Lue keskustelun säännöt.
Olisiko kellään kokemuksia Pesarosta
30.01.2013 |
Italiasta? Keväällä olemme menossa ja mielelläni kuulisin vaikkapa hyvistä ravintoloista, liikkumisesta kaupungissa tai muista kivoista vinkeistä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla