Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttää kampaamojen hinnat, raidat 150 euroa!

Vierailija
04.02.2013 |

Miettikää mitä se on markoissa! Olisiko kukaan maksanut lähes tonnia raitojen laitosta ja latvojen tasauksesta.

Lähtenyt lapasesta tämä hinnoittelu ja kampaajalla käynti on eliittien hommaa...

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattiin (tasattiin) olkapäille nippanappa ylettyvät hiukset. Värjättiin ja laitettiin muutama raita. Maksoi yhteensä 90e! Joulukuussa tehtiin ja sain kuitin. Sun kampaamon täytyy olla Helsingin trendikampaamo?

Vierailija
2/94 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet hiukset. 55 euroa, sain kuitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes mikään trendikampaamo, vaan junttikampaamo (eikä ole pääkaupunkiseudulla) mihin en edes menisi kun en luota niihin kampaajiin. Varsin kysyin hintaa ohimennessäni. Mulla on tosin pitkät hiukset.

Pitää opetella itse värjäämään...

Vierailija
4/94 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pikkukaupungissakin pelkkä hiustenleikkaus maksaa monissa paikoissa yli 40 euroa. Itse löysin just paikan, josta sain leikkuun 28 eurolla, ja oli toiseksi halvin. Värjään itse, ei anna pihiys periksi maksaa sellaisia värjäyshintoja mitä täällä pyydetään vaikka olisi varaakin.

Vierailija
5/94 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on värjännyt vaikka kuinka moni aloittelija ja aina oon ollut tyytyväinen. Itse ei saa niin tasaista lopputulosta niskaan ja korvien ympärille kuin kaveri. Ja suosittelen pientä pullasudin näköistä pensseliä avuksi, saa kemppareista. Harjaantunut osaa helposti tehdä raitojakin.

Nykyään on kyllä muotia olla oman värinen, voisitko miettiä sitä vaihtoehtoa?

Vierailija
6/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tasaan latvat itse/ mies auttaa takaa. Marketista voi ostaa sävytteen, värin ja raidat - ne voi laittaa aivan hyvin itsekin, ei se nyt mitään rakettitiedettä ole, ei liioin se latvojen tasaus.

Saavat ihan vapaasti kampaajat hinnoitella itsensä vaikka 200 eur/ homma ku homma; minulle se ei vain ole sen arvoista enkä siitä tolkuttomia ala maksamaan. Hullu ei ole se, joka pyytää, vaan se , joka maksaa...;)

Vierailija
7/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyminen jäi minulta kun muutin Helsinkiin. Entisessä kotikaupungissani leikkauksen sai 20-35 eurolla, täällä maksaa joka paikassa (tai ainakin niissä, mistä olen kysynyt) 50-60 e, tai ylikin. Arvonlisäveron nousulla on kyllä tietenkin osuutensa asiaan. Enää mulla ei yksinkertaisesti ole varaa käydä kampaajalla edes leikkauttamassa, saati värjäyttämässä.

Vierailija
8/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaskin värjäyttää hiukset vain kerran vuodessa ja silloinkin kaduttaa rahanmeno. Tasapitkät hiukset ovat kätevät. Tasaus pari kertaa vuodessa á 30€.

Vierailija
9/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden takaisella kurssilla ei ole enää mitään merkitystä.

Toiseksi kampaajakäynnillä maksat paitsi kampaajan työajasta (latvojen tasaus ja raitojen laitto) ja väriaineesta, myös vedestä, sähköstä, tilan vuokrasta... Äläkä unohda veroja ja kampaajan eläkemaksuja.

Vierailija
10/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvemmaksi mennä sinne kampaajalle kuin käydä Suomessa riistohinnoilla

Vierailija
11/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä se on markoissa! Olisiko kukaan maksanut lähes tonnia raitojen laitosta ja latvojen tasauksesta.

Lähtenyt lapasesta tämä hinnoittelu ja kampaajalla käynti on eliittien hommaa...

tervetuloa Suomen hintoihin. Verot ovat suurimpana syynä noihin hintoihin. Seuraavaksi tulee palkkojen sivukulut.

