Miten pitkä on ollut HP-tietokoneesi käyttöikä?
Mulla noin 1,5 vuotta. Saas nähdä miten uuden käy?
Kommentit (21)
Osta macbookki... Itse ostin KÄYTETTYNÄ 3-4 vuotta sitten ja toimii edelleen!! Tulee siis huomattavasti halvemmaksi.
Sitten päivänä muutamana ei vain enää käynnistynyt.
Se kesti n. kuusi vuotta kunnes siirryin vain parempaan. Vieläkin se toimisi. Ne kuluttajamallit on kyllä aika kuraa. :)
Kaksi ekaa hajos heti kun vuosi oli tullut täyteen. Kallis merkki mutta silkkoa sisältä.
läppäri ollut käytössä n.4 vuotta ja edelleen toimii hienosti. Mitä nyt akku sökönä....
sain uuden HP Premier Experiencen joululahjaksi. Tama on ihana.
kuukautta vaille 8 vuotta kesti viimeisin, ihan tavallinen kuluttajamalli oli.
Minulla alkoi tuo vanha Hp reistailemaan sillen että oli alle 2 vko takuuta jäljellä. 1,5kk meni ja kone matkasi amerikkaa myöteen mutta sen jälkeen on toiminut moiteetomasti 7 vuotta kun vain olen muistanut pitää huolta kovalevyn siivoiksesta ja tuulettimen putsauksesta. Nyt kone siirtyi tyttärelle (10v) ensimmäiseksi omaksi koneeksi kun ostin uuden, saa nähdä kuinka kauan pyörii vielä.
Sitten kaatui kahvit koneelle ja se oli siinä :(
on kestänyt läppäri 9 vuotta. On vaan pidetty hyvin huolta koneesta sekä sisäisesti että ulkoisesti :)
Se oli koneen vika?
jos välttämättä syyllisiä tahdot hakea.
piti ensin soitella ruotsii ja kertoa sinne vika ja bios juttuja.
Tuolta Ruotsista tuli kahden viikon kuluttua tietoa saanko lähettää koneen takuuhuoltoon Espooseen.
Lähetin matkahuollon kautta ja korhaus kesti kuukauden. Loppuraportissa mainittiin, ettei vikaa löynyt.. mutta vaihtoivat sitten näytön.
Jep, ei tule mulle enää HP konetta
Mulla noin 1,5 vuotta. Saas nähdä miten uuden käy?
Tutulla minitorni kesti vähän yli vuoden eli vika tuli aika pian kun takuu päättyi. Ei kuvaa, eikä laite yrittänyt käynnistää kovalevyltä tai mistään muualtakaan, tuulettimet vain humisivat tasaisesti. Vika ei ollut näytönohjaimessa, virtalähteessä, muisteissa eikä missään muussakaan minkä voi vaihtaa, joten se oli emolevyssä. Mutta ei saanut takuuseen. :-(
Ongelma noissa on se, että vaikka kullakin osalla erikseen ostettaessa voisi olla 2-3 vuoden takuita, kovalevyllä ehkä viisikin vuotta, niin sillä valmiilla tietokoneella on kuitenkin normaalisti vain yhden vuoden takuu ja pidemmästä takuusta pitää maksaa erikseen.
ja akku. Takuussa vaihtoivat molemmat.
2v 11 kk hiiri sekos täydellisesti. Oli 3v myyjän takuu, ei lähettänyt enää korjattavaks kun HP ei huolinut vaan antoi uuden koneen!
Uusi kone ei yllättäen ollut HP ;)
ja akku. Takuussa vaihtoivat molemmat.
2v 11 kk hiiri sekos täydellisesti. Oli 3v myyjän takuu, ei lähettänyt enää korjattavaks kun HP ei huolinut vaan antoi uuden koneen!
Uusi kone ei yllättäen ollut HP ;)
ostettiin melkein yhtä aikaa 2008. Pojan simahti 2,5v kuluttua tytöllä porskuttaa vieläkin,kerran huollossa käynyt.
Ostettu about 2004-2005, nyt kakkoskoneena, toimii hyvin (ja pyörittää paria peliä paremmin kuin nykyinen :))
tosi lyhyt minusta.