Ville Niinistö sinkku?
Täällä kun tiedetään kaikesta kaikki, niin sattuisiko joku tietämään onko Ville Niinistö sinkku?
Kommentit (81)
Hahhahha Nakke Nakuttaja :D
Mitä sitten jos seurustelee? Suhteesta voi aina lähteä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:06"]
Mitä te naiset siinä näätte? Puhuu sössöttämällä ja on feminiin oloinen.
[/quote]
Täydellisen vastakohdan Teuvo Hakkaraisen kaltaiselle junttimiehelle.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:28"]Hahhahha Nakke Nakuttaja :D
Mitä sitten jos seurustelee? Suhteesta voi aina lähteä.
[/quote]
Komppaan. Tuskin kaikkia öitään yksin viettää, mutta suhteesta voi aina lähteä. Kontaktin saaminen ehkä vaikeaa tosin. Ja piirittäjiä useita.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:59"]Se näyttää vaan niin hupaselle ku iso pää ja ei ollenkaan hartioita. Niinku joku nukke.
[/quote]
ikääntynyt Harry Potter :-D
En tiedä, enemmän kiinnostaa Ozan Yanar. Kellään tietoa hänestä?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:13"]Komea tukka Villellä.
[/quote]
Niin on Saulillakin (tai ainakin joskus oli). Taitaa heillä kulkea suvussa vahva kihara tukka. Onko se persujen Jussi Niinistö muuten näille sukua?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:13"]Komea tukka Villellä.
[/quote]
Niin on Saulillakin (tai ainakin joskus oli). Taitaa heillä kulkea suvussa vahva kihara tukka. Onko se persujen Jussi Niinistö muuten näille sukua?
[/quote]
Ei ole.
Ainakin jokin aika sitten hänellä oli naisystävä, olivat käyneet jossain museossa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:52"]
[/quote]
https://www.vihreat.fi/sites/default/files/styles/8-8/public/ozan_yanar_rintakuva.jpg?itok=mhDR-2Do
Miksi kaikilla vihreillä on kapeat hartiat ja iso pää? Ilmeisesti feminiinisiä ja lapsen tasolle jääneitä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:05"]
[/quote]
https://www.vihreat.fi/sites/default/files/styles/8-8/public/ozan_yanar_rintakuva.jpg?itok=mhDR-2Do
Miksi kaikilla vihreillä on kapeat hartiat ja iso pää? Ilmeisesti feminiinisiä ja lapsen tasolle jääneitä?
[/quote]
Lapsen tasolle jääneitä löytyy kyllä eniten persuista...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:04"]Ainakin jokin aika sitten hänellä oli naisystävä, olivat käyneet jossain museossa.
[/quote]
Voihan se olla kuka tahansa. Itsekin olen käynyt miespuolisenmiespuolisetn ystävän kanssa museossa, syömässä ulkona tai muuten vaan hengaillut ulkona esim.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:05"]
[/quote]
Tosi hottis, sais mulla mun luo milloin vaan, varmaan kivan karvainenkin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:04"]Ainakin jokin aika sitten hänellä oli naisystävä, olivat käyneet jossain museossa. [/quote] Voihan se olla kuka tahansa. Itsekin olen käynyt miespuolisenmiespuolisetn ystävän kanssa museossa, syömässä ulkona tai muuten vaan hengaillut ulkona esim.
[/quote]
Kävelivät käsi kädessä
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:04"]Ainakin jokin aika sitten hänellä oli naisystävä, olivat käyneet jossain museossa. [/quote] Voihan se olla kuka tahansa. Itsekin olen käynyt miespuolisenmiespuolisetn ystävän kanssa museossa, syömässä ulkona tai muuten vaan hengaillut ulkona esim.
[/quote]
Kävelivät käsi kädessä
[/quote]
Sydämeni särkyi.. Ville miksi teit tämän minulle? ;( Hyvästi julma maailma, minulla ei ole enää syytä elää.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:52"]
[/quote]
[/quote]
Onko Simon Elo, Halla-aho, Saarakkala ja kumppanit muka sen kummempia?
Ozanilla on pitkäaikainen tyttöystävä. Antero Vartiasta olen saanut sellaisen kuvan että on ehkä sinkku?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:59"]Se näyttää vaan niin hupaselle ku iso pää ja ei ollenkaan hartioita. Niinku joku nukke.
[/quote]Mulle tulee siitä mieleen Nakke Nakuttaja