Moni työ ei vaan kannata. Ajatella että moniko tavallinenkin duunari kävisi kampaajalla tekemässä värjäyksiä ja kampauksia jos hinnat olisivat alemmat? Mutta nyt harva siellä käy koska hinnat on mitä on.

Vierailija
12/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden takaisella kurssilla ei ole enää mitään merkitystä.

Toiseksi kampaajakäynnillä maksat paitsi kampaajan työajasta (latvojen tasaus ja raitojen laitto) ja väriaineesta, myös vedestä, sähköstä, tilan vuokrasta... Äläkä unohda veroja ja kampaajan eläkemaksuja.

ja eläkemaksut ovat tärkeimmät hinnan korottajat. Hinta pimeänä ei maksaisi edes puolia tuosta

Vierailija
13/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyminen jäi minulta kun muutin Helsinkiin. Entisessä kotikaupungissani leikkauksen sai 20-35 eurolla, täällä maksaa joka paikassa (tai ainakin niissä, mistä olen kysynyt) 50-60 e, tai ylikin. Arvonlisäveron nousulla on kyllä tietenkin osuutensa asiaan. Enää mulla ei yksinkertaisesti ole varaa käydä kampaajalla edes leikkauttamassa, saati värjäyttämässä.

Veroja aiotaan taas nostaa. Jokainen voi ajatella miten kannattavaa on yrittää jos hinnat nousee noihin lukemiin? Ei monellakaan ole varaa siellä käydä

Vierailija
14/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tasaan latvat itse/ mies auttaa takaa. Marketista voi ostaa sävytteen, värin ja raidat - ne voi laittaa aivan hyvin itsekin, ei se nyt mitään rakettitiedettä ole, ei liioin se latvojen tasaus.

Saavat ihan vapaasti kampaajat hinnoitella itsensä vaikka 200 eur/ homma ku homma; minulle se ei vain ole sen arvoista enkä siitä tolkuttomia ala maksamaan. Hullu ei ole se, joka pyytää, vaan se , joka maksaa...;)

mistä ne hinnat tulee? Veroista, eläkemaksuista jne. Ei niitä huvikseen nosteta. Tuossa häviää yrittäjä ja asiakkaat.

Vierailija
15/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäköön sitten miltä näyttää. :) Ei ole varaa laittaa turhuuteen rahaa.

Vierailija
16/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos on pitkät hiukset niin värjäyksen hinnaksi tulee tosi paljon. Kannattaa hyödyntää kampaamokouluja joissa esim. pitkään tukkaan värjäys maksaa jotain 50€.

Vierailija
17/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin harvoin kun käyn kampaajalla niin aikaa menee max puoli tuntia kun tasaa latvat. Ei väriä, ei pesua ei mitään. En ole valmis maksamaan siitä 30-40 e.

Vierailija
18/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raakki värjäyttää kampaajalla. Kattelin kaupassa, että nyt on tullut myyntiin kampaamotyyliset värit kotikäyttöön. Värejä voi sekoitella, vaikutti ihan mielenkiintoiselta tuotesarjalta, olisko ollut biozellin. Onko kellään kokemusta niistä? Kotiväreillä tulee mun mielestä liian "tasainen" väri, haluaisin vähän eloa hiuksiin eri vivahteilla.

Vierailija
19/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ja väri (kolmella värillä) 100€ (puolipitkät hiukset). Aikaa meni 2 ½h eli tuleeko siitä 40€/h palkkaan, aineisiin ja vuokraan... Kohtuu hintaista minusta. Saanhan minäkin saman verran palkkaa omasta työstäni...

Vierailija
20/94 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan tuolla hinnalla selviä. Enkä puhu edes pk-seudusta nyt enkä mistään kalleimmista trendikampaamoista.

Kävin eilen kampaajalla Leikkaus ja väri (kolmella värillä) 100€ (puolipitkät hiukset). Aikaa meni 2 ½h eli tuleeko siitä 40€/h palkkaan, aineisiin ja vuokraan... Kohtuu hintaista minusta. Saanhan minäkin saman verran palkkaa omasta työstäni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän