Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vatsankyylääjänaiset, mitä kyyläätte?

Vierailija
20.01.2013 |

Oletteko huomanneet tämän ihmistyypin:

nuori tai nuorekas hoikahko, ns. hyvännäköinen nainen. Kun juttelet hänen kanssaan, hän skannaa koko ajan vartaloasi, erityisesti vatsanseutuasi. Suu siis käy ja ulos tulee ihan normaalia puhetta esimerkiksi työasiasta mutta silmät pyörivät kuin hedelmäpelissä ja rullaavat pitkin keskustelukumppanin vartaloa.

Meillä on töissä kaksi tällaista naista, yksi samanlainen oli eksän pikkusisko. Itse olen laihahko myös, joten kyse ei ole toisen läskien moralisoinnista. Tulkitsen niin, että nämä ämmät kyttäävät toisten naisten vartaloa vertailukohteena, vertaavat siis omaansa ja arvioivat, onko nyt itse suhteessa siihen toiseen lihonut vai laihtunut.

Tunnistatko itsessäsi tämän typerän ja pikkumaisen piirteen? Mistä siinä on kyse?

Ja mikä olennaisinta:

MUISTATHAN ETTÄ VAIKKA SE VASTAPUOLI EI HIENOTUNTEISUUTTAAN TAI HÖLMISTYNEISYYTTÄÄN SANO MITÄÄN, HÄN KYLLÄ HUOMAA KUN SILMÄT PYÖRIVÄT PÄÄSSÄSI JA SKANNAAVAT VASTAPUOLEN KROPPAA.

Annat itsestäsi todella typerän kuvan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä minun silmäni lepäävät kauniissa naisihmisessä. Jos sinussa on kaunis kohta vyötärö jonka kapoisuutta sitten korostaa sopivan kokoinen lantio ja rintavarustus, niin siihenhän se silmä jämähtää.

Ja teitenkin tässä on se vertailuaspekti, eli 'olisipa minullakin-'. Koita kestää. Katsoa saa muttei koskea ja kyllä sinäkin siitä läsähdät. Kadehdin lähinnä 20-vuotiaita. Ja itse koitan tekemästä tätä liikaa sillä tiedän miten moukalta vaikutan.

Vierailija
2/2 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vain katselevat toisiaan. etkö ole ennen huomannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi