Paljon matkustava, mikä olisi halvin (siedettävä)
lomakohde Suomen rajojen ulkopuolella? KIITOS jos viitsit vinkata.
Kommentit (10)
Kreikka tai Bulgaria. Saa hyviä tarjouksia sinne. Hotellin sijaintia hieman katselee ei siitä keskustan rysästä.
Taannoin pari vuotta sitten ostimme Finnamtkojen lomavalvojaisista 2 yhden hinnalla Kreikkaan. 2 ihmiseltä 340e. Lennot + hotelli viikoksi. Bulgariaan Kultahietikolle halvimmillaan päästy 195e per nassu viikko. Niin ja aamiainen sisältyi hintaan,
No, meillä ei oikeasti ole kauheasti rahaa käyttää, mutta tekisi mieli lähteä esim. parin päivän lomalle jonnekin muualle kuin ruotsinlaivalla Tukholmaan tai Tallinnaan :D. Mutta mitä se maksaa, minne mennä, mikä on edullisin tapa varata hotelli, olen täydellisen pihalla. Tasolla ei niin hirveää väliä, mutta jos nyt ihan kauheimmat rysät jättäis väliin ja mieluimmin pysyis sitten kotona. ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 22:10"]
Kreikka tai Bulgaria. Saa hyviä tarjouksia sinne. Hotellin sijaintia hieman katselee ei siitä keskustan rysästä.
Taannoin pari vuotta sitten ostimme Finnamtkojen lomavalvojaisista 2 yhden hinnalla Kreikkaan. 2 ihmiseltä 340e. Lennot + hotelli viikoksi. Bulgariaan Kultahietikolle halvimmillaan päästy 195e per nassu viikko. Niin ja aamiainen sisältyi hintaan,
[/quote]
Kiitos 3! ap
No me käytiin joskus Riikassa, lennot oli Ryanairilla 10€/hlö menopaluu (ei muita kuluja kun ei otettu matkalaukkua vaan tavarat mahtui käsimatkatavaroihin) ja hostelli kolmelta yöltä oli muistaakseni yhteensä n. 80€. Jälkeenpäin ajatellen olisi ehkä voinut vielä enemmän panostaa hostelliin, vaikka se olikin kyllä todella hyvällä sijainnilla ja oli oma huone (jossa patja lattialla).
Halpa reissu sinänsä kuitenkin ja ihan mukavaakin oli.
Lentääköhän Ryanair vielä Tamperelta Kaunasiin? Oltiin siellä pitkä viikonloppu pari vuotta sitten miehen kanssa kuherruslomalla ja suosittelen! Jotain mielenkiintoisia nähtävyyksiä historian ja kulttuurin saralla, ok shoppailumahdollisuudet, ok ravintolat, halpa majoitus jne. Ja halvat lennot, tietenkin. Kaunas on oikeastaan aika eksoottinen matkailukohde koska aika harva on siellä käynyt.
Riika on oikeastaan hyvin samanlainen kohde kuin tuo Kaunas. Molempia voin siis suositella.
t. 7
Budapest ja Berliini tulee mieleen niistä kohteista joissa itse olen käynyt ja joihin lensi halvalla ja vähintään ok majoituksen sai edullisesti ja eläminen ei maksanut paljoa. Ja huippukaupunkeja molemmat! Norwegiania suosittelisin lentojen suhteen.
Riika, ja jos rannalle haluaa niin Jurmala. Tai Pärnu
Turusta Wizzairilla Gdanskiin. Kesällä siellä riittää rantaa kilometritolkulla, ja eläminen on tosi edullista.
No riippuu aika monesta tekijästä. Mikä on sun mielestä halpa ja mikä siedettävä? Itse käytän Ryanairin lentoja, varaan n. puoli vuotta etukäteen, saa halvalla. Usein olen lentänyt Milanoon, mutta myös Saksan kentille. Sitten hotelli booking.com palvelusta.