Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin ensimmäisen melatoniinitabletin (3mg) klo 21. Koska pitäisi alkaa nukuttaa?

Vierailija
28.01.2013 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone kiinni ja sänkyyn lykemaan kirjaa. Tuuleta pikaisesti huone ennen köllähtämistä. Hyvää yötä!

Vierailija
2/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavalla ala "nukuttaa" jos itse on ylhäällä ja puuhaa jotain, pitää siis mennä siinä tunnin paikkeilla sänkyyn peiton alle ja laittaa valot pois jos haluaa että lääke auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli semmoinen väsy kyllä kuin tukevan ruoan jälkeen, mutta ei nukuttanut eikä saanut nukuttua. Ihan turha lääke minulle koko melatoniini. Sen kanssa makasi vaan vähän väsyneempänä valveilla sängyssä kuin ilman sitä...

Vierailija
4/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti useampi päivä ja säännöllinen vrkrytmi.

Vierailija
5/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti useampi päivä ja säännöllinen vrkrytmi.

ei vaikutusta. Harmi kyllä, toivoin nimittäin pääseväni eroon lihottavasti mirtatsapiinista varsinkin, jota tarvitsen nyt erään bentson ohella että saan nukuttua. Mutta valitettavasti mulla ainoat mitkä toimii on ihan järkyttävien sivuvaikutusten neuroleptit kuten Ketipinor tai kaamean makean ahmimishimon aiheuttava mirtazapin + rivatril.

Vierailija
6/6 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään aina samaan aikaan, että vaikuttaa! Ja silloin kun ottaa, niin tunti pari ennen toivottua nukahtamisaikaa Eikä tietty kaikille edes vaikuta mitenkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi