Mikä on sellainen ohjelma, jota et ole ikinä katsonut, mutta jota "kaikki muut" katsovat?
Kommentit (45)
FST: juttuja. Mainoskanavilta en kato mitään, kun en jaksa mainoksia.
Salatut elämät.
En tosin asu Suomessa, mutta ei tullut silloinkaan katsottua kun asuin. Nykyisistä ohjelmista en edes tiedä, mutta noita oli jo silloin, kun vielä asuin siellä... Muistaakseni ainakin.
Vain elämää, Big Brother, suomalaiset saippuasarjat.
Enkä leffoista esim. Tanssii susien kanssa.
Putousta olen katsonut yhden osan, Iholla sarjaa pätkän. Voice of Finlandia en koskaan. BB:täkin puoli jaksoa (harmi, sillä en voi sitäkään tähän listata).
Hmm, mitähän muuta? Tanssiohjelmia.
kotikatu, salatut elämät, emmerdale, tanssii tähtien kanssa, sinkkuelämää, täydelliset naiset, frendit
myös Putous, Iholla, Voice of Finland ja muut laulu- ja talenttikisat, Tanssii tähtien kanssa, Big Brother.
Vain Elämää, Voice of Finland, Iholla ja Tanssii tähtien kanssa
formulat, lätkät, fudikset, hiihdot, mäkihypyt ja yleisurheilut ärsyttävät niin, etten voi katsoa. Siis voi fyysisesti huonosti, kun selostaja ulvoo ja kohkaa, kuin päästään vajaa.
mä en varsinaisesti katso näistä mitään, mutta kai mä olen jokaisesta jonkun pätkän nähnyt, tai yhtä jaksoa koettanut katsoa.
Mutta en oikein ole edes sisäistänyt näiden Voffien sun muiden toimintatapaakaan.
Toi Ville Haapasalo kuulosti oudoimmalta. Onkse se partajeesus, joka laittoi venäjällä ruokaa joidenkin rokkareiden kanssa?
En mä silti yritä väittää, että ne olisi jotain tyhmiä wt-ohjelmia, ja mähän katson vain tasokkaita dokkareita ja ajankohtaisohjelmia.
Kyllä mä katson ihan just sitä roskaa, johon jaksan keskittyä, nämä ei vaan ole sitä. Nyt ei taida olla yhtään sarjaa menossa, johon jaksaisin paneutua. Joten vain leffoja joskus tulee katsottua.
kotimaiset sarjat ja kilpailut, saippuaoopperat, käytännössä kaikki paska mitä sieltä telkusta tulee. Lapset kattoo pikkukakkosta, me aikuiset leffoja.
En vaan ole kohderyhmää, kun ei naurata Putous, kiinnosta pintaliitoihmiset tai jännitä Salkkareiden juonikuviot. Uutisvuodon "älykäs" huumori menee yli hilseen, myös.
Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Talent, kokkiohjelmat, Salatut elämät, Kotikatu...onhan näitä.
Olen elänyt melkein kokonaan ilman telkkaria vuodesta 2006 lähtien, tosin netistä katson joitakin sarjoja (lähinnä ulkomaisia).
Joitakin ohjelmia, joista ihmiset puhuu, mutta joita en ole katsonut:
- Big Brother
- Putous
- Iholla
- Kotikatu
- Salkkarit (paitsi joitakin jaksoja joskus 10 v sitten)
- Big Bang Theory
- Idols, Talent-jutut, Tartu mikkiin jne.
... ylipäätään melkein kaikki. Netistä olen katsonut Täydellisiä naisia ja jotain rikossarjoja joskus.
hetkellä melkein kaikki, kun ei ole telkkaria :D
Telkkariaikaan tuntui, että kaikki katsoi Amazing racea, Selviytyjiä, 24:ä ja Aliasta.
Täydelliset naiset
Grayn anatomia
Kaikki huumoriohjelmat kuten Kummeli ym.
Big brother, Iholla, VoF... nuo ainakin tuli mieleen
Salkkarit kotikatu