Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin se vaan on että tuolla 5-luokkalaisellakin on angiina :(

Vierailija
04.02.2013 |

Olen "hieman" nyreissäni ja vittuntunut tk-lääkärin toiminnan vuoksi, tämäkin lääkitys olisi voitu aivan hyvin aloittaa viime pe lapsen valiteltuaan kurkkukipuaan 4vrk mutta ei, ei voitu aloittaa kun ei ollut nielunvilj tulokset tulleet.

VAIKKA perheessä oli jo 2 hlöllä eli sisarelklensa ja minulla, äidillänsä, todettu 1-3vrk aiemmin angiina ja minulla myös keuhkokuume!!

Nyt sitten odottelen, taas, lääkärin soittoa minulle, jotkin herkkyyslukemat eivät olleet vielä tulleet mutta hoitsu näki koneelta että selvä angiina on kyseessä.

Ja poika meni kouluun oltuaan koko viimevkon sieltä pois kurkkukivun, yskän ja nuhan vuoksi.

Lääkäri tietää myös sen että meillä on matka edessä, siksikin olisi ollut hyvä aloittaa lääkitys silloin viime pe mutta kun ei niin ei.

Meni koko vkonloppu hukkaan paranemisen kannalta, prkl!!! ja angiina tartuttaa 1-2vrk ab-kuurinkin aloittamisen jälk joten nyt on sitten koulussa tartuttamassa ja taas kai sitten ti-ke sieltä pois.

Voi vittuejn vittu tätä touhua:((

Me viimevkolla ravasimme tervkesk 3x ja 1x sairaalassa ja jonotin tervariin puhelimitse 7x!!

Ei jaksa enää://

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vihaiselta ja tyytymättömältä. Eikö ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella täällä? Ei siis muuta keinoa purkaa pahaa oloa? Harmi. Ei täällä tule autetuksi.

Vierailija
22/24 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä todettiin myös ennen joululomaa teineillä angiina. Käytiin yksityisellä ja tekivät pikatestin, jossa angiina näkyi heti. Saimme lääkäriltä varmuuden vuoksi reseptit lääkekuureihin myös muille perheenjäsenille, koska olimme lähdössä reissuun. Lekuri perusteli sitä sillä, että monesti muidenkin perheenjäsenten pitäisi syödä kuuri, jos on kaksi taudin kantajaa perheessä, koska angiina voi olla myös piilevä, eikä oireile. Jälkitaudit voi silti olla vakaviakin. Sanoikin, että jos jollakin perheestä tulee vielä oireita on kaikkien syötävä kuuri. Ei onneksi tullut oireita, emmekä siis muut syöneet kuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että mistään ei sais valittaa tai mikään ei sais olla rankkaa jollei vähintään ole syöpää tai lapsi kuollut.

Ihan varmasti alkaa kipeenä ja väsyneenä vituttamaan tuollainen puljaus, mua vituttais terveenäki.

Voimia ja jaksamista teille ap!

Vierailija
24/24 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina voi parantua myös itsestään, kuten teillä selvästi on käynyt.