Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ylipainoinen sairaanhoitaja opiskelija

Vierailija
04.02.2013 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä , voisinko hoitaa teitä?

Harjoitteluissa kattovat nokanvartta pitkin ..

painan n. 130kg.

vai onko omaa kuvitelmaa vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mies

Vierailija
4/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä , voisinko hoitaa teitä?

Harjoitteluissa kattovat nokanvartta pitkin ..

painan n. 130kg.

vai onko omaa kuvitelmaa vaan?

Mutta ihan oman terveytesi vuoksi painonpudotus voisi olla hyvä asia.

Vierailija
5/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vaa päähän, taas harjoittelu ohi, muut sai töitä, minä en.

Toki näytän eriltä , mulla on oma mekko töissä aina (siis sellanen valkoinen), housut olis aivan hirveät. :(

Painan n. 130kg enkä kyllä tietäs mistä aloittasin laihdutuksen :( Haittaako teitä jos on lihava hoitaja .. ? :(

Vierailija
6/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekavat tekstit!

Ottaa päähän kun näkee ne kyttäilyt :(

Vierailija
7/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa hoitajan ylipaino, kunhan jaksaa tehdä työnsä (nostaa potilaita, kävellä pitkiä käytäviä jne.)

Vierailija
8/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua hoitava sairaanhoitaja olisi lihava. Mieluummin sellainen kuin langanlaiha ja tiukkapipo.

Olen itse entinen läski, nykyisin juuri ja juuri normaalipainoinen (bmi tänään 24,2). Sisimmässäni asuu vieläkin lihava nainen, joka pelkää hoitohenkilökunnan haukkumista, jos painoindeksi on jonain aamuna 25,1. Siitä varmaan tulee tämä ajatus, että lihavat hoitajat ovat jotenkin mukavampia.

Vierailija
9/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siitä yksinkertainen juttu, että sen kohdalla ei tarvitse miettiä, MISTÄ sen aloittaa, koska siihen on vain yksi tapa: syö vähemmän kuin kuluttaa.

Suosittelen, että menet terveydenhoitajan juttusille ja laaditte yhdessä sulle laihdutusohjelman. Sä et tuu saamaan töitä tuolla pelillä eikä sun fysiikka kestä rankkaa hoitotyötä. 130 kg on jo tosi lihava.

Vierailija
10/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku muutoksilla. Dramaattiset muutokset että koko pakka sekaisin et toimi pitkällä juoksulla. Vaikka nyt olisitkin terve niin et kauaa tuolla painolla. Toivin kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
11/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskottavuutesi hoitajana saattaa siitä kärsiä, sillä asiakkaat/potilaat pitävät ehkä hoitajia esikuvana terveydellisissä asioissa. Voi olla ehkä hankalaa antaa ravitsemusohjausta/neuvoa painonhallinnassa, jos itse on huomiota herättävän ylipainoinen. Lisäksi aina, kun näen noin ylipainoisen ihmisen, oli sitten hoitaja tai kuka vaan, niin minun käy sääliksi. Mietin miten sen ihmisen nivelet paukkuu, hengitys on työlästä, hikoiluttaa jne.

Vierailija
12/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siitä yksinkertainen juttu, että sen kohdalla ei tarvitse miettiä, MISTÄ sen aloittaa, koska siihen on vain yksi tapa: syö vähemmän kuin kuluttaa.

Suosittelen, että menet terveydenhoitajan juttusille ja laaditte yhdessä sulle laihdutusohjelman. Sä et tuu saamaan töitä tuolla pelillä eikä sun fysiikka kestä rankkaa hoitotyötä. 130 kg on jo tosi lihava.

hyi vittu, musta ois älyttömän ristiriitasta että läski hoitaja kertos mulle esim. terveellisistä elämäntavoista, mitä jos tulee elvytystilanne tai muu vastaava äkkitilanne? Eihä 130kg pääse edes lähelle potilasta läskiensä takaa. Laihduta!!

Vierailija
13/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se oo niin helppoa aloittaa se laihdutus ... ja painoa tulee kokoaja lisää :( Lisäksi hävettää se mekko ko joutuu pitää sitä harjoitteluissa ko housut mahu jalkaa.

Sais jostain motivaatiota ..

Vierailija
14/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ne on mahtua, käyttäähän niitä miehetkin.

Eikä haittaa mitään vaikka olisi ylipainoinen hoitaja. Näkyy olevan moni muukin ylipainoinen, enkä ole ikinä kuullut, että ketään sen takia arvosteltaisiin.

Hymy pyllyyn, ja innostusta, kiinnostusta ja kysymyksiä, niin jo töitä irtoaa!

T: sh

Vierailija
15/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakos joku kakkapää nyt vittuilla minulle..

No, mutta kyllä minulla on housupuku osastotyössä- joskaan minulle mahtuvia housuja ei niin monia näytä olevan, joten jemmaan kaappiini aina niin monet kuin löytyy :-) yläosat mahtuu paremmin jostain syystä.

Tähän mennessä ei ole näyttänyt ketään muuta painoni vaivaavan, kuin pääsykokeissa ollutta psykologia.

Ja olen laihduttanut kymmeniä, vamaan liki 100kiloa yhteensä eläissäni. Lihon vaan aina takaisin, joten olen nyt vaan yrittänyt panostaa ruuan laatuun ( ts pehmeät rasvat, kasvikset, hitaat hiilarit ym) ja unohtaa painonpudotuksen.

Vierailija
16/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä suoraan sanottuna haluis että mua hoitais 130kg bontso.

Eikö sulla oo ahistavaa olla ruhossas ku ei jaksa mitään, vaikeaa kumartua ym?

Oikeesti, voin sanoa suoraa että mä en ainakaa haluisi että mua hoitais ylipainoinen.

Vierailija
17/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se oo niin helppoa aloittaa se laihdutus ... ja painoa tulee kokoaja lisää :( Lisäksi hävettää se mekko ko joutuu pitää sitä harjoitteluissa ko housut mahu jalkaa.

Sais jostain motivaatiota ..

Oletko tunnesyöppö? Oletko sokeriaddikti? Ahmitko? Millaista ruokaa syöt ja mitä syöt liikaa?

Vierailija
18/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole läski, vaikka hänessä onkin läskiä. Läski ja lihava eivät ole synonyymeja keskenään.

Vierailija
19/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu, musta ois älyttömän ristiriitasta että läski hoitaja kertos mulle esim. terveellisistä elämäntavoista, mitä jos tulee elvytystilanne tai muu vastaava äkkitilanne? Eihä 130kg pääse edes lähelle potilasta läskiensä takaa. Laihduta!!

kuinka paljon olette laihduttaneet eniten? Jos alle 20kg, niin sitten naamat kiinni. Ja joka tapauksessa ystävällisempi ja kannustavampi ote.

-ohis-

Vierailija
20/46 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät ettei ketään haittaa? :D

Kyllä mulla ainaki yököttää meän koulun läskit sh - opiskelijat, olen itse fyssariopiskelija.

En mä tietenkään niille sano sitä , takaapäin vaan hirisen ku ei osata omasta kunnosta huolehtia, huh huh, mites sitte toista osataa hoitaa ko itteäkää osata hoitaa?