Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmää julkistaa raskaus Facebookissa ultrakuvalla?

Vierailija
30.01.2013 |

Siis viikon 12+ ultrakuvalla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kadonnut ihmisten itsetunto? Miksi jokaista asiaa pitää kysellä ja miettiä onko liian tyhmää/ lapsellista tms? Jos omasta mielestä on kiva julkaista raskaus ultrakuvalla facebookissa niin sitten julkaisee, väliäkö sillä mitä muut ajattelevat.

Ap:lle tiedoksi: Julkaiset, jos julkaiset, mutta jos täällä mielipidettä kyselet, saat kyllä läjän kummallisia vastauksia. Itse en julkaissut, mutta kukin tehköön niin kuin tahtoo. Osa frendeistä julkaisee ja se on ok.

Vierailija
22/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin on ollut kivoin kuulla kavereiden odotusuutisista kasvokkain ja kaukausimmat ovat soittaneet.

Ehkä olen liian vanha tollaseen (vm-71), mutta musta mauton idea. Sopii varmaan 80-luvun tyypeille(?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tapauksessa on tyhmää esitellä niitä ultrakuvia yhtään missään muualla kuin omassa ihan lähipiirissä. Ei muita kiinnosta.

Vierailija
24/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyykpjyyk

Vierailija
25/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ilmoitin mun peräpukamista kuvalla FB:ssa

kyllä peukutettiin!

Vierailija
26/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsettomuudesta kärsiviä

-juuri abortin tehneitä

Vierailija
27/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan sen joukon rajata ketkä kuvan näkee, jos listalla on ei-niin-tuttuja.

Vierailija
28/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainitset äitisi 60v-synttäreistä, äitinsä menettäneet pahoittaa mielensä. Jos kehut maistamaasi uutta jäätelöä, laktoosivaivaiset loukkaantuu. Kerrot uudesta koiranpennusta, allergiset pahastuu...

-lapsettomuudesta kärsiviä

-juuri abortin tehneitä

Vierailija
29/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on salailla raskautta. Miksi häpeätte raskautta niin paljon että se on pidettävä salassa? Vai onko tässä vastaajina nyt niitä raskaudesta kateellisia joita itkettää kun jollain toisella on jotain mitä itsellä ei ole.

Vierailija
30/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on ihan ok jos haluat kertoa raskaudesta koko maailmalle.

Itse kerroin ihan henkilökohtaisesti kavereille ja tutuille.

Jos ei odotusaikana oltu missään tekemisissä niin saivat tietää sitten lapsen synnyttyä.

Vierailija
31/31 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ei olisi tullut mieleenkään. Ne, joiden kanssa ollaan tekemisissä, tiesivät sen muutenkin ja muutkin kuulivat sitten aikanaan kun lapsi oli syntynyt. En oikein käsitä, miksi minun olisi pitänyt jakaa raskauteni kaikkien kanssa. Se on kuitenkin ensisijaisesti perheen ja läheisten kanssa jaettava hyvin henkilökohtainen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi