Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tarkasti, mitä kehossasi tapahtuu, mitä tunnet, kun luet palstalta viestin, joka...

Vierailija
04.02.2013 |

suututtaa sinua. Esim viestin, jossa vähätellään ihmisiä, jollainen koet olevasi... tai viestin, jossa haukutaan lapsia, jollainen sinun lapsesi on.

Analysoi, mitä tunnet fyysisesti ja henkisesti? Missä kohtaa vartaloa tunne tuntuu? Kuvaile tuntemusta mahdollisimman tarkasti. Nyt ei oteta kantaa siis viestien sisältöihin, vaan keskitytään ainoastana sinun tuntemuksiisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän ehkä hakkaa kiivaammin, rintakehässä tuntuu joltakin, ehkä puristusta tms. Ylipäänsä kiihdyn.

En mä muuten kiihdy oikein mistään, provotkin on niin läpinäkyviä ja täällä osaa aina päätellä provoksi monet viestit... mutta se mikä mut saa kiihtymään ja mikä on mun heikko kohta.. se on Jankkaajat. Mä tykkään väitellä ja perustella asioita, ja välillä sorrun "väittelemään" Jankkaajien kanssa ja turhaudun ja raivostun kun se toinen osapuoli ei kykene ollenkaan vastaanottamaan mitä sanon. Eli vaikka sanot "ei, asia ei ole noin kuin oletit", Jankkaaja ei ikään kuin osaa lukea sitä kommenttia ollenkaan tai torjuu sen täysin ja jatkaa vaan saman asian jankuttamista uudelleen. Sorrun aina toistamaan Jankkaajalle asian uudelleen siinä toivossa, että menee jakeluun, mutta mitä useamman kerran yritän luoda oikeaa dialogia sitä pahemmin raivostun kun se vastapuolen urpo on kuin seinä jolle on turha puhua yhtään mitään. Kun on jo alkanut väitellä, on vaikea enää irrottautua vaikka ilmeneekin että toinen osapuoli on ihan vajaa.

Vierailija
2/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän ehkä hakkaa kiivaammin, rintakehässä tuntuu joltakin, ehkä puristusta tms. Ylipäänsä kiihdyn.

En mä muuten kiihdy oikein mistään, provotkin on niin läpinäkyviä ja täällä osaa aina päätellä provoksi monet viestit... mutta se mikä mut saa kiihtymään ja mikä on mun heikko kohta.. se on Jankkaajat. Mä tykkään väitellä ja perustella asioita, ja välillä sorrun "väittelemään" Jankkaajien kanssa ja turhaudun ja raivostun kun se toinen osapuoli ei kykene ollenkaan vastaanottamaan mitä sanon. Eli vaikka sanot "ei, asia ei ole noin kuin oletit", Jankkaaja ei ikään kuin osaa lukea sitä kommenttia ollenkaan tai torjuu sen täysin ja jatkaa vaan saman asian jankuttamista uudelleen. Sorrun aina toistamaan Jankkaajalle asian uudelleen siinä toivossa, että menee jakeluun, mutta mitä useamman kerran yritän luoda oikeaa dialogia sitä pahemmin raivostun kun se vastapuolen urpo on kuin seinä jolle on turha puhua yhtään mitään. Kun on jo alkanut väitellä, on vaikea enää irrottautua vaikka ilmeneekin että toinen osapuoli on ihan vajaa.

ei anneta tässä ketjussa sijaa niille provoviesteille tai viestien kirjoittajille. Kirjoita vain, mitkä ovat sinun tuntemuksiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, ettei minun tarvitse välittää. Että voin lukea viestin ja unohtaa sen hetkessä. En vastaa tuollaisiin viesteihin koskaan. Päälimmäinen tunne on ehkäpä kevyt myötätunto kirjoittajaa ja hänen henkistä kapasiteettiaan kohtaan. Joskus ajattelen viestin olevan kirjoittajan huonon olon purkaus tai ohimenevä ajatelma. Vaihtoehtoisesti en tunne mitään. Negatiivista ajattelua on maailma valitettavasti pullollaan, siihen turtuu.

Fyysiä oireita? Ajatus alkaa ehkä harhailla netin ulkopuoliseen elämään ja tunnistan nälä, haukkasen purtavaa.

Vierailija
4/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anneta tässä ketjussa sijaa niille provoviesteille tai viestien kirjoittajille. Kirjoita vain, mitkä ovat sinun tuntemuksiasi.

Kerroin sen minkä verran pystyn tuntemuksia kuvailla. Yleinen "ylikierroksilla" käyminen kuvaa sitä parhaiten. Yksityiskohtaisemmin en osaa tuntemuksia kuvailla.

Vierailija
5/5 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni surulliseksi ja pettyneeksi. Päästäkseni tuosta tunnetilasta eteenpäin, yleensä huokaisen pienen rukoksen yläkertaan itseni, perheeni, kirjoittajan puolesta. Kiitän Jumalaa rakkaudestaan ja jatkan eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan