Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En usko, että miehet valitsee näitä naisia rakkaudesta, vaan pelkästä alapääkiimastaan.

Vierailija
31.01.2013 |

Rakkaus on ihan toinen juttu kuin valita joku kivannäköinen jostain naisten massasta. Se on kuin kävis marketissa hakemassa lihapalan tai kennelistä koiran. Eikä edes mitään rotueläintä. Ei ihme, että miehet ei kiinnosta kun totuus on paljastunut. Sitten on naisia, jotka ovat ihan näiden markkinoiden ulkopuolella ja yläpuolella. Sinäkökin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tuo pätee pelkästään miehiin?

Vierailija
2/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt parisuhteen haluaa ihmisen kanssa, joka ei seksuaalisesti sytytä.

Kaverit ja ystävät on sitten asia ihan erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsii itselleen parasta mahdollista siitossonnia, jolla luulevat jalostavansa jälkeläisistään jotakin muka itseään parempaa.

Sukupuoliyhteys ja lasten siittäminen tapahtuu kuitenkin kaikenlaisista "vahingoista" johtuen myös monesta muusta syystä, mutta jos nainen etsii jotakin niin se on sitä siitossonnia.

Vierailija
4/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksikään kumppanini on ollut kanssani rakkaudesta. Tosin itsekin olen päätynyt heidän kanssaan yhteen lähinnä koska olin sillä hetkellä, kun liehittelivät minua, kyllästynyt yksin olemiseen.

Kyllä mulla itselläkin tällä hetkellä on ykköskriteeri lempata miehiä se, että eivät ole tarpeeksi himottavia, vaikka siis muuten olisivat hyvinkin ok. "Nättiä lasta on helpompi rakastaa"...

Odotan, josko se tosirakkaus joskus tulisi. Jos ei tule, olenpahan ainakin saanut hyvää seksiä ;)

Vierailija
5/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako todellista rakastumista teillä on ollut elämässä? Mä luulen, että mulla on kaksi, mahdollisesti neljä. En osaa sanoa tarkemmin kun rakkausjutut helposti menee pieleen varsinkin jos molemmilla on kamalasti tunteita.

Luulen, että miehet inhoo sellaisia hallitsemattomia tilanteita ja valkkaavat sit naisen, joka ei aiheuta mitään hirveitä tunnekuohuja ja antavat sitten vain muniensa viedä vaikka mihin kanalaan. Man ligger sedan som man bäddar.

Vierailija
6/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako todellista rakastumista teillä on ollut elämässä? Mä luulen, että mulla on kaksi, mahdollisesti neljä. En osaa sanoa tarkemmin kun rakkausjutut helposti menee pieleen varsinkin jos molemmilla on kamalasti tunteita.

Luulen, että miehet inhoo sellaisia hallitsemattomia tilanteita ja valkkaavat sit naisen, joka ei aiheuta mitään hirveitä tunnekuohuja ja antavat sitten vain muniensa viedä vaikka mihin kanalaan. Man ligger sedan som man bäddar.

Mulla on ollut useita rakastumisia, mut en ole ikinä päätynyt näiden miesten kanssa yhteen, juurikin koska suuret tunteet tekevät kaikesta niin vaikeaa. Osasyynä varmaan se, että ihastuminen saa mut käyttäytymään kuin idiootti. Jos meinaa pyörtyä joka kerta kun näkee miehen ja kyetessään jotenkin puhumaankin vaan hihittelee ja sopertelee jotain kuin teinityttö, samalla tuntien kuitenkin pakonomaista halua mm. stalkata miestä joka paikkaan, ei se kauhean hyvää kuvaa anna miehelle, joten hän harvemmin kiinnostuu.

Niiden miesten kanssa, joihin en ole ollut rakastunut, on ollut paljon helpompaa, koska kykenen käyttäytymään coolisti ja normaalisti ja tällöin myös annan paremman kuvan itsestäni, joten he sitten kiinnostuvatkin minusta.

Toivon kyllä, että joskus vielä rakastuisin ja joku mies rakastuisi minuun PAM samaan aikaan niin että oltaisiin molemmat niin sekaisin, ettei tajuttaisi miten karseaa rakastuminen on, joten jäätäisiin yhteen kunnes se hirvittävä psykoottinen sekopäisyyden tila laantuu rakastumisesta kenties (en tiedä, kokemusta ei ole) helpommin käsiteltävissä olevaksi rakastamiseksi. Tähän mennessä nuo rakastumiset ovat jääneet aina yksipuolisiksi.

Vierailija
7/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahdu kuin prinsessaunelmissa. Toinen on aina enemmän rakastunut kuin toinen.

Vierailija
8/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis molemmat edes jonkin verran rakastuneita! Ei niin, että rakastuminen jää täysin yksipuoliseksi. Niinkuin mulla tähän asti on aina käynyt.

Vierailija
9/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan rikos romantiikkaa ja rakkautta kohtaan! Milläs muuten mittaat tuon, koska jokainen ihminen on erilainen ja ilmaisee itseään omalla tavallaan. Tietenkin silloin sen voi todeta helposti, jos toinen ei rakasta ollenkaan, mutta muutoin on mielestäni vähän haasteellista.

Vierailija
10/13 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elämä ole rakkautta tunonut mullekkaan eteen niin että kumpikin olisi ollut että Wow!

Suorastaan rikos romantiikkaa ja rakkautta kohtaan! Milläs muuten mittaat tuon, koska jokainen ihminen on erilainen ja ilmaisee itseään omalla tavallaan. Tietenkin silloin sen voi todeta helposti, jos toinen ei rakasta ollenkaan, mutta muutoin on mielestäni vähän haasteellista.

Vierailija
11/13 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei parisuhteessa olekaan kysymys rakkaudesta, jos rakkaudella tarkoitetaan sitä illuusiota jossa pariskunta saattaa elää ensimmäiset pari vuotta, vaan sitoutumisesta ja kumppanuudesta." Tätä varten taas voi hyvin valita tarpeeksi laadukkaan lihakimpaleen marketin hyllyltä niin kuin ap asian ilmaisi, ei sen tarvitse olla mikään sielunkumppani.

Vierailija
12/13 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei parisuhteessa olekaan kysymys rakkaudesta, jos rakkaudella tarkoitetaan sitä illuusiota jossa pariskunta saattaa elää ensimmäiset pari vuotta, vaan sitoutumisesta ja kumppanuudesta." Tätä varten taas voi hyvin valita tarpeeksi laadukkaan lihakimpaleen marketin hyllyltä niin kuin ap asian ilmaisi, ei sen tarvitse olla mikään sielunkumppani.

Oon kokeillut, ei oo toiminut tähän mennessä. On erittäin vaikeaa kehittää sitoutumista ja kumppanuutta mieheen, joka on juurikin kuka tahansa lihakimpale marketin hyllyltä (hänen tilalleen olisi siis voinut valita kenet tahansa muun tarpeeksi ok:n) ja etenkin jonka kanssa ei ole mitään henkistä yhteyttä.

Se pelkkä hyvä seksi pitää suhdetta kasassa juurikin sen samat pari vuotta, mitä rakastuneiden ensihuuma. Ensihuuma muuttuu hyvässä tapauksessa rakastamiseksi ja kumppanuudeksi, koska se on voimakkaasti yhteenliittävä yhteinen kokemus. Jos se rakastuminenkin puuttuu, niin siinä vaiheessa kun seksin uutuudenviehätys alkaa karista, suhteeseen ei jää enää mitään. Ei ole edes sitä ensihuumaa jota muistella, ei voi muistella mihin kumppanissaan rakastui.

Vierailija
13/13 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset