Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tihkutko seksiä?

Vierailija
04.02.2013 |

Mikä on oma arviosi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihkuin vielä muutama vuosi sitten sitten kun olin onnellinen. Nykyään olen harmaa ja ankea.

minullakin stressi, talousvaikeudet ja kaikenmaailman elämän vastoinkäymiset tuntuvat vieneen seksikkyyttäni viimeisen parin vuoden ajan. Olen nykyisin paljon väsyneempi, laihempi, kuivakampi, huonommalla tuulella, kireämpi ja koen itseni vanhemmaksi kuin olenkaan. Juonteita tullut kasvoihin ja harmaata hiuksiin, rinnat ovat tyhjentyneet ja naama näyttää roikkuvan aiempaa enemmän erityisesti suupielistä. Olen kuitenkin vasta 31-vuotias, joten yritän nyt korjata suuntaa ja huolehtia itsestäni paremmin.

Vielä pari vuotta sitten sain kehuja päivittäin ja miehiä olisi ollut jonossa asti vaikka varattu olinkin. Oma mies ei ole vuosiin antanut positiivista palautetta seksikkyydestäni, mikä on varmaan myös laskenut seksuaalista itseluottamustani. Olen ollut koko suhteemme ajan se aktiivisempi osapuoli seksissä. Kai sitä nyt vähemmästäkin tihkuminen lakkaa...

Olen tuo 14. Huomasin juuri, että tililtäni oli mennyt taas niin paljon laskuihin, etten taaskaan pääse kampaajalle. joudun siis odottamaan ainakin ensi kuuhun sitäkin iloa :( En ollut laskenut yhtä satasta mukaan ja siinäpäs menikin kampaamorahat. Masentaa aivan halvatusti, kun edellisestä kampaajakäynnistä on varmaan 1,5v ja ei todellakaan miään kaunis tukka. No, nutturaa vaan niskaan, sehän se tekeekin seksikkääksi..

Vierailija
2/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstarin jäljiltä just nyt hormonit hyrrää ja feromonit leijailee... kaukosuhde ja ei ole nähty pariin viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman pienen lapsen olen saanut ja koitan ryhdistäytyä ja tehdä muutosta kroppaan.

Oma tihkuminen on 15 ylipainokilon alla. Kyllä sen alkaa pikkuhiljaa tuntea kun olo kohenee, muttei tätä uhkumista tihkumiseen saakka ole vielä saatu.

Toivottavasti kesällä.. ;)

Vierailija
4/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta pissa saattaa joskus lirahtaa... Ajaisko saman asian?

Vierailija
5/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta pienestä lapsesta ja lisäkiloista huolimatta.

Voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Miehen yllätän aina erilaisilla asuilla :)

Vierailija
6/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa sitäkin enemmän. Täällä on paita eikä (omat) pöksyt aina märkänä.

Vierailija
7/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hohkaa jopa läskien alta. Se on nääs mielentila, ei ulkonäkö- tai vaatekysymys.

Vierailija
8/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihkuin vielä muutama vuosi sitten sitten kun olin onnellinen. Nykyään olen harmaa ja ankea.

Palautteen saaminen asiasta oli säännöllistä, koska olin isossa miesvaltaisessa työpaikassa.

Vierailija
9/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää, ehkä vielä kymmenen kiloa sitten (ja vuotta)

Vierailija
10/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi.

Vierailija
11/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin stressi, talousvaikeudet ja kaikenmaailman elämän vastoinkäymiset tuntuvat vieneen seksikkyyttäni viimeisen parin vuoden ajan. Olen nykyisin paljon väsyneempi, laihempi, kuivakampi, huonommalla tuulella, kireämpi ja koen itseni vanhemmaksi kuin olenkaan. Juonteita tullut kasvoihin ja harmaata hiuksiin, rinnat ovat tyhjentyneet ja naama näyttää roikkuvan aiempaa enemmän erityisesti suupielistä. Olen kuitenkin vasta 31-vuotias, joten yritän nyt korjata suuntaa ja huolehtia itsestäni paremmin.

Vielä pari vuotta sitten sain kehuja päivittäin ja miehiä olisi ollut jonossa asti vaikka varattu olinkin. Oma mies ei ole vuosiin antanut positiivista palautetta seksikkyydestäni, mikä on varmaan myös laskenut seksuaalista itseluottamustani. Olen ollut koko suhteemme ajan se aktiivisempi osapuoli seksissä. Kai sitä nyt vähemmästäkin tihkuminen lakkaa...

Vierailija
12/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasin kanssa samoilla linjoilla :P