Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tää pariskunta voi olla näin tyhmä???
01.02.2013 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kokonaisen ihmistyhmän niputtaminen yksiselitteisesti pahaksi on samaa, kuin mitä maahanmuuttokriitikot puhuvat muslimeista ja mustista. Yksilön omilla ajatuksilla ei ole väliä, yksilö ei ole ihminen vaan hän on aate, väri tai uskonto.
Ok, olihan natsiaate sairas ideologia, mutta muistetaan että mm. sellaiset henkilöt kuin Oskar Schindler ja John Rabe olivat natseja, NSDAP:n jäseniä.