Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi kaveri puristaisi sinua pyllystä,niin mitä näistä tekisit?

Vierailija
04.02.2013 |

-Ottaisit asian puheeksi kaikkien osapuolten kuullen?

-Ottaisit asian puheeksi vain puristelijan kanssa?

-Et ottaisi asiaa ollenkaan puheeksi?

-Ottaisit asian puheeksi vain miehesi kanssa?

Minulle kävi näin ja kadun että avasin suuni kaikkien kuullen,koska tämän puristelijan tyttöystävä on alkanut selvästi karttamaan minua(ehkä jopa vähän vihaamaan)vaikka mies sanoi,että on tehnyt niin ennenkin eikä tyttöystävä ole välittänyt.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit moloa takaapäin? Tuu Turkuun niin nussitaan!

Tv. Raimo (homo-Rame)

Vierailija
2/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kaverit pyllystä,ja todellakin olin nolo ja hämmentynyt tilanteesta.En pitäisi jos tyttökaverini puristelisi miestänin pyllystä,varmasti tulisi jotain sanomista.Joka tapauksessa,harmittaa hyvin alkanut kaveruussuhde tuon miehen tyttöystävän kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamiehet sikailevat juuri niin paljon, koska pääsevät siitä kuin koira veräjästä. Tämä siksi, etteivät heidän uhrinsa "kehtaa" avata suutansa silloin, kun sikailijamies puristaa pepusta ja iskee silmää.

Oikea toimintametodi on nolata tuollainen ukko täydellisesti ja mahdollisimman julkisesti, jos mahdollista niin, että saa pervon kourijan maineen loppuiäkseen. Sillä ei tuo muuten lopu.

Ja läimäyttääkin ehdottomasti voi, täysin ilman mitään omantunnontuskia! Hänhän tässä on ensin rikkonut fyysistä koskemattomuutta, silloin saa ampua kovilla takaisin! Fakta on, että meissä miehissä on sellaisiakin, jotka uskovat ainoastaan fyysistä palautetta.

Eli naiset, puolustakaa oikeasti itseänne sikamiehiä vastaan. Eivät he muuten lopeta, koska katsovat, että annatte heille luvan jatkaa.

T: Tapauksia paljon katsellut ja muutamaakin sikailijaa ojentanut mies.

Vierailija
4/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asia on loppuun käsitelty. Ne kuulee ketkä ovat kuuloetäisyyden päässä.

Ei tarvita mitään asian vatvontaa ja draamaa, munien irtileikkaamista tai ryhmäterapiaa.

Vierailija
5/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan katsoisin pahasti. Jos toistuisi, puhuisin puristelijan kanssa ja varoittaisin että seuraavalla kerralla ei asia jää meidän kahden väliseksi.

Vierailija
6/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan katsoisin pahasti.

Ovat tämän tyyliselle miehelle viesti, ettet ollut oikeasti vihainen. Sinun pitää olla ilmaisussasi paljon selkeämpi ja tehdä 110 -prosenttisesti selväksi, ettei peppusi puristelu ole hyväksyttävää. Verbaalisesti ja fyysisesti, ei siis vain eleillä.

Älkää suostuko nipistelijöiden uhreiksi.

Vierailija
7/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai iskisin kämmensyrjäiskulla ohimoon napakasti ja heti sen perään kyynerpään leukaan.

Asettaisin kaverin kylkiasentoon ja soittaisin hätänumeroon ja kertoisin raiskausyrityksestä ja siitä kuinka kaveri liukastui onnekseni lattialle ja löi pahasti päänsä.

Jos olisi hyvä tuttu niin iskisin nyrkillä vain kylkiluun katki.

t. N43

Vierailija
8/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan katsoisin pahasti. Jos toistuisi, puhuisin puristelijan kanssa ja varoittaisin että seuraavalla kerralla ei asia jää meidän kahden väliseksi.

Eikös tämä leikki kannata katkaista heti kerrasta poikki? Vietimme iltaa,ja huoneessa oli muitakin,enkä asiasta heti sanonut mutta illan edetessä,sen puristelijan jutut alko ällöttään ja haukuin hänet mieshuoraksi:(

ap

Vierailija
9/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luonteeltani sellainen että en mieluusti ole mukana missään dramaattisissa kohtauksissa tai nolaa muita. Siksi kokeilisin eka mahdollisimman kilttiä (mutta selkeää) keinoa viestittää mielipiteeni.

Eikös tämä leikki kannata katkaista heti kerrasta poikki? Vietimme iltaa,ja huoneessa oli muitakin,enkä asiasta heti sanonut mutta illan edetessä,sen puristelijan jutut alko ällöttään ja haukuin hänet mieshuoraksi:(

ap

Vierailija
10/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa räyhäisin, sanoisin tod näk aika rumasti.

En ole niin horo (toisin ku näköjään monet muut täällä), että mua saa puristella muut ku oma mies. Ei todellakaan saa.

Eli siis jos pystyisin hillitsee sen, että löisin sitä jätkää, niin ainakin huutaisin naama punasena ja käskisin painua *elvettiin. Sitten ottaisin asian puheeks mieheni kanssa (joka varmaan viimeistään hoitais sen lyömispuolen). Parasta olis tosiaan jos sattuis silleen että voisin samalla sekunnilla nolata sen koko porukan edessä.

Vierailija
11/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolleki hymyilisin ja puristasin takasi :)

Joilleki taas tiukka ei, kahden kesken. Ja jos jatkuis, kertoisin miehelleni.

Vierailija
12/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin turpaan. Kukaan ei koske muhun ilman lupaani. Ei yhtikäs kukaan. Naiset, jotka sallivat tuollaista, ylläpitävät raiskauskulttuuria. Se antaa viestin, että naisten ruumis on yleistä omaisuutta, mitä saa käyttää ilman lupaa.

Vierailija
13/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi olisi minulle täysin tuntematon, tekisin selväksi etten pidä puristelusta, mutten kuitenkaan mitään julkista kohtausta vetäisi. Jollekin tutulle kaverille vois tietyssä tilanteessa vaan nauraa.

Vierailija
14/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestä mieskin saa vetää naista turpaan jos nainen läpsäisee pepulle?

Vierailija
15/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin, miehen kaveri iski hanuriin kiinni. Huusin täysillä, "irti mun perseestä, pervo". Naama oli sen näköinen, ettei ihan tuota reaktiota odottanut. Eipä ole toiste iskenyt kiinni.

Minä en suostu limanuljaskojen häpäisyä kantamaan, kantakoon itse häpeänsä.

Vierailija
16/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies huomasi ja teki selväksi, että oli sitten tasan viimenen kerta.

No on se tähän mennessä ollutkin, mutta kun törmätään niin joka kerta se ohi kulkiessaan iskee silmää ja vielä silleen hölmösti räpyttelee.

Viimeks kun se teki sen, oli anoppikin mukana ja kyllä meillä oli hauskaa :)

Vierailija
17/33 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin, miehen kaveri iski hanuriin kiinni. Huusin täysillä, "irti mun perseestä, pervo". Naama oli sen näköinen, ettei ihan tuota reaktiota odottanut. Eipä ole toiste iskenyt kiinni.

Minä en suostu limanuljaskojen häpäisyä kantamaan, kantakoon itse häpeänsä.

Ja tuossa kommentissa raiskauskulttuurista ja sen ylläpitämisestä on oikeasti ihan perustaa. Nimenomaan se, että reagoitte tosi vaimeasti, antaa tietynlaisille miehille signaalin, että naisen ruumis on kenen tahansa tarpeeksi röyhkeästi käyttäytyvän miehen käytettävissä milloin tahansa.

Alkakaa lyömään takaisin, niin tällainen loppuu.

Vierailija
18/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille en puhuisi asiasta mitään. Tiukkis olet.

Vierailija
19/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta lähentelystä. En välttämättä sanoisi mitään, mutten myöskään kihertelisi riemusta. Myöhemmin kahden kesken sanoisin miehelleni, että kaverinsa teki niin. Sanoisin, etten enää halua joutua tilanteeseen, jossa jään kahden kesken kaverin kanssa ja miehen tulee pitää huolta siitä. Sanoisin myös, että mies voisi tavata kaveriaan vähän aikaa jossain muualla kuin meillä, ettei minun tarvitse nähdäkään mokomaa hyypiötä.

Vierailija
20/33 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin varmaan se kyrpää? Ei sitä nussitaan voisi kun naimisissa olen. Joten suuhoidolla pistäisimme hepun rauhalliseksi.