Saako pullukka helposti salaista seuraa miehistä?
Vai onko ihan toivotonta? Etsin tasokasta, seurustelukykyistä, iloista miestä.
Kommentit (28)
Ihan samat säännöt kuin vakikumppaninkin haussa eli se kuuluisa kemia.
Moni mies himoitsee pullukoita lakanoihin, mutta ei voisi kuvitella seurustelevansa sellaisen kanssa, koska ei olisi riittävän "edustuskelpoinen". Jotkut tutut ovat olleet kuulemma kuumina pullukoihin siksi että pullukalta saa helpommin ja eivät ole turhan tärkeitä.
Eli seuraa löytyy todella helposti.
Mutta juuri koska miehia sitten kuitenkin havettaa tuo mieliteko pullukoihin, he pysyttelevat mahdollisimman salaisina. Tuskin siita seuraa mitaan vakavasti otettavaa; miehet leikkivat hetken ja palaavat sitten edustavampien naisten seuraan. Puhun siis kokemuksesta.
No miesten keskuudessa on yleinen tunnettu fakta, että juuri pullukkatytöt on pahimmassa puutteessa, joten tietenkin niiltä saa ihan ylihelposti. Ja koska nuorta miestä panettaa lähes koko ajan, eivätkä monetkaan valkkaa juuri yhtään kumppaneitaan, voikin ketjun aloittelija laskea yksi yhteen.
Ihan eri asia on sitten, miten nämä miehet arvostavat tyrkylle tulevaa pullukkanaista.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 16:11"]
Niin, että voi valita päältä ne laihimmat ja parhaimmat?
Kyllä mä ainakin tykkään vähän pyöreämmästä naisesta.
Makuasia. Liian laihasta ja liian lihavasta harva pitää, mutta "friikkejä" on varmasti sinnekin suuntaan.
Ja taas kerran
- Suuri joukko miehiä tykkää "sopivasti lihavista" ja suorastaan himoitsee näitä
- suurelle osalle ei ole väliä, jos muuten synkkää.
- suurelle osalle miehiä lihavuus on turn off, joten kaikkia ei voi miellyttää
Kukin voi itse päässään miettiä kuinka suuri se "suuri osa" kussakin katekoriassa on.
Kyllä naisen pitää olla pyöreä ja pullea. Sellaista kehtaa näyttää...
Suomalainen mies
No, mä nappasin ihanan alfa-uroksen, niin että kyllä saa... ;) Eikä niin kovin salaistakaan ole, jos tilanne on sopiva, ei tää mies häpeile yhtään esitellä pullukkaansa... ;)