimerkiksi 100€ kampaamolaskusta menisi 24€ alvina valtiolle.

Toisekseen, jos 1000 euroa kerrotaan 0,8:lla, saadaan kylläkin tulokseksi 800 euroa.

Vierailija
90/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin itse alkaa käydä siellä! Kun noin halpa paikka on!

Vierailija
91/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn edelleen vakiokampaajallani vaikka se onkin 30 kilometrin päässä siitä minne muutimme. Jos kävisin tässä kaupungissa maksaisin reippaasti yli sen 100 e. Nyt käyn entisessä kunnassa missä asuttiin ja siinä samalla tulee sitte vierailtua isovanhempien luona. Vakioasiakkaana saan alennusta, 62 euroa hiusten leikkuu, värjäys ja muotoilu.

Vierailija
92/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin itse alkaa käydä siellä! Kun noin halpa paikka on!

0442072575. Siisti paikka kaikin puolin ja kuitin saat aina.

Vierailija
93/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on keskimäärin aivan kauheita hiuksia. Niistä näkyy, että on laitettu itse väri purkista ja keittiösaksilla vähän "tasoiteltu". Lopputulos on usein vähän niin ja näin.

Mutta totta joo, kampaamokäynnin hinta on kallis. Maksan sen kuitenkin mielelläni, koska haluan hyvin leikatut ja värjätyt hiukset. Ja ymmärrän mistä kaikesta hinta koostuu.

Vierailija
94/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on keskimäärin aivan kauheita hiuksia. Niistä näkyy, että on laitettu itse väri purkista ja keittiösaksilla vähän "tasoiteltu". Lopputulos on usein vähän niin ja näin.

Mutta totta joo, kampaamokäynnin hinta on kallis. Maksan sen kuitenkin mielelläni, koska haluan hyvin leikatut ja värjätyt hiukset. Ja ymmärrän mistä kaikesta hinta koostuu.

Nämä ovat näitä arvo kysymyksiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän