Onko tyhmää julkistaa raskaus Facebookissa ultrakuvalla?
Kommentit (31)
Musta ainakin on ollut kivoin kuulla kavereiden odotusuutisista kasvokkain ja kaukausimmat ovat soittaneet.
Ehkä olen liian vanha tollaseen (vm-71), mutta musta mauton idea. Sopii varmaan 80-luvun tyypeille(?).
joka tapauksessa on tyhmää esitellä niitä ultrakuvia yhtään missään muualla kuin omassa ihan lähipiirissä. Ei muita kiinnosta.
pjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyyk
mäkin ilmoitin mun peräpukamista kuvalla FB:ssa
kyllä peukutettiin!
-lapsettomuudesta kärsiviä
-juuri abortin tehneitä
Ja voihan sen joukon rajata ketkä kuvan näkee, jos listalla on ei-niin-tuttuja.
Jos mainitset äitisi 60v-synttäreistä, äitinsä menettäneet pahoittaa mielensä. Jos kehut maistamaasi uutta jäätelöä, laktoosivaivaiset loukkaantuu. Kerrot uudesta koiranpennusta, allergiset pahastuu...
-lapsettomuudesta kärsiviä
-juuri abortin tehneitä
on salailla raskautta. Miksi häpeätte raskautta niin paljon että se on pidettävä salassa? Vai onko tässä vastaajina nyt niitä raskaudesta kateellisia joita itkettää kun jollain toisella on jotain mitä itsellä ei ole.
Kai se on ihan ok jos haluat kertoa raskaudesta koko maailmalle.
Itse kerroin ihan henkilökohtaisesti kavereille ja tutuille.
Jos ei odotusaikana oltu missään tekemisissä niin saivat tietää sitten lapsen synnyttyä.
itselleni ei olisi tullut mieleenkään. Ne, joiden kanssa ollaan tekemisissä, tiesivät sen muutenkin ja muutkin kuulivat sitten aikanaan kun lapsi oli syntynyt. En oikein käsitä, miksi minun olisi pitänyt jakaa raskauteni kaikkien kanssa. Se on kuitenkin ensisijaisesti perheen ja läheisten kanssa jaettava hyvin henkilökohtainen asia.
Ap:lle tiedoksi: Julkaiset, jos julkaiset, mutta jos täällä mielipidettä kyselet, saat kyllä läjän kummallisia vastauksia. Itse en julkaissut, mutta kukin tehköön niin kuin tahtoo. Osa frendeistä julkaisee ja se on ok.