26 nutrauspv menossa, kysyttävää?
Kommentit (27)
ja minkä verran muuta? Siis niinku salaattia yms.
Mikä tulos? Paljo rahaa mennyt? Monta 'repsua'?
Kuinka monta kcal/pvä?
Onko nälkä?
Onko tullut repsahduksia?
Millaista liikuntaa?
Pelkkää Nutrilettiä vai tavallista ruokaa lisäksi?
5 pussia päivässä, ei muuta.
Rahan menoa en oo laskenut.
0 repsahdusta.
ap
alle 600 kaloria per pv.
Aluksi oli nälkä, ei enää.
En oo repsahtanut,
Kävelyä + olen käynyt kuntosalilla.
Pelkkää nutrilettia.
ap
ei kurkkua tai salaatinlehtiä?
Entä kahvi, tee taikka pepsimax?
vai onko nutriletilla myös jotain patukoita?
Hieno tulos!
Onnea jatkoon!
-nro 4
ei kurkkua tai salaatinlehtiä?
Entä kahvi, tee taikka pepsimax?
Kiitos nro 4!
Pussikeittoa ja pirtelöitä. On patukoitakin, mutta niitä ei saa tähän sotkea.
ap
Mä taidan ottaa sut idolikseni. Mulla loppuu aina viikossa tuo nutrausvimma ummetuksen myötä.
Mä taidan ottaa sut idolikseni. Mulla loppuu aina viikossa tuo nutrausvimma ummetuksen myötä.
ap
Miten patukat sotkee? Onko niissä jotenkin eri ravintoarvot?
ap
Miten patukat sotkee? Onko niissä jotenkin eri ravintoarvot?
VLCD aikana syödään alle 800 kaloria päivässä. 4 patukasta määrä ylittyisi jo. VLCD syödään pusseja (keittoja ja pirtelöitä 5 pussia päivässä, miehet 6). Patukat sopii osanutraukseen tai painonhallintaan, mutta ei VLCD.
AP
vatsa voi tuollaisella kuurilla ? Entä mitä sisuskalut tykkää tommoisesta pussikuurista ? Oletko katsonut mitä noi Nutriletit sisältää ?
oletko hoitohenkilökunnan valvonnassa kun aiot noin kauan nutrata ?
Itse pudotin painoa aikoinani sairaalan ryhmässä nutraten.
Minäkin tyytyväinen nutraamalla painoa pudottanut, pari vuotta sitten repäisin ja nutrasin 10 viikkoa pelkällä suklaapirtelöllä, ja sain normaalipainoindeksin sisällä pudotettua 16 kg. Ja pois ovat kilot myös pysyneet :)
Ja kyllä , tiedän mitä pussit sisältää.
Ja en ole hoitohenkilökunnan valvonnassa ellei minua itseä lasketa lukuun. Tosin lääkärillä kävin kun aloitin ja häneltä sain myös myöntävän palautteen.
Ja onnea sinulle joka sait kiloja pois nutraten.
ap
Kiva ku tulit takaisin. Voisitko vielä kertoa että miten valmistauduit dieettiin. Vähensitkö ensin ruokaa vähitellen ennenkuin siirryit pusseihin?
noita tilatttua jostain isompia eriä halvemmalla vai onks pakko suostua ostamaan marketista? Osaatko arvioida paljonko rahaa on mennyt?
Ja mites kahvin kanssa? Argh, täällä nimittäin yks nutraamisen aloittamista miettivä mutta kahvi, äh, se tekee tiukkaa. Juon aina 50-50 kahvi-maito :/
kauanko meinaat jatkaa?