onko flirttailu pettämistä?
Siis sellainen, että koittaa iskeä jonkun huvin vuoksi, esim. kehumalla ulkonäköä tms. kuitenkaan menemättä sen pitemmälle.
Kommentit (22)
JOs se tuntuisi pahalta, eikä se silloin olepettämistä.. eli tähän,jos mihin pätee kultainen sääntö.
Miehenä tuollainen ottaisi minulla todella koville ja pelottaisikin. Humalaiset naiset nimittäin tiedetään, arvostelukyky on silloin yleensä jossain ihan muualla kuin tallella.
Eli suhde noin suoraa flirttiä vieraiden kanssa harrastavaan naiseen kyllä kariutuisi jossain vaiheessa. Ei miehenkään tarvitse kaikkea sietää.
On. Flirttailu on pettämistä.
Se on epäkunnioittavaa omaa kumppania kohtaan.
Sitäpaitsi se voi johtaa suhteeseen tms.
Kannattaako tulella leikkiä.
Se myös avaa mieltä toisille kumppaneille ja syrjähypyn mahdollisuudelle.
Ei kannata vahvistaa semmoista itsessä vaan koittaa pysyä oikealla tiellä. Teot lähtevät ajatuksista. Älä siis päästä päässäsi sijaa petollisuudelle
Vierailija kirjoitti:
tyttöystävä, kun multa tulee niin ylihelposti, etenkin humalassa, tosi flirtti ja suorasukainen. Esim. lauantaina kysyin vieraalta mieheltä, että lähtiskö hän kanssani treffeille, kun vastaus oli joo, naureskelin etten voi kun olen varattu. Kamala morkkis, eikä ole eka kerta. Koskaan en pettäisi, mutta miksi alan humalassa leikkiä tulella?
ap
Varmaan aika usealla lentäisi pihalle tuommoinen akka 😳
Suomalaiset on aika totisia tämän flirtin kanssa. Pieni flirtti piristää vaan, suorasukaiset ehdottelut ja känniavautumiset on sitten jotain ihan muuta.
Pieni flirtti on elämän suola. Pettämisestä ei todellakaan ole kysymys.
Terv. Vanha flirttaileva mummo
Mautonta se on ainakin ja miksi pahoittaisi sellaisen ihmisen mielen,josta pitää.
Eräässä lehtihaastattelussa 100 vuotta täyttänyt rouva sanoi, että pitkän elämän salaisuus on ollut viini ja villit miehet!
Pieni viaton flirtti ei ole pettämistä. Ja mitä kukin pitää flirttiä...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on aika totisia tämän flirtin kanssa. Pieni flirtti piristää vaan, suorasukaiset ehdottelut ja känniavautumiset on sitten jotain ihan muuta.
Rasittavia nämä "flirtti piristää" -tyypit, ihan kun olisi aivan pakko testata sitä viehätysvoimaaansa jokaiseen vastaantulijaan. Ystävällisyys muita kohtaan on kiva piirre ihmisessä, mutta se onkin sitten eri asia.
Ei ulkonäön kehuminen ole välttämättä flirttiä ja pettämistä silloin jos esimerkiksi työkaverille sanoo, että hänellä on kiva tukka kun hän on käynyt kampaajalla, mun mielestä tuo on pelkästään kohteliaisuutta. Sitten taas jos instassa kommentoidaan jotain herutuskuvia sydämillä ja liekeillä niin sen taas laskisin jo pettämisen puolelle eikä kiinnostaisi olla tuommoisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
tyttöystävä, kun multa tulee niin ylihelposti, etenkin humalassa, tosi flirtti ja suorasukainen. Esim. lauantaina kysyin vieraalta mieheltä, että lähtiskö hän kanssani treffeille, kun vastaus oli joo, naureskelin etten voi kun olen varattu. Kamala morkkis, eikä ole eka kerta. Koskaan en pettäisi, mutta miksi alan humalassa leikkiä tulella?
ap
No alkoholi sittein ei ilmeisesti sovi sulle. Juo vähemmän.
On pettämistä. En todellakaan hyväksyisi mieheltä viatontakaan flirttiä toisen naisen kanssa. En tajua mitä tarvetta parisuhteessa olevalla on flirttailla muiden kanssa.
Usein miehet luulee ystävällistä keskusteluakin vaikka töissä flirtiksi. Siinä ei oo mitään pahaa. Sinun esimerkkis taas on iskuyritys, se taas on tuollaisessa tilanteessa tulella leikkimistä, että jos väärän tyypin antaa ymmärtää niin voi käydä huonosti. Ja varatulle muutenkin ei toivottua käytöstä. Ei nyt kuitenkaan pettämistä, ehkä enemmän jotain jännityksen hakua.
Olen asunut lähes koko ikäni eteläisessä euroopassa, sen eri maissa. Aikoinaan harmiton flirttailu oli ihan yleistä. Minua paljon vanhempi, paksu ja aina hyväntuulinen lihakauppiaani flirttaili ihan avoimesti kanssani, kun kävin ostoksilla. Joskus otin jonkin paikallisbussin; bussikuski tykkäsi vähän flirttailla aamutuimaan. Rakennusmiehet jne.jne. Flirttailua harrastettiin vähän siellä sun täällä. Nykyään flirttailu taitaa olla aika harvinaista. Ei uskalleta, ettei tule "ongelmia" eikä ehkä edes "osata."
Vierailija kirjoitti:
Usein miehet luulee ystävällistä keskusteluakin vaikka töissä flirtiksi. Siinä ei oo mitään pahaa. Sinun esimerkkis taas on iskuyritys, se taas on tuollaisessa tilanteessa tulella leikkimistä, että jos väärän tyypin antaa ymmärtää niin voi käydä huonosti. Ja varatulle muutenkin ei toivottua käytöstä. Ei nyt kuitenkaan pettämistä, ehkä enemmän jotain jännityksen hakua.
Tasa-arvooseasa maailmassa miehet ja naiset on työkavereita, kollegoita, ystäviä, bisneskumppaneita. Mutta avioliitot eivät enää kestä. Jokin mättää?
ap