Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juonut tässä aamupäivän aikana tyhjään mahaan 7 puolen litran siideriä eikä

Vierailija
29.01.2013 |

tunnu "missään" :(

Oonko jo pahastikin alkkis?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin usein ryyppään kunnolla. Hyvää se vaan tekee.

Vierailija
2/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnä se, että ei tunnu missään ja se, että on kuitenkin tiistaiaamupäivä.

Mutta eipä siinä.. jos hyvältä tuntuu, niin antaa mennä vaan. Toivottavasti sulla ei oo lapsia kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä alkkis, valitan

Vierailija
4/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideri on kallista.

Vierailija
5/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä, vaikka olisi tiistaina kännissä? Tai ei välttämättä kännissä, mutta ottaisi kuppia.. Tuo toleranssi on kylläkin huolestuttava, ehkä alkoholismin mahdollisuutta kannattaisi miettiä.

Vierailija
6/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä alkkis olet, ei voi mitään. Ei ketkään muut tiistai aamupäivänä dokaa.

Vierailija
7/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä olen ollut suurkuluttaja jo pitkään, mutta tulen silti känniin 3 isosta kaljasta tai sidukasta, ja vidennen kohdalla alan jo oksentaa. Olen aina ollut tällainen. Toisaalta mulla on tuttu joka juo tosi harvoin, mutta pystyy tempaisemaan pullon kossua ilman että siitä päälle juuri huomaa että on juovuksissa. Semmoinen 60-kiloinen naisihminen tämä.

En tiedä mistä johtuu mutta toisilla vaan on huono viinapää ja toisilla parempi. Ja joillain huonoviinapäisillä kehittyy asia treenin myötä, toisilla ei.

Vierailija
8/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

epähuomiossa alkoholitonta? Ja sille, joka moralisoi viikonpäivästä: kaikki eivät elä arkea ma-pe, 7-16.

Siitä toki olen samaa mieltä, että pienten lasten läsnäollessa ei ole suotavaa juoda humalahakuisesti ;)

Vierailija
9/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan, ettei tunnu missään. Tämä sama harha on aika monella.

Koeta seisoa yhdellä jalalla, laita silmät kiinni ja nosta kädet sivulle. Seiso siinä ½ minuuttia ja sitten yritä osua nenääsi molemmilla etusormilla.

Jos osut, kannattaa pyrkiä koehenkilöksi alkoholin vaikutustutkimuksiin niin saat ryypäyä ilmaiseksi.

Vierailija
10/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vaan,et oisin saanu näistä seitsemästä kivat nosteet kun sattui olemaan vapaapäivä tänään, mut viimeinen loppu just eikä muuta humalan oiretta kuin pissahätä :( harmittaa.

Vierailija
11/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista lotraamista jaksaa korkeintaan 20 vuotta,

henkii menee väistämättä siinä viidenkympin korvilla,jossei lopeta.

Minä join 18 vutta joka päivä noin 15-20 tuoppia olutta ja tietysti sen eurokossun päivässä. Töissä ei tullut sanomista, mutta kännissäajamiseen ei oikein tottunut koskaan, aina jännitti. Nykyisin

raittiina 8- vuotta, mukavaa oli juodessa ja nyt selvänäkin.

Vierailija
12/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille, joka moralisoi viikonpäivästä: kaikki eivät elä arkea ma-pe, 7-16.

vastasin vain ensireaktioni, että kohtalaisen outo ajankohta ryypätä. Jos kuka tahansa oma tuttuni sanoisi ryypänneensä tiistaiaamupäivän, niin tietäisin hänellä olevan jotain pahasti vialla. Mutta nyt tiedän, että ap:lla on vapaapäivä, antaa mennä vaan. Itse suosin kuitenkin iltajuopottelua, sen verran perinteinen olen. =0)

t. se moralisti

Vierailija
13/13 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista lotraamista jaksaa korkeintaan 20 vuotta,

henkii menee väistämättä siinä viidenkympin korvilla,jossei lopeta.

Minä join 18 vutta joka päivä noin 15-20 tuoppia olutta ja tietysti sen eurokossun päivässä. Töissä ei tullut sanomista, mutta kännissäajamiseen ei oikein tottunut koskaan, aina jännitti. Nykyisin

raittiina 8- vuotta, mukavaa oli juodessa ja nyt selvänäkin.

Voi hyvää päivää!! Mulle on ihan sama miten paljon joku juo ja minä viikonpäivänä, mutta tuo kännissä ajaminen!!!! Se nostaa niskakarvat pystyyn välittömästi. Inhoan ja halveksin rattijuoppoja täydestä sydämestäni. Rattijuopot ovat kyllä alhaisia nilviäisiä. Joten pyydän ap, älä lähde ajamaan ainakaan jos kerran sitä siideriä kiskot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan