Mikä on sellainen ohjelma, jota et ole ikinä katsonut, mutta jota "kaikki muut" katsovat?
Kommentit (45)
BB, Iholla, Vain elämää, Solsidan, Täydelliset naiset.
En ole nähnyt sekuntiakaan näitä: Tanssii tähtien kanssa, Maajussille morsian, Dance, Iholla, Diili.
Olen nähnyt välähdyksen joskus - max. yhden jakson
Putous, Voice of Finland, Big Brother (no tätä nyt useimmat eivät katsokaan).
- Salkkarit
- Putous
- Tanssii tähtien kanssa
- Täydelliset naiset
- Downton Abbey
- Tosi myöhään tulevat väkivaltaiset, mutta kriitikoiden arvostamat "poliisisarjat" (yleensä mtv3 tai neloselta)
- kaikki nämä kotimaiset maikkarilta (Roba, Käenpesä jne) ja Yleltä (Taivaan tulet, Pirunpelto jne)
- vaikka kuinka moni muu sarja joita en nyt muista
Silti tuntuu, että katson tosi paljon telkkaria :)
- Salkkarit
- Putous
- Tanssii tähtien kanssa
- Täydelliset naiset
- Downton Abbey
- Tosi myöhään tulevat väkivaltaiset, mutta kriitikoiden arvostamat "poliisisarjat" (yleensä mtv3 tai neloselta)
- kaikki nämä kotimaiset maikkarilta (Roba, Käenpesä jne) ja Yleltä (Taivaan tulet, Pirunpelto jne)
- vaikka kuinka moni muu sarja joita en nyt muistaSilti tuntuu, että katson tosi paljon telkkaria :)
Kaikki katso Lostia. En ole nähnyt jaksoakaan.
mutta kahvipöytäpuheista tunnun pahimmin pudonneen silloin kun on on puhetta Putouksesta ja silloin aikanaan Kummelista.
En ole katsonut myöskään Kotikatua tai Salattuja elämiä yhtään jaksoa, mutta niistä ei tullut eteen myöskään keskusteluja.
Putous, Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Iholla, Voice of Finland, Talent...
mitä tv:stä tulee nykyään. En ole vuosiin katsonut telkkaria, joitain sarjoja tyyliin Walking Dead tulee joskus katsottua miehen kaverina.
katsoin jakson 1 silloin ziljoona vuotta sitten ja totesin, että ihan hirveetä huttua.
Tosin kukaan muukaan perheessäni tai ystävistäni ei sitä katso, mutta eiköhän sillä aika suuri määrä katsojia ole. Näin olen kuullut.
se missä Jenni Pääskysaari(?) itkettää ihmisiä, se, missä on Jenni P ja Vappu Pimiä, Salkkarit, Pirunpelto (TV2n sarja), Maria Veitola-ohjelmat, Enbuske ja joku Crew, Duudsonit, UMK, Iholla, Voice of Finland, minkämaalainen tahansa Idols, X Factor, Talent, mitkä tahansa miljonäärivaimot missä tahansa, mitkä tahansa kokkauskisat (kurjat kuppilat, sokkokokit, master ja top chefit ...). Nämä tuli nyt ekana mieleen. :)
ainakin, ja on niitä monia monia muitakin, kun en seuraa saippua-oopperoita... Tosin oon yhdestä jaksosta tainnut vajaa 10 min katsoa ja se riitti :). Meillä on myös koululaisia ja alle kouluikäisiä, jotka ei katso salkkareita, mun mielestä lööppien perusteella vaikuttaa siltä ettei kyseessä ole mikään lastenohjelma ja olen aika järkyttynyt siitä että monet katsoo ko.ohjelmaa pikkulasten kanssa...
Yritin äsken katsoa 10min ohjelman lopusta, ihan että pääsisi sanomaan, että on katsonut. Jaksoin ehkä 3min ennen kuin piti jo vaihtaa kanavaa.
uusi päivä, salatut elämät, kauniit ja rohkeat, criminal minds yms., voice of finland, urheiluruutu, emmerdale, kaikki missä on sana luksus, hullut tai tappaja. Ja lukematon muita joiden nimiä en muista.
Juu, olen nirso.
BB, Tanssii tähtien kanssa, Salatut elämät, Kotikatu, kaikki sillejatälle morsian / sulhanen, Vain elämää, Korkojen kera, Kuorosota, Tartu mikkiin, Idols, Selviytyjät, kaikki robinson-tyyppiset, 24, Alias, Twin Peaks, Lost, Diili, Downton Abbey, Mad Men, Duudsonit, Talent, senjatän täydelliset naiset, emmerdale...
Onhan noita, helpompi ois oikeesti luetella ne mitä KATSON :)
En ehtinyt Kotikadun kyytiin. Muita mm. Putous, Big Brother, Greyn anatomia (vieläkö se tulee?), Hyvät ja huonot uutiset, Korkojen kera, Kauniit ja rohkeat. Voi olla muitakin, ei tule vaan mieleen.
ei ole näet telkkua :)