Hei! Mitäpä kuuluu perjantai-iltaasi?
Syömiset? Juomiset? Muut puuhastelut? Oletteko koko perheellä, vai yksin?
Kommentit (18)
Lasissa viiniä, joten ihan mukava olo. :) Kohta voisi joko keskittyä johonkin hyvään elokuvaan tai kirjaan.
Koulutusta toisella puolella Suomea tänään ja huomenna.Ehkä joku paikallinen pub vielä kutsuu ennen hotelliin paluuta?
tulin juuri spinningistä kotiin. Hoidan loppuillan kuumeista vauvaamme yksin, kun mieheni vuorostaan lähti urheilemaan.
Karkkipussi kuumottaisi keittiössä, mutta vauva nukkuu nyt niin ihanasti sylissäni etten aio liikkua tästä mihinkään.
Voi rassukkaa, olisipa jo huomenna terve.
Seuranani täällä on vauvan lisäksi kaksi koiraamme.
kestää aikansa, että heittää vaimolleen jotain seliseli juttua, mutta hyvää kannattaa odottaa.
ja kärsin flunssasta. Mies on tuolla yläkerrassa nukuttamassa lasta. Se aikoo pelata myöhemmin netin välityksellä kavereidensa kanssa D&D:tä, mä varmaan katson jonkun leffan. Mulla on ainakin homejuustoa ja jääkaapissa on viinipullon jämät.
Isi töissä, pojan kans syötiin tavallista myöhäisemmin hänen säbätreeniensa takia, nyt keittiö siivottu ym., nautiskelen hetken lasillista punaviiniä, kohta pitää komentaa poika pois tietsikan äärestä nukkumaan. Sen jälk. kun nuori mies on kuukahranut katson loput nauhoittamani Game of thrones 1.kauden jaksot. Ah, perjantai, ei kouluaamua, ei töitä...
Lasten kanssa katon VoF. Ukko menee omia menojaan, menköön! EVVK!! :D
vain minä ja kissa. Mies (taas) maapallon toisella puolella. Kissalla raksuja ja vettä, mulla omena ja vihreää ruusuteetä.
Kissa kehrää kyljessä kiinni, telkkari auki taustalla...
Mies on töissä ja minä katselen voice of finlandia ja kärvistelen ruokahimoja vastaan, laihiksella:D
pari bisseä juonu ja kohta lähden saunaan tekemään kasvo-, jalka- ym. hoitoja :) siellä pari bisseä lisää..
Salaattia söin, muu perhe pitsaa... Kuuntelen hyvää musaa (pmmp) ja fiilistelen.. :)
Saunasta ja hangesta juuri tultiin, nyt käperrytään sohvannurkkaan.Hyvää ruokaa syötiin :D ja juotiin... hik...
lapset nukkuu, minä vuodatin pari kyyneltä miehelleni siitä, ettei nykyisin saada oikein keskustelua tai muutakaan aikaiseksi, paitsi erimielisyyttä. Mies jutteli suunnilleen säästä ja meni nukkumaan (on tosin flunssassakin...). Minä jäin koiran kanssa valvomaan hetkeksi ja menen kohta unille.
Rakastan olla yksin ja pimeässä. Olen ja vain ja kuuntelen hiljaisuutta. No juu, ja kessuttelen (salainen paheeni, josta muut ei tiedä).
kunhan tiskikone ensin lopettaisi. Lapset ja koira nukkuvat jo, mies on tapansa mukaan perjantai-illan töissä. Soitti kyllä kuuden aikaan, että tekee vielä "pari pientä juttua", eikä tule syömään. Se oli sinänsä ihan kohteliasta, yleensa vaan jättää tulematta.
Söimme lasten kanssa päivälliseksi pitsaa, ja juuri join kupillisen minttuteetä. Kotihommia olisi tehtävänä vaikka kuinka, mutta en taida jaksaa enää. Vauva myllää mahassa ja jalkoja särkee.
katsoin ruotsinkieliseltä kanavalta talkshowta, jossa oli Alexander Stubb kehumassa, että Suomessa on maailman parhaat koulut. Mietin pitäisikö lähteä tästä alakerran sohvalta miehen viereen, joka varmaan lukee ja itsekin voisin lukea Option. Käyn tsekkaamassa miten 3-vuotias tuhisee huoneessaan. Mietin pitäiskö vaihtaa Faceen profiilikuvaksi joku vanha valokuva itsestä, kun nyt on joku vanhojen valokuvien viikko.
Lapsi nukkuu jo.
Mies sohvalla odottelee että tulisin pitämään seuraa ja kattomaan leffaa tjn.
Mutta olen mahataudissa.
Oksensin eilen koko päivän ja tänään vaan etoo ja maha möyrii.
En ole oikein seuralaistuulella.
Kävin töiden jälkeen drinksulla, shoppasin lyhyesti, sitten kotiin. Kissalle ruokaa ja seurustelua.
Katsoin uutiset laittaessani salaattia, avasin kuohuviinin. Tarkistin viestit. Pyytäisikö joku ulos? Ei kukaan.
Katsoin netistä Jennin ja Vapun ohjelman syödessäni. Kuoharia on vielä. Kissakin vielä hereillä.
Olen viimeisilläni raskaana ja torkkunut sohvalla pari tuntia jo,nyt sitten vaan loppuilta telkkarin katsomista,karkkia mussutinkin tuossa jo aiemmin.