Tämä säälittävä yh taitaa hommata siivoojan!
Töissä menee niin pitkään joka päivä ja työ on niin stressaavaa, että voimia ei oikein ole enää siivoilla tarpeeksi. Nytkin kämppä näyttää lähinnä sosiaalitapausten kaatopaikalta, kun koko viikonloppu on mennyt nukkuessa ja sohvalla torkkuessa. Vasta nyt tuntuu, että olen levännyt tarpeeksi. Lapsi on katsellut videoita; varmaan ihan hyvää tekee senkin yskälle.
Mutta, mitäpäs minä turhaa siivouksesta stressaamaan, kyllä mulla on se muutama kymppi, että voin siitä maksaakin. NIH.
Kommentit (18)
Mieti nyt vähän itsekin. Jos sulla ei ole univelkaa niin mitä järkeä löhötä sohvalla. Mene ulos liikkumaan.
joka sitä väsymystä aiheuttaa. Älä yritä päteä, jos et tiedä kaikkea, mieti nyt vähän itsekin.
ap
Sanoit että työ stressaa. Miksi et mene nukkumaan ajoissa viikolla?
Miksi se kämppä pitää sotkea jos ei jaksa siivota. Heittelettekö roskat lattialle. Varmaan sen verran jaksatte että roskat roskakoriin
jakseta pitää kunnossa. Ja lapsi katsoo videoita koko viikonlopun, kun "äiti on nyt vähän väsynyt".
Jos ei saa virikkeitä. Oliko pakko sotkea oma elämä? YH:t tulee vielä kalliiksi yhteiskunnalle
olen kahden lapsen yh ja muutimme uuteen kotiin (ihan itse ostettu rivari). Tulemme varsin hyvin toimeen palkallani ja meillä käy esim. siivoja kerran viikossa.
Olimme asuneet tässä ehkä kuukauden verran kun naapurin kotiäiti kysyi tuosta sosiaalitoimen perhetyöntekijästä, hän kun ei ollut tiennyt, että ne siivoavatkin :)
Äitiparka oli varmasti ikkunastaan sitten katsonut, miten vieras ihminen tulee kotiimme kerran viikossa ja siivoaa...
Eli yh:llä ei voi siivoojaa - jos joku vieras siivoaa yh:n asunnossa niin sen on pakko olla joku lastensuojeluun liittyvä työntekijä.
Kyseinen naapuri ei enää tervehdi minua kun ystävällisesti sanoin, että kyseinen henkilö on ihan pienestä siivousfirmasta ja voin mielelläni antaa yhteystiedot naapurillekin jos haluaa.
Jos ei saa virikkeitä. Oliko pakko sotkea oma elämä? YH:t tulee vielä kalliiksi yhteiskunnalle
Jos osaisit lukea ja ymmärtäisit lukemaasi, niin olisit tajunnut, että lapsi on kipeä. Silloin ei liene pahasta katsellakin videoita. Ja virikkeitä lapsi saa kyllä päiväkodissa viikolla, kun minä olen töissä. ^_^
Ja itseasissa jos osaisit ajatella, niin minähän kannattelen yhteiskuntaa, kun ostamalla palveluita tuen työllistymistä jne jne...
t.ap-yh
PS. Se kenellä on varaa maksaa vaikkapa siivouspalveluista, pitäisi melkein velvoittaa ostamaan niitä, se työllistää!!
Mieti nyt vähän itsekin. Jos sulla ei ole univelkaa niin mitä järkeä löhötä sohvalla. Mene ulos liikkumaan.
joka sitä väsymystä aiheuttaa. Älä yritä päteä, jos et tiedä kaikkea, mieti nyt vähän itsekin.
ap
Sanoit että työ stressaa. Miksi et mene nukkumaan ajoissa viikolla?
Töitä jää myös iltaisin tehtäväksi, eli "pääsen töistä" noin klo 23. Lisäksi koska työ stressaa, niin nukun huonosti ja heräilen herkästi aamuyöstä enkä saa enää unta. Siksi nämä viikonloput menee elpyessä.
ap
ap
Sanoit että työ stressaa. Miksi et mene nukkumaan ajoissa viikolla?Töitä jää myös iltaisin tehtäväksi, eli "pääsen töistä" noin klo 23. Lisäksi koska työ stressaa, niin nukun huonosti ja heräilen herkästi aamuyöstä enkä saa enää unta. Siksi nämä viikonloput menee elpyessä.
ap
ole hyvä
tähän hommaan. Ehkä tämä joskus sitten vie vähemmän aikaa ja stressaa vähemmän. Saanko siihen asti palkata siivoojan?
t. ap
62 neliötä. Mutta aika tehokas olen sotkemaan. Lattialistat, hellataus, ikkunat, kaapit yms pitäis siivota. Itellä ei riitä enää energia eikä aika. Rahaa just ja just riittäis.
ap
Palkkaa ammattiraivaaja, jos sellasta hommaa haluat teettää.
Nämä siivoojat ainakin mainostavat, että tekevät kaikkea mummojen ulkoilutuksesta tavalliseen siivoukseen.
maksaa siskolleni kuussa noin 150 e. Siivojaat käyvät pareittain kerran viikossa pari tuntia/tunnin kerrallaan. Mulle riittäisi vähempi, noin joka toinen vk + alkuun suursiivous.
Ehkä noin puolet tuosta 150 eurosta maksaisi mulla?
Jos on varaa, niin käytä ihmeessä palvelua. Saat siitä toivottavasti itsellesi voimia ja viikonloppuisin pääset paremmin palautumaan!
ap
siivooja kävi 2 krt/kuussa, eli välissä ei tarttenut itse kun pikaimuroinnit ja vessan pesu, väillä en tehnyt niitäkään.
Maksettavaa jäi 85 euroa/kk, ei ollenkaan paha hinta siitä, että rankassa elämäntilanteessa sai asua kuitenkin puhtaassa kodissa :)