miksei lääkärit voisi määrätä lääkettä jolla saa
ikuisen rauhan? Haluaisin vain kuolla.. se ei ole paljon pyydetty
Kommentit (13)
ap, sinähän voit koska tahansa ottaa itseltäsi hengen ihan ilman niitä pillereitäkin.
Mitä mielikuvituksellisimpia keinoja on olemassa, myös muita kuin junan alle hyppääminen.
Et voi olettaa, että tilaasi syytön lääkäri ottaisi vastuun sinun kuolemastasi yhtään enempää, kuin sen junankaan kuljettaja. Mutta ilmeisesti et kuitenkaan itsekään ole sitä vastuuta halukas kantamaan, joten ehkä kannattaa suunnata energia johonkin rakentavampaan pohdiskeluun.
ja yks joka aina auttaa pikana on viskin juominen, kaverin kanssa. Vedätte kunnon lärvit. Sen jälkeen seuraavana aamuna on aina valaistunut olo, ja murheet pois pyyhitty.
Kannattaa toki hakea muunlaista apua.
koska voisit katua päätöstäsi. Oletetaan vaikka, että sulla olisi vielä täällä jokin tehtävä, mutta et näe sitä murheesi keskellä. Lääkäri ei voi ottaa sitä vastuuta, että ne ottavat sulta elämän pois.
Entäpä jos nyt et ole uskova, mutta tulisit uskovaksi vaikka 10 v päästä. Jos nyt kuolisit, et ennättäisi tulla uskoon ja joutuisit kadotukseen. Tämä oletuksella, että Jumala on totta.
Ei voi olla niin, että lääkärit jakelee kuolemanpillereitä niitä haluaville, kun kohta yhteiskunta alkaa valita ne, joille nyt ainakin ne pillerit pitää antaa.Ne, jotka ei enää tienaa. Tulisi väärinkäsityksiä ja väärinkäytöksiä.
Jos sulla ei ole voimakas parantumaton kipu tai hapen loppuminen, niin on ihan turhaa miettiä kuolemaa. Ihan itsekästä siis. Täällä kärsii moni muukin pikkuvaivoja.
minua ei auta lääkkeet, ei terapiat, ei sairaslomat
mä olen toivoton tapaus
kertomaan, onko heillä rauha vai helvettiä. Kun ei tiedä, mitä kuolema tuo tullessaan, parempi yrittää tehdä elämä suht siedettväväksi. Kuolemasta ei ole paluuta.
lääkkeitä yhden pienen apteekin verran; eteeni on tehty kaikki.
Nyt en vain jaksa enää.. en todellakaan jaksa.
Kai nyt jossain on joku lääkäri joka kirjoittaa mulle rauhottavia ja päälle vaikka sydänlääkkettä jotta sydän pysähtyy??
Ei kai täällä väkisinkään voi ketään pitää? Mitään junanalle tms en halua, koska tämä tilani on täysin omaa syytä ja poismenollani en halua ulkopuolisia järkyttää.
ap
Ole onnellinen, että sulla ei ole esim. kipuja tai fyysistä hapen saamista estävää sairautta. Nauti siitä tunteesta.
Vielä voit nousta! Mieheni täti oli tuollainen parikymmentä vuotta. Sairaalajaksoja, sähköshokkeja, väsyttäviä lääkkeitä, karmeita harhoja ja pelkotiloja. Sitten kehitettiin lääke, joka tehosi häneen. Nyt hän on ihan kuin kuka tahansa. Uskovainen vanhus.
Välillä jätti lääkkeet ottamatta ja ei tajunnut tilaansa. Tuli vuoden takapakki, mutta nyt taas kunnossa.
Jäi lapsettomaksi ja naimattomaksi, kun parhaat vuodet meni hukkaan.
Nyt hän vaikuttaa onnelliselta. Uskomatonta.
koska voisit katua päätöstäsi. Oletetaan vaikka, että sulla olisi vielä täällä jokin tehtävä, mutta et näe sitä murheesi keskellä. Lääkäri ei voi ottaa sitä vastuuta, että ne ottavat sulta elämän pois.
Entäpä jos nyt et ole uskova, mutta tulisit uskovaksi vaikka 10 v päästä. Jos nyt kuolisit, et ennättäisi tulla uskoon ja joutuisit kadotukseen. Tämä oletuksella, että Jumala on totta.
Ei voi olla niin, että lääkärit jakelee kuolemanpillereitä niitä haluaville, kun kohta yhteiskunta alkaa valita ne, joille nyt ainakin ne pillerit pitää antaa.Ne, jotka ei enää tienaa. Tulisi väärinkäsityksiä ja väärinkäytöksiä.
Jos sulla ei ole voimakas parantumaton kipu tai hapen loppuminen, niin on ihan turhaa miettiä kuolemaa. Ihan itsekästä siis. Täällä kärsii moni muukin pikkuvaivoja.
Ei tietenkään voisikaan alkaa jaella mitään lopetuspillereitä, mutta mitenköhän se kuollut itse alkaisi katua päätöstään, sitä nyt vaan kysyn! Mutta tsemppiä nyt kuitenkin aloittajalle. Kyllä tämä elämä vaan on joidenkin kohdalla aivan todella rankkaa hetkittäin, ja sitten sellaiseen helposti saa jotain tuollaista jeesustelua vastineeksi. Parempi olla vaan puhumatta tai kirjoittamatta liikoja, kun ei ihmiset yleisesti ottaen kuitenkaan ymmärrä ennen kuin (jos) itse joutuvat niihin tunnelmiin. Koita nyt kuitenkin vaan jotenkin jaksella.
kertomaan, onko heillä rauha vai helvettiä. Kun ei tiedä, mitä kuolema tuo tullessaan, parempi yrittää tehdä elämä suht siedettväväksi. Kuolemasta ei ole paluuta.
Mistäs sen tietää, vaikka hindut ja buddhalaiset olisivat oikeassa ja jälleensyntymä olisikin totta. Kun luulisi että pääsee kaikesta eroon kuolemalla ja tappaisi itsensä, niin sama jatkuisi vaan, joutuisikin syntymään uudestaan ja kokemaan kaikki samat vaikeudet yhä uudestaan. Niin monessa elämässä, niin monta kertaa kunnes oppisi tavan, millä niistä selviytyä.
Minä olen miettinyt kyllä tätäkin mahdollisuutta.
Mietipä itsekin. Vaadit lääkäriltä, että hänen pitäisi ottaa vastuu sinun kuolemastasi ja käytännössä, tappaa sinut. Onko oikein vaatia tuollaista toiselta ihmiseltä, jos et kerta pysty tekemään sitä itsekään itsellesi?
Mietipä itsekin. Vaadit lääkäriltä, että hänen pitäisi ottaa vastuu sinun kuolemastasi ja käytännössä, tappaa sinut. Onko oikein vaatia tuollaista toiselta ihmiseltä, jos et kerta pysty tekemään sitä itsekään itsellesi?
yhteiskunta säästäsi mm lääkekuluni jotka ovat 600 euroa kuussa plus sairaspäivärahani.
Miksei kukaan voi käsittää, että mun on mahdotonta jatkaa elämää? Mikä minussa on niin ihmeellistä etten voi saada kuolemanpilleriä?
Siksi et voi saada mitään kuolemanpilleriä, kun kukaan ei voi. Suomen laki kieltää sellaiset pillerit.
Jos haluat kuolla, niin mene metsään ensi syksynä ja vetele muutama sata grammaa valkoisia kärpässieniä naamaasi. Siinä on konsti joka tepsii ihan taatusti, eikä tarvitse pyydellä keneltäkään mitään pillereitä.