Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitreenaajat??

Vierailija
28.01.2013 |

Millaisia treenejä vedätte kotona? Tuleeko säännöllisesti tehtyä? Välineillä vai ilman? Kertokaa omia kotitreeniohjelmianne ja vinkkejä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn myös salilla, mutta joskus kun on kiire, treenaan kotona. Mulla on jumppapallo, kahvakuula, käsipainot ja vatsarulla.

Mutta jos mietit välineiden hankintaa, niin kahvakuula kannattaa hankkia, muut on turhia. Kahvakuulalla voi vetää todella tehokkaan ja kokonaisvaltaisen treenin.

Kahvakuulaliikkeitä (ja jopa kokonaisia ohjelmia) löytyy netistä, esim you tubesta.

Mä saatan tehdä esim lenkin jälkeen selkä- ja vatsaliikkeitä pallolla. Kahvakuulalla teen lihaskuntotreeniin niin että käyn kaikki lihasryhmät läpi. Korvaan sillä siis salitreenin. Mutta tokihan aerobinen treenikin kahvakuulalla onnistuu, kevyemmällä kuulalla.

Vierailija
2/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta löytyy ohjeita.

Jumppakuminauha ja kahvakuula on hyviä välineitä kotijumppaan.

Usein myös Joogaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn myös salilla, mutta joskus kun on kiire, treenaan kotona. Mulla on jumppapallo, kahvakuula, käsipainot ja vatsarulla.

Mutta jos mietit välineiden hankintaa, niin kahvakuula kannattaa hankkia, muut on turhia. Kahvakuulalla voi vetää todella tehokkaan ja kokonaisvaltaisen treenin.

Kahvakuulaliikkeitä (ja jopa kokonaisia ohjelmia) löytyy netistä, esim you tubesta.

Mä saatan tehdä esim lenkin jälkeen selkä- ja vatsaliikkeitä pallolla. Kahvakuulalla teen lihaskuntotreeniin niin että käyn kaikki lihasryhmät läpi. Korvaan sillä siis salitreenin. Mutta tokihan aerobinen treenikin kahvakuulalla onnistuu, kevyemmällä kuulalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän