Pakko purkaa miehestä johtuvaa pahaa oloa!
Aaargh, taas saatiin riita aikaiseksi niin turhasta asiasta.. Meidän oli tarkoitus lähteä kaupugille tapaamaan miehen kaveria, mutta aloinkin voida huonosti puolilta päivin. Halusin jäädä rentoutumaan sohvalle, sillä kokemuksesta tiedän miten tuskaista on liikkua ulkona pahoinvoivana.
Tästä ensin mies suuttui. Alkoi arvostelemaan katsomaani ohjelmaa ja minua miten en halua tulla tukemaan häntä (miehellä on tietyn asteinen ihmispelko, joten ulkona liikkuminen voi olla vaikeampaa). Yritti lähteä itse kävelemään 1,5 km matkaa keskustaan, mutta palasi parin minuutin sisällä takaisin saaden kunnon kiukkukohtauksen. Kuin pikkupoika mies arvosteli, sätti ja välillä murjotti, kunnes nyt viimein pääsi lähtemään kun sai autokyydin.
Meillä on muutenkin vaikeaa tällä hetkellä, joten en tykkää ollenkaan minkäänlaisesta painostamisesta. Nyt voin hetken hengähtää kun mies on poissa, mutta vähän pelottaa millä mielialalla ja milloin tulee takaisin.
Kommentit (23)
TEIDÄN oli tarkoitus lähteä kaupungille, yhteisestä sopimuksesta mutta sinä teit oharit. Aika ikävää, etenkin kun miehelläsi on tuo ihmispelkojuttu. Pistit oman haluamisesi ja mukavuutesi ykkössijalle, ja SINÄ halusit rentoutua sohvalla tv:n ääressä ja välttää ulkona liikkumisen pahoinvoivana. Mies yritti lähteä yksin, mutta ei psyykkisistä syistä onnistunut vaikka yritti, ja se syö miestä jos ei kykene niin normaaliin asiaan kuin kävellä 1,5km. Ei ihme että häntä suututti. Eikä ihme että hän patisti sinua mukaan, olisitte saaneet yhteistä aikaa, ulkoilmaa, liikuntaa, ja mies olisi välttänyt tuon ahdistuksen joka tuli pelottavasta ja turhasta yrityksestä liikkua yksin ihmisten ilmoilla. Olen itse naimisissa mielenterveysongelmaisen kanssa, ja voin sanoa että on monia asioita joissa pitää miettiä toimintatavat sairauden sanelemina. Lisäksi on monia asioita joihin se ei vaikuta. Säästäkää ne riidat niihin asioihin jotka eivät johdu sairaudesta. P.S. Raitis ilma auttaa pahoinvointiin.
en vain siinä pahassa olossa halunnut todellakaan lähteä mihinkään. Enkä halunnut miestä loukata, minulla on huonoja kokemuksia ihmisten ilmoilla liikkumisesta pahoinvoivana joten pelkkä ajatuskin stressaa ja pahentaa oloa entisestään. Raitista ilmaa yritän saada mahdollisimman paljon, ja olen myös ylpeä miehestäni kun hän uskaltaa liikkua kanssani.
Oman polkuni olen valinnut, tiedän sen, mutta en vain jaksaisi olla aina toisen vaatimusten mukaan toimimassa. Varsinkin jos yllättäen oma olo sen estää.
ap
kivat geenit ja umpihullu kasvatusympäristö.
Millaisena näet tulevaisuuden viiden vuoden kuluttua? Omaishoitaja taidat olla,jos oöilta oireiltasi ehdit.
Hohhoijaa,siinä on vakka.kantensa valinnut.Ja me maksetaan miehen eläke...hoitoon ei siis halua vaan loisia.
Häipyisin alta aikayksikön jos olisin tämä ap.
TEIDÄN oli tarkoitus lähteä kaupungille, yhteisestä sopimuksesta mutta sinä teit oharit.
Aika ikävää, etenkin kun miehelläsi on tuo ihmispelkojuttu.
Pistit oman haluamisesi ja mukavuutesi ykkössijalle, ja SINÄ halusit rentoutua sohvalla tv:n ääressä ja välttää ulkona liikkumisen pahoinvoivana. Mies yritti lähteä yksin, mutta ei psyykkisistä syistä onnistunut vaikka yritti, ja se syö miestä jos ei kykene niin normaaliin asiaan kuin kävellä 1,5km. Ei ihme että häntä suututti. Eikä ihme että hän patisti sinua mukaan, olisitte saaneet yhteistä aikaa, ulkoilmaa, liikuntaa, ja mies olisi välttänyt tuon ahdistuksen joka tuli pelottavasta ja turhasta yrityksestä liikkua yksin ihmisten ilmoilla.
Olen itse naimisissa mielenterveysongelmaisen kanssa, ja voin sanoa että on monia asioita joissa pitää miettiä toimintatavat sairauden sanelemina. Lisäksi on monia asioita joihin se ei vaikuta. Säästäkää ne riidat niihin asioihin jotka eivät johdu sairaudesta.
P.S. Raitis ilma auttaa pahoinvointiin.