Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pullukka helposti salaista seuraa miehistä?

Vierailija
02.02.2013 |

Vai onko ihan toivotonta? Etsin tasokasta, seurustelukykyistä, iloista miestä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis salaistaseuraa vailla oleva mies. Mistäspäin olet.? Itse olen 014a. Ikää 26w. Jarkkoniemi@hotmail.fi

Vierailija
2/28 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pullukkaisuus ei oo ongelma, muut vaatimukset pudottaa sut katutyöläisten tasolle, eli mitä enemmän mies maksaa, sitä vähemmän ajattelee sun tarpeita, vrt. patja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Itse kanssa pullukka ja tällä hetkellä salaseurana kivasti menestyvä yritysjohtaja joka taatusti saisi kenet haluaisi.

Vierailija
4/28 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 16:08"]

tummaihoisia vaaleiden suomipullukoiden kanssa

ulkomaalaiset suosivat juuri lihavia vaaleita suomi-naisia. Turkissa nähty ainakin näin olevan.

Tykkääks ne oikeesti pulskista, vai onko pulskia vaan helpompi saada (+ avioliitto & oleskelulupa)

Monissa kulttuureissa lihava vaimo on miehen vaurauden merkki:) Ystäväni meni aikoinaan naimisiin aasialaisen miehen kanssa ja miehen vanhemmat oli ihan ihmeissään kun vaimo oli vielä vuosienkin jälkeen siro ja hoikka. Ei ollut kuulemma miehellä varaa elättää kunnolla:)

Vierailija
5/28 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pullukalle löytyy varmasti salaista seuraa miehistä. Kunhan pidät omat ulkonäkövaatimuksesi realistisina, niin mukavaa seuraa löytyy varmasti.

--> http://www.seksiseuraa.eu/salaista-seksiseuraa/ <--

Tuossa on vinkkinä yksi linkki, jos salainen seura kiinnostaa. Netistä seuraa on helppo hakea huomaamattomasti ja anonyymisti. Onnea seuranhakuun!

Vierailija
6/28 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 10:35"]

No, mä nappasin ihanan alfa-uroksen, niin että kyllä saa... ;) Eikä niin kovin salaistakaan ole, jos tilanne on sopiva, ei tää mies häpeile yhtään esitellä pullukkaansa... ;)

[/quote]

Joo, millanenkohan toi sun "alfa-uros" on....

Vierailija
7/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaiset suosivat juuri lihavia vaaleita suomi-naisia. Turkissa nähty ainakin näin olevan.

Vierailija
8/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tosin laske ulkomaalaistaustaista seuraa todellakaan tasokkaaksi, mutta kukin tietty tykkää mistä tykkää.

Vierailija
9/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että voi valita päältä ne laihimmat ja parhaimmat?

Vierailija
10/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaihoisia vaaleiden suomipullukoiden kanssa

Tykkääks ne oikeesti pulskista, vai onko pulskia vaan helpompi saada (+ avioliitto & oleskelulupa)

Vierailija
11/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä mitä tarkoitat pullukalta. Jos muotoja on oikeissa paikoissa ja ei ihan järkyttävästi liikaa rasvaa kehossa niin on kyllä paljon mistä valita.

Tasokkaimmat miehet kyllä löytävät muutenkin naisista seuraa, joten eivät välttämättä ole kiinnostuneita kaikista. Yleisesti ottaen miehistä saa kyllä helposti seksiseuraa, koska miehillä on niitä tarpeita paljon enemmän kuin naisilla kaikesta päätellen.

Vierailija
12/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että voi valita päältä ne laihimmat ja parhaimmat?

Kyllä mä ainakin tykkään vähän pyöreämmästä naisesta.

Vierailija
13/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ylipainoinen kyllä.

Nuo ulkomaalaiskommentit jätän omaan arvoonsa.

En ole kiinnostunut pysyvästä suhteesta. Haluan nimenomaan turvallisen salasuhteen ja kiihkeää seksiä sekä välillä muutakin mukavaa yhdessäoloa.

Mies ei voi olla mikään tyhjätasku, jotta voimme tavata hyvissä hotelleissa ja ehkä tehdä pikku matkojakin. Ja en siis tarkoita, että miehen pitäisi maksaa minut, mutta en minäkään kyllä sen miehen kuluja maksa. Tai halua kuulla jotain vininää, että tässä kuussa ei nyt ole varaa, kun vaimo haluaa tila-auton ja kakara uuden polkupyörän.

Vierailija
14/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella pahasti ylipainoinen niin kyllä se varmasti vähentää mahdollisuuksia, mutta ainakaan itse en ole omien muutamien liikakilojeni hidastavan tahtia. On eri asia, onko sitä liikaa 5 kg vai 50 kg.

Vierailija
15/28 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummien miesten pitkät isot melat uppoaa paremmin pulleiden naisten pyllyyn.

Vierailija
16/28 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin tykkään pulkoista tytöistä kunhan ja jos vielä on sopivassa paikassa.

Vierailija
17/28 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täälä olisi sala seuraa etsivä mies oulun seudulta.Jos olet sopivan pyöreä ihanan 

iso tissinen nainen ja haet smanlaista luotetavaa seuraa.Ota yhteyttä.

lakuna.renault@hotmail.fi

Vierailija
18/28 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat seurustella, miksi haet salaista seuraa? Vai mitä tarkoittaa "seurustelukykyinen"?

Mutta asiaan. Kyllä pullukka saa helpostikin salaista seuraa. Tosin suurin osa miehistä on varattuja, mutta monet tykkäävät vähän pyöreistä, pehmoisista naisista.

Vierailija
19/28 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon noin 20 kg ylipainoinen ja tuntuu, että salaista ja yhdenyön seuraa saisi hyvin, mutta kukaan ei halua alkaa läskin kanssa seurustelemaan ja olemaan vakavasti. Itseäni taas ei kiinnosta valitettavasti pelkkä seksi ilman parisuhdetta joten selibaatti jatkuu.

Vierailija
20/28 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli sinkkuna n. 30 liikakiloa ja kyllä niitä miehiä oli ihan riittämiin, salaista ja vähemmän salaista.

Ongelma lienee siinä, että edes kysyit asiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän