Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kiva lelu 5-vuotiaalle pojalle joululahjaksi?

Vierailija
08.12.2012 |

Poika tykkää Star Warseista, Angry Birdseistä, legoista, autoista jne...You know :) Tiedän että saa legoja, pelin ja kirjan ja siksi antaisin mielelläni jonkun mieleisen lelun, mutta mikä se oisi?? Mitä oma viisivuotiaasi toivoo? (Tälle pojalle ei tule mahdotonta määrää paketteja vaan tyyliin 6 kpl, niin haluaisin, että ois oikein mukava lahja kun ei sieltä niin paljon extraakaan, siis semmosta kivaa sälää, tule)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valomiekka, niitä saa myös halvemmalla jos ei ole aito ja tämä 10e malli on ehkä kestävämpikin tai onko teillä isoja autoja, niitä emekin tms. rekkoja esim. Noista meillä on tykätty ja toivottu. Jos päädyt rekkaan niin osta kunnollinen, niissä halvoissa ei pysy peräkärry pystyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

angry birds peli on ollut meidän 5 vuotiaan pojan suosiossa. Ja päiväkodissa kuulemma muutkin pojat tykkää juuri siitä



http://lelut.hongkong.fi/fi/pelit/angry-birds-on-thin-ice-lautapeli/p/5…

Vierailija
4/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotias toivoi radio-ohjattavaa autoa ja sellaisen sitten ostin. Muita toivomiaan ovat legot ja rattikelkka